דף הבית » תרופות סבתא » זיהום בעיניים נגיפיות – 20 תרופות סבתות עתיקות וחשובות
dddddd ddaddadddd dadddadddaa  daadaddaddaa daddaaddaa da

זיהום בעיניים נגיפיות – 20 תרופות סבתות עתיקות וחשובות

מהי זיהום בעיניים נגיפיות?

זיהום בעיניים נגיפיות, המכונה גם דלקת הלחמית, הוא דלקת בשכבה החיצונית ביותר של העין והעפעף הפנימי.זה נגרם על ידי נגיף והוא מדבק מאוד.התסמינים כוללים בדרך כלל אדמומיות, גירוד והשקיה של העיניים, יחד עם פריקה במקרים מסוימים.זה יכול גם לגרום לראייה מטושטשת ורגישות לאור.הטיפול תלוי בגורם לזיהום, אך בדרך כלל כולל אנטיביוטיקה, תרופות אנטי -ויראליות וטיפות עיניים.

20 התרופות של סבתא עתיקה וחשובה לזיהום בעיניים נגיפיות

זיהום בעיניים נגיפיות יכול להיות מצב מאתגר לטיפול.עם זאת, ישנם הרבה סעדים של סבתא קדומה וחשובה שיכולים לעזור.להלן 20 מהתרופות הביתיות הטובות ביותר לדלקת הלחמית.

1.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על העיניים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מגרד ושריפה.משרים מטלית נקייה במים קרים ומורחים אותו על האזור הפגוע במשך 15 עד 20 דקות כמה פעמים ביום.

2.מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי.ערכו תמיסה של כפית מלח בכוס מים חמים, והשתמשו במטלית נקייה כדי למרוח את הפיתרון על האזור הנגוע.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.משרים מטלית נקייה בתה קמומיל ומורחים אותו על האזור הפגוע במשך 15 עד 20 דקות כמה פעמים ביום.

4.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.

5.מלפפון

מלפפון הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.פורסים מלפפון על פרוסות דקות ומורחים אותם ישירות על האזור הפגוע.

6.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה מכילים מעצבים טבעיים ויכולים לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.פורסים תפוח אדמה לפרוסות דקות ומורחים אותם ישירות על האזור הפגוע.

7.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.מרחו שכבה דקה של דבש ישירות על האזור המושפע.

8.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי ובעל תכונות חיטוי.מערבבים 1 כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים והשתמשו במטלית נקייה כדי למרוח את הפיתרון על האזור המושפע.

9.קלנדולה

קלנדולה היא אנטי דלקתית טבעית ובעלת תכונות חיטוי.משרים מטלית נקייה בתה קלנדולה ומורחים אותו על האזור הפגוע במשך 15 עד 20 דקות כמה פעמים ביום.

10.תה ירוק

תה ירוק הוא אנטי דלקתי טבעי ובעל תכונות אנטי-חיטוי.טפח שקית תה ירוק בכוס מים חמים ולהשתמש במטלית נקייה כדי למרוח את הפיתרון על האזור המושפע.

11.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.משרים מטלית נקייה במיץ עגבניות ומורחים אותו על האזור הפגוע במשך 15 עד 20 דקות כמה פעמים ביום.

12.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.משרים מטלית נקייה בלוז המכשפה ומורחים אותו על האזור הפגוע במשך 15 עד 20 דקות כמה פעמים ביום.

13.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.ערוך תמיסה של כפית 1 של פטרוזיליה מיובשת בכוס מים חמים, והשתמש במטלית נקייה כדי למרוח את הפיתרון על האזור הפגוע.

14.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.סוחטים את המיץ מחצי לימון לכוס מים חמים, והשתמשו במטלית נקייה כדי למרוח את הפיתרון על האזור הפגוע.

15.תה שחור

תה שחור הוא תרופות עממיות טבעיות לטיפול בזיהום בעיניים נגיפיות

זיהום בעיניים נגיפיות הוא מצב עיניים שכיח הנגרם על ידי נגיף.זה יכול לגרום לאדמומיות, גירוד ופריקה, כמו גם לטשטשRy Vision.בעוד שהמצב בדרך כלל פותר בפני עצמו, ישנם כמה תרופות עממיות שהועברו מדור לדור שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את תהליך הריפוי.להלן 20 תרופות של סבתא עתיקה וחשובה לטיפול בזיהום בעיניים נגיפיות.

1.קומפרס קר

ניתן להשתמש בדחיסה קרה להפחתת נפיחות, אדמומיות וגרד הקשורים לזיהום בעיניים נגיפיות.כדי ליצור קומפרס קר, יש להשרות בד במים קרים ולהניח אותו מעל העין המושפעת למשך 10 דקות.ניתן לחזור על הדחיסה מספר פעמים ביום לפי הצורך.

2.שקיות תה

שימוש בשקיות תה בעיניים יכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הקשורה לזיהום בעיניים נגיפיות.תלולים שתי שקיות תה במים רותחים למשך 15 דקות, ואז מאפשרים להם להתקרר.מניחים שקית תה אחת על כל עין והירגעו 10-15 דקות.ניתן להשתמש בשקיות התה עד שלוש פעמים ביום.

3.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה מצוינת לזיהום בעיניים נגיפיות.לשימוש, מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על העין המושפעת ועיסו אותו בעדינות. עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שום

לשום תכונות אנטי-ויראליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית תסמינים של זיהום בעיניים נגיפיות.לשימוש, מרסקים ציפורן שום אחד ומערבבים אותו עם כפית דבש.מרחו את התערובת על העין המושפעת והשאירו 10-15 דקות.יש לשטוף במים חמים ולחזור על התהליך מספר פעמים ביום.

5.פטרוזיליה

פטרוזיליה עשירה בוויטמין C ובעלת תכונות אנטי-חיפושיות ואנטי דלקתיות.לשימוש, תלולה כף אחת של פטרוזיליה קצוצה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומאפשרים לו להתקרר.השתמש בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת על העין המושפעת מספר פעמים ביום.

6.מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ודלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת עיניים נגיפיות.להכנת תמיסת מי מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.השתמש במטלית נקייה כדי למרוח את התערובת על העין המושפעת מספר פעמים ביום.

7.קמומיל

תה קמומיל יכול לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ודלקת הקשורה לזיהום בעיניים נגיפיות.לשימוש, תלולים שתי שקיות תה קמומיליות בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ולהשתמש בכדור כותנה כדי למרוח אותו על העין המושפעת מספר פעמים ביום.

8.מלפפון

מלפפון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות הקשורים לזיהום בעין נגיפית.לשימוש, חתכו שתי פרוסות מלפפון והניחו אותם על העין המושפעת.תירגע למשך 10-15 דקות וחזור על מספר פעמים ביום לפי הצורך.

9.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ודלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת עיניים נגיפיות.לשימוש, חתוך עלה של אלוורה וסחט את הג’ל.החל את הג’ל על העין המושפעת והשאיר למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים ולחזור על מספר פעמים ביום.

10.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הקשורה לזיהום בעיניים נגיפיות.לשימוש, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים.השתמש בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת על העין המושפעת מספר פעמים ביום.

סיכום

זיהום בעיניים נגיפיות הוא מצב עיניים שכיח העלול לגרום לאדמומיות, גירוד ופריקה.אמנם זה בדרך כלל פותר בפני עצמו, אך ישנם כמה תרופות עממיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את תהליך הריפוי.תרופות אלה כוללות קומפרסים קרים, שקיות תה, שמן קוקוס, שום, פטרוזיליה, מי מלח, קמומיל, מלפפון, אלוורה וסודה לשתייה.

שאלות נפוצות

ש: מהן כמה תרופות עממיות לזיהום בעיניים נגיפיות?

A: </H3

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן