דף הבית » תרופות סבתא » הקאות ילדים – 21 תרופות של סבתא שעליכם לדעת והם עתיקים
ddadddaa ddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcddbdd dcdda

הקאות ילדים – 21 תרופות של סבתא שעליכם לדעת והם עתיקים

האמת על הקאות בילדים – 21 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת

הקאות יכולות להיות חוויה מפחידה ולא נוחה לילד, וההורים עשויים להרגיש חסרי אונים לעזור לקטנה שלהם להרגיש טוב יותר.אבל מה אם היית יכול להשתמש בסעדים המנוסים והאמיתיים של סבתא שלך כדי לעזור להקל על תסמיני הקאות אצל ילדים?

במאמר זה נדון בסיבות, בטיפולים וב- 21 תרופות של סבתא שעליך לדעת כדי לעזור לילדך לחזור להרגיש טוב יותר ולחזור לשגרה הרגילה שלהם.

מה גורם להקיא אצל ילדים?

הקאות יכולות להיגרם על ידי מגוון דברים, החל מדלקות נגיפיות או חיידקיות ועד אלרגיות למזון או הרעלת מזון.גורמים שכיחים אחרים להקאות אצל ילדים כוללים פגיעות ראש, דלקת התוספתן, שפעת הקיבה ומחלת תנועה.

טיפול בהקאות בילדים

כשמדובר בטיפול בהקאות בילדים, הגישה יכולה להשתנות בהתאם למטרה.ברוב המקרים, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא להבטיח שילדך יקבל הרבה מנוחה ונוזלים ושהם דבקים בתזונה תפל עד שהקאות שוככות.

אם הקאות נמשכות, חשוב להתייעץ עם הרופא או רופא הילדים שלך כדי לקבוע את הגורם ולפסוק כל מצבים רפואיים חמורים.חשוב גם לציין שאם ילדכם מקיא מרה או שיש לו דם בהקיא, יש לראות אותם מייד על ידי רופא.

21 הסעדים של סבתא לסייע בטיפול בהקאות אצל ילדים

1. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר ידוע ביכולתו להרגיע בטן מוטרדת ויכול להיות יעיל בטיפול בהקאות אצל ילדים.תן לילדך מעט ג’ינג’ר טרי או אבקה מעורבב עם מים או מיץ, או שאתה יכול לתת להם תה ג’ינג’ר או תה ג’ינג’ר.

2. תה קמומיל: תה קמומיל הוא אפשרות נהדרת נוספת לסייע להקל על הקאות.פשוט תלול שקית תה קמומילית במים חמים ולתת אותו לילדך.

3. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים שימש במשך מאות שנים כתרופה ביתית לבטן נסערת.תן לילדך כפית חומץ תפוחים מעורבב עם כוס מים חמים.

4. מנטה: מנטה משמש זה מכבר להרגיע בטן מוטרדת ויכול לעזור להפחית את הקאות.אתה יכול לתת לילדך תה מנטה או לתת להם שמן מנטה על קוביית סוכר.

5. מיץ לימון: מיץ לימון הוא תרופה יעילה נוספת לטיפול בהקאות.תן לילדך כפית מיץ לימון טרי מעורבב בכוס מים חמים.

6. זרעי שומר: זרעי שומר שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיז את הבטן.תן לילדך כפית זרעי שומר מעורבבים במים.

7. קינמון: קינמון הוא עוד תרופה נהדרת להקאות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית קינמון עם מים חמים ולתת אותו לילדך.

8. זרעי אניס: זרעי אניס ידועים ביכולתם להקל על אי הנוחות בבטן ויכולים לעזור להפחית את הקאות.תן לילדך כפית זרעי אניס מעורבבים במים.

9. דבש: דבש שימש כתרופה טבעית כדי לעזור להרגיע בטן מוטרדת.תן לילדך כפית דבש מעורבב עם מים חמים.

10. פרוביוטיקה: פרוביוטיקה יכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים במעיים של ילדך ויכולה לעזור להפחית את הקאות.תן לילדך תוסף פרוביוטי או שאתה יכול לתת להם יוגורט עם תרבויות פעילות חיות.

11. ציפורן: ציפורן שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע בטן מוטרדת ויכולות לעזור להפחית את הקאות.תן לילדך כפית ציפורן מעורבב במים חמים.

12. פירות וירקות: פירות וירקות הם מקורות נהדרים לוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להרגיע בטן מוטרדת.תן לילדך מיצי פירות וירקות מוכנים טריים או שייק.

13. שיבולת שועל: שיבולת שועל היא מקור נהדר לסיבים ויכול לעזור להרגיע את הבטן המוטרדת.תן לילדך קערת שיבולת שועל עם דבש או יוגורט.

14. סודה לשתייה: סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את חומצת הקיבה ויכולה לעזור להפחית את הקאות.תן לילדך כפית סודה לשתייה מעורבבת עם כוס מים.

15. לשורש ICORICE: שורש ליקריץ שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרגיע בטן מוטרדת ויכול לעזור להפחית הקאות.תן לילדך כפית שורש ליקריץ מעורבב במים חמים.

16. כורכום: כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות ויכול לעזור להרגיע בטן מוטרדת.תן לילדך כפית כורכום מעורבב עם חלב או מים חמים.

מה הקאות אצל ילדים?

הקאות בילדים היא סימפטום שכיח של מחלות רבות.בדרך כלל זה מלווה בבחילה ויכול להיות סימן למצב רפואי חמור.הקאות יכולות להיגרם על ידי נגיף, הרעלת מזון, זיהום, מחלת תנועה או אלרגיה.זה יכול להיגרם גם כתוצאה ממתח, חרדה או אכילת יתר.לא משנה מה הסיבה, חשוב לדעת להתייחס להקיא אצל ילדים.

21 הסעדים של סבתא לטיפול בהקאות בילדים

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לבחילה והקאות.אתה יכול להכין תה ג’ינג’ר על ידי תלול כמה פרוסות שורש ג’ינג’ר במים חמים במשך מספר דקות.ניתן לתת תה זה לילדים כדי להקל על בחילות והקאות.אתה יכול גם לתת ג’ינג’ר בצורה של כמוסות, אבקות או רוזנגס.

2.קמומיל

קמומיל הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבטן נסערת.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילות והקאות.ניתן להכין תה קמומיל על ידי תיל כמה כפות פרחי קמומיל מיובשים במים חמים במשך מספר דקות.ניתן לתת תה זה לילדים שיעזרו להרגיע את הבטן ולהקל על הקאות.

3.מנטה

מנטה היא עשב נוסף שניתן להשתמש בו לטיפול בהקאות אצל ילדים.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילות והקאות.אתה יכול להכין תה מנטה על ידי תיל כמה עלים של מנטה במים חמים למשך מספר דקות.ניתן לתת תה זה לילדים שיעזרו להרגיע את הבטן ולהקל על הקאות.

4.ליקריץ

ליקריץ הוא עשב שניתן להשתמש בו לטיפול בהקאות בילדים.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילות והקאות.אתה יכול להכין תה ליקריץ על ידי תלול כמה כפות שורש ליקריץ במים חמים למשך מספר דקות.ניתן לתת תה זה לילדים שיעזרו להרגיע את הבטן ולהקל על הקאות.

5.שומר

שומר הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבטן נסערת.יש לו תכונות אנטי-פסמודיות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילות והקאות.אתה יכול להכין תה שומר על ידי תלול כמה כפות זרעי שומר במים חמים למשך מספר דקות.ניתן לתת תה זה לילדים שיעזרו להרגיע את הבטן ולהקל על הקאות.

6.לימון

לימון הוא פרי חומצי שניתן להשתמש בו לטיפול בהקאות אצל ילדים.החומציות של הלימון יכולה לעזור לנטרל את חומצת הקיבה הגורמת להקאות.אתה יכול להכין תה לימון על ידי תלול כמה פרוסות לימון במים חמים במשך מספר דקות.ניתן לתת תה זה לילדים שיעזרו להרגיע את הבטן ולהקל על הקאות.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לבחילות והקאות.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילות והקאות.אתה יכול להכין תה חומץ תפוחים על ידי תיל כמה כפות חומץ סיידר תפוחים במים חמים במשך מספר דקות.ניתן לתת תה זה לילדים שיעזרו להרגיע את הבטן ולהקל על הקאות.

8.קינמון

קינמון הוא עשב שניתן להשתמש בו לטיפול בהקאות אצל ילדים.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילות והקאות.אתה יכול להכין תה קינמון על ידי תלול כמה כפות קינמון במים חמים למשך מספר דקות.ניתן לתת תה זה לילדים שיעזרו להרגיע את הבטן ולהקל על הקאות.

9.דבש

האני הוא תרופה פופולרית לבחילות והקאות.יש לו תכונות אנטי -פסמודיות שיכולות לעזור להפחית את הבחילות והקאות.אתה יכול לתת דבש לילדים to עזור להרגיע את הבטן ולהקל על הקאות.

10.יוגורט

יוגורט הוא אוכל פרוביוטי שניתן להשתמש בו לטיפול בהקאות אצל ילדים.הפרוביוטיקה ביוגורט יכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים במעיים, שיכולים לעזור להפחית בחילות והקאות.אתה יכול לתת יוגורט לילדים שיעזרו להרגיע את הבטן ולהקל על הקאות.

11.שמן אתרי קמומיל

שמן אתרי קמומיל הוא תרופה פופולרית לבחילה והקאות.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן