דף הבית » תרופות סבתא » בחילה מצרבת – 14 תרופות של סבתא ריפוי וסבתא חמה
ddddcd dedadaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad daddadd ddaddaa

בחילה מצרבת – 14 תרופות של סבתא ריפוי וסבתא חמה

מהי בחילות צרבת?

בחילה מצרבת היא סוגיית עיכול נפוצה המתרחשת כאשר חומצת הקיבה עולה לוושט.לעתים קרובות זה מלווה בתחושת שריפה לא נעימה בחזה, כמו גם בטעם חמוץ בפה.תסמינים אחרים עשויים לכלול נפיחות, גלישה או תחושה מלאה גם אחרי ארוחה קטנה.חשוב לטפל בנושא זה מכיוון שהוא יכול להעיד על בעיות עיכול חמורות יותר, כמו מחלת ריפלוקס במערכת העיכול (GERD).

14 התרופות של סבתא ריפוי וחם לבחילות צרבת

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות במשך מאות שנים כדי לרפא מחלות רבות, כולל בחילות צרבת.להלן כמה מהתרופות הביתיות הטובות ביותר לבחילות צרבת שעמדו במבחן הזמן.

1.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית לבחילות צרבת.זהו עשב אנטי דלקתי ואנטי-עקסמודי הפועל להרגיע את מערכת העיכול.להכנת תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לבחילות צרבת.זהו נוגד חומצה טבעי המסייע בנטרול חומצת הקיבה.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותה אותו לפני הארוחות.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית פופולרית לבחילות צרבת.זה עוזר לנטרל חומצת קיבה ולהפחתת התסמינים.להכנת תה סודה לשתייה, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים ושותה אותו לפני הארוחות.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית לבחילות צרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהגדיל את ייצור הריר בדרכי העיכול.להכנת תה ליקריץ, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

5.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה טבעית לבחילות צרבת.הם עוזרים להפחתת דלקת ולהרגיע את דרכי העיכול.להכנת תה שומר, תלול כפית אחת של זרעי שומר בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

6.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית לבחילות צרבת.זהו עשב אנטי דלקתי המסייע בהפחתת התסמינים.להכנת תה ג’ינג’ר, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

7.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית לבחילות צרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהגדיל את ייצור הריר בדרכי העיכול.להכנת מיץ אלוורה, מערבבים כף אחת של ג’ל אלוורה עם כוס מים חמים ושתייה לפני הארוחות.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה טבעית לבחילות צרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהגדיל את ייצור הריר בדרכי העיכול.להכנת תה מרשמלו, תלול כפית אחת של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

9.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא תרופה טבעית לבחילות צרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהגדיל את ייצור הריר בדרכי העיכול.כדי להכין תה חלקלק, תלול כפית אחת של קליפת עץ חלקלקת מיובשת בכוס אחת של מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

10.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית לבחילות צרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהגדיל את ייצור הריר בדרכי העיכול.להכנת תה קינמון, תלול כפית אחת של קינמון טחון בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

11.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית לבחילות צרבת.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהגדיל את ייצור הריר בדרכי העיכול.להכנת תה מנטה, תלול כפית אחת של עלי מנטה מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות, ואז מסננים ושותים.

12.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית לבחילות צרבת.זהו נוגד דלקתY עשב שעוזר להפחית תסמינים

חלק 2: טיפול בבחילות צרבת עם התרופות של סבתא

בחילה מצרבת יכולה להיות חוויה לא נעימה ומשבשת.ישנם מגוון טיפולים העומדים לניהול המצב, אך רבים מהם יכולים להיות יקרים או קשים לגישה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות וטבעיות המועברות מאבות אבותינו שיכולים לעזור בטיפול ולנהל בחילות צרבת.להלן ארבע עשרה מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לניהול בחילות צרבת.

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית פופולרית לתנאי עיכול רבים, כולל בחילה של צרבת.ניתן לצרוך אותו במגוון צורות, כולל ג’ינג’ר טרי, יבש או אבקה, תה ג’ינג’ר או ג’ינג’ר אייל.ג’ינג’ר עוזר להפחית את הדלקת ולשפר את העיכול, וזה עשוי לעזור להפחית את הבחילות והקאות.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית לבחילות צרבת.נחשב לסייע בהפחתת ריפלוקס חומצה, שהיא סיבה שכיחה לבחילות צרבת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לבחילה בצרבת, ערבבו שתי כפות חומץ סיידר תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו כמה פעמים ביום.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית פופולרית לבחילות צרבת.החומרים הפעילים בתה קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת, להרפות את השרירים בקיבה ולהרגיע את דרכי העיכול.כדי להשתמש בתה קמומיל לבחילה מצרבת, תלול שקית תה קמומילית בכוס מים רותחים למשך חמש דקות ושתה אותו כמה פעמים ביום.

4.שומר

שומר הוא תרופה טבעית פופולרית לבחילות צרבת.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את השרירים בקיבה.כדי להשתמש בשומר לבחילות בצרבת, לעס על כמה זרעי שומר או תלול כפית זרעי שומר בכוס מים רותחים למשך חמש דקות ולשתות אותו כמה פעמים ביום.

5.מנטה

מנטה היא תרופה טבעית פופולרית לבחילות צרבת.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות, שיכולות לעזור להרפות את השרירים בקיבה ולהפחית דלקת.כדי להשתמש במנטה לבחילה בצרבת, תלולים כמה עלי מנטה בכוס מים רותחים למשך חמש דקות ושתו אותם כמה פעמים ביום.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה טבעית פופולרית לבחילות צרבת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את השרירים בקיבה.כדי להשתמש בשורש ליקריץ לבחילה מצרבת, תלול כפית שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך חמש דקות ושתה אותו כמה פעמים ביום.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית פופולרית לבחילות צרבת.נחשב לסייע בהפחתת ריפלוקס חומצה, שהיא סיבה שכיחה לבחילות צרבת.כדי להשתמש בסודה לשתייה לבחילה מצרבת, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושותה אותה כמה פעמים ביום.

8.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית פופולרית לבחילות צרבת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את השרירים בקיבה.כדי להשתמש בכורכום לבחילה בצרבת, ערבבו כפית כורכום אחת עם כוס מים חמים ושתו אותו כמה פעמים ביום.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית פופולרית לבחילות צרבת.נחשב לסייע בהפחתת ריפלוקס חומצה, שהיא סיבה שכיחה לבחילות צרבת.כדי להשתמש במיץ לימון לבחילה בצרבת, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון עם כוס מים חמים ושותה אותו כמה פעמים ביום.

10.קינמון

קינמון הוא תרופה טבעית פופולרית לבחילות צרבת.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את השרירים בקיבה.כדי להשתמש בקינמון לבחילות צרבת, תלול כפית קינמון בכוס מים רותחים למשך חמש דקות ושותה אותוכמה פעמים ביום.

11.ציפורן

ציפורן הם תרופה טבעית פופולרית לבחילות צרבת.יש להם תכונות אנטי -פסמודיות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן