דף הבית » תרופות סבתא » בחילה והקאות – 19 תרופות של סבתא מוסמכת לרגיעה

בחילה והקאות – 19 תרופות של סבתא מוסמכת לרגיעה

בחילה והקאות – 19 תרופות של סבתא מוסמכת לרגיעה

כאשר אנו חשים בחילה ו/או הקאות, זו יכולה להיות חוויה מאוד לא נוחה.זה יכול להיות גם סימן למצב חמור יותר אם הוא נמשך יותר מיומיים.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות מוכחות לבחילות והקאות שהם קלים ומנחמים לשימוש.להלן רשימה של 19 הסעדים של סבתא מוסמכים שיעזרו לכם להירגע ולהפחית את הבחילות והקאות.

מנוחה ורגיעה

אחד הדברים החשובים ביותר לעשות כשאתה מרגיש בחילה או הקאות הוא לנוח ולהירגע.לקחת נשימות עמוקות, איטיות, מדיטציה או האזנה למוזיקה מרגיעה יכול לעזור להפחית את הסימפטומים.בנוסף, אכילת ארוחות קטנות מספר פעמים ביום במקום שלוש ארוחות גדולות יכולה לעזור להפחית בחילה.

הישאר לחות

להישאר לחות חשובה כשאתה מרגיש בחילה או הקאות.שתו שפע נוזלים לאורך היום, כמו מים, תה ומיץ.אם אתה מתקשה לשמור על נוזלים, נסה לשתות לגימות קטנות של אייל ג’ינג’ר שטוח או מרק חם.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו במגוון דרכים, כמו תה ג’ינג’ר, ג’ינג’ר אייל או כמוסות ג’ינג’ר.לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בחילה שיכולות לעזור להקל על בחילות והקאות כאחד.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה מרגיש בחילה, נסה לאכול כמה פרוסות של ג’ינג’ר טרי או לשתות תה ג’ינג’ר.זה יכול לעזור להפחית את תחושת הבחילות והקאות.

אקופרסורה

אקופרסורה היא סוג של רפואה סינית מסורתית שיכולה לעזור להפחית בחילות והקאות.זה כרוך ביישום לחץ על נקודות מסוימות בגוף, מה שיכול לעזור להפחית בחילות והקאות.

לימון

לימון הוא תרופה נהדרת להפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך מיץ לימון במגוון דרכים, כמו שתייתו ישר, הוספתו לתה או מיץ, או שאיפת ניחוח לימון סחוט טרי.

שמנים אתרים

שמנים אתריים, כמו מנטה ולבנדר, ידועים בתכונותיהם המרגיעות והמרגיעות.הוספת כמה טיפות שמן אתרים לאמבטיה חמה או הפצתו באוויר יכולה לעזור להפחית בחילות והקאות.

תרופות צמחי מרפא

ישנם מגוון עשבי תיבול שיכולים לעזור להפחית בחילות והקאות.כמה מעשבי התיבול הפופולריים ביותר כוללים מנטה, קמומיל וג’ינג’ר.ניתן לצרוך עשבי תיבול אלה במגוון דרכים, כמו לשתות אותם כתה או לקחת אותם בצורה קפסולה.

יוגה ומדיטציה

יוגה ומדיטציה הם דרכים מצוינות להירגע ולהפחתת בחילות והקאות.הם יכולים לעזור להפחית לחץ וחרדה, שיכולים בתורם להפחית את תחושת הבחילות והקאות.

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא דרך פופולרית להפחתת בחילות והקאות.שאיפת ניחוח שמנים אתרים מסוימים, כמו מנטה או לבנדר, יכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה.

מזון תמ”ש

אכילת מזון תפל, כמו קרקרים או שיבולת שועל, יכולה לעזור להפחית בחילות והקאות.מזונות אלה קלים לעיכול ויכולים לעזור להפחית את תחושת הבחילה.

דיקור סיני

דיקור סיני הוא סוג נוסף של רפואה סינית מסורתית שיכולה לעזור להפחית בחילות והקאות.זה כרוך בהכנסת מחטים לנקודות מסוימות בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את תחושת הבחילה.

קינמון

קינמון הוא תרופה ביתית נהדרת להפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך אותו במגוון דרכים, כמו שתיית תה קינמון או הוספת קינמון לאוכל.

קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על המצח או הצוואר יכולה לעזור להפחית בחילה והקאות.הטמפרטורה הקרה של הדחיסה יכולה לעזור להפחית את תחושת הבחילה.

PEPPERMINT

מנטה היא תרופה נהדרת להפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך אותו במגוון דרכים, כמו שתיית תה מנטה או שאיפת ניחוח המנטה.

בזיליקום

בסיL הוא תרופה נהדרת להפחתת בחילות והקאות.ניתן לצרוך אותו במגוון דרכים

חלק 2 – תרופות טבעיות לבחילות והקאות

בחילה והקאות יכולים להיות חוויה קשה מאוד, אך למרבה המזל ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור לספק הקלה.רבים מהתרופות הללו הועברו מסבתות והוכחו כיעילות בהקלה על בחילות והקאות.להלן 19 תרופות טבעיות שאושרו על ידי סבתות:

1.מנטה

לפפרמינט תכונות רפואיות רבות, ואחד מהם הוא היכולת שלה להפחית בחילות והקאות.כדי להשתמש במנטה להקלה, עלי מנטה תלולים במים חמים ושותים את התה.הניחוח של מנטה יכול להיות יעיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

2.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה מכובדת בזמן לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או בכמוסות.זה זמין גם בצורות רבות כמו מסוכרים, אבקה או בצורה קפסולה.ג’ינג’ר יכול לעזור להפחית את חומרת הבחילות והקאות.

3.לימון

לימון הוא תרופה יעילה לבחילות והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של משקה או סוכריות.זה יכול לשמש גם בארומתרפיה, שכן הניחוח המרענן של לימון יכול לעזור להפחית את בחילות והקאות.

4.בזיל

ידוע כי בזיל הוא יעיל בהקלה על בחילות והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או בכמוסות.ארומה של בזיליקום יכולה להועיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

5.קמומיל

קמומיל הוא תרופה יעילה מאוד לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או בכמוסות.הניחוח של קמומיל יכול להועיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

6.שומר

שומר הוא תרופה ידועה לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או בכמוסות.ניחוח השומר יכול להועיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

7.קינמון

קינמון הוא תרופה מכובדת לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או בכמוסות.ניחוח הקינמון יכול להועיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

8.ציפורן

ציפורן היא תרופה יעילה מאוד לבחילות והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או בכמוסות.ניחוח הציפורן יכול להועיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

9.הל

הל הוא תרופה ידועה לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או בכמוסות.ארומה של הל יכול להועיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של משקה או בכמוסות.הניחוח של חומץ תפוחים יכול להועיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

11.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה יעילה מאוד לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או בכמוסות.הניחוח של שורש ליקוריץ יכול להועיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

12.דבש

דבש הוא תרופה מכובדת בזמן לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של משקה או בכמוסות.ניחוח הדבש יכול להועיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

13.כורכום

כורכום הוא תרופה ידועה לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או בכמוסות.הארומה של הכורכום יכולה להועיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

14.גדילן חלב

גדילן חלב הוא תרופה יעילה מאוד לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או בכמוסות.הניחוח של גדילן החלב יכול להועיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

15.אלם חלקלק

אלם חלקלק הוא תרופה יעילה לבחילה והקאות.ניתן לצרוך אותו בצורה של תה או בכמוסות.הניחוח של אלם החלקלק יכול להועיל גם בהקלה על בחילות והקאות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן