דף הבית » תרופות סבתא » הקאות ושלשול בילדים – 16 תרופות סבתות מרפאות מצוינות
ddadddaa ddadcdaddc dddcdddd  daadaddaddaa daddaaddaa dedada

הקאות ושלשול בילדים – 16 תרופות סבתות מרפאות מצוינות

הקאות ושלשול בילדים – 16 תרופות של סבתא מרפא

הקאות ושלשול, הידוע גם בשם גסטרואנטריטיס, יכול להיות חוויה מפחידה לילדים וגם להורים כאחד.הסימפטומים של מצבים אלה יכולים לנוע בין קל לחמור, והטיפול יכול להיות פשוט כמו מנוחה והידרציה לביקור של רופא.למרבה המזל, ישנם גם מספר תרופות של סבתא מסורתיות ששימשו לדורות כדי לעזור לילדים להתאושש מהקאות ושלשול.להלן 16 תרופות של סבתא מרפא כדי לעזור לילדכם להתאושש במהירות ובבטיחות.

1.תה שומר

תה שומר הוא תרופה מסורתית להקאות ושלשול בילדים.שומר שימש במשך מאות שנים לטיפול בבעיות עיכול וידוע בתכונות האנטי-דלקתיות, האנטי-פסמודיות והאנטי-מיקרוביאליות שלו.להכנת תה שומר, פשוט תלול 1 כפית זרעי שומר מרוסקים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.לאנס ולתת להתקרר לפני שתתן לילדך.

2.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר כבר מזמן משמש כתרופה לבעיות עיכול, כולל הקאות ושלשול.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-פסמודיות, המסייעות להפחתת דלקת וכאב בדרכי העיכול.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט תלול 1 כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.לאנס ולתת להתקרר לפני שתתן לילדך.

טיפ ייחודי ומועיל:

הוספת קורט של פלפל שחור לשומר או תה ג’ינג’ר יכול לעזור להרגיע עוד יותר את מערכת העיכול ולהפחית את הבחילה.

3.מי קוקוס

מי קוקוס הם תרופה מסורתית להקאות ושלשול אצל ילדים.זה ידוע בתכולת האלקטרוליטים הגבוהה שלו, המסייעת לחדש נוזלים ומינרלים שאבדו.יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וזיהומים פוטנציאליים.ניתן לתת מי קוקוס לילדים בגימות קטנות או עם תמיסת התייבשות דרך הפה (ORS).

4.יוגורט

יוגורט יכול להיות תרופה נהדרת להקאות ושלשול בילדים.זה גבוה בפרוביוטיקה, שהם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון למערכת העיכול.הוא מכיל גם אלקטרוליטים, שיכולים לעזור לחדש נוזלים ומינרלים שאבדו.יוגורט רגיל ולא ממותק הוא הטוב ביותר, וניתן לתת לו לילדים בכמויות קטנות.

5.בננות

בננות הן תרופה נהדרת להקאות ושלשול בילדים.הם עשירים באשלגן, המסייע לחדש אלקטרוליטים אבודים.הם גם עשירים בסיבים תזונתיים, שיכולים לעזור לווסת את מערכת העיכול.ניתן לתת בננות לילדים בכמויות קטנות או לרסק מחית.

6.מי אורז

מי אורז הם תרופה מסורתית להקאות ושלשול אצל ילדים.זה מיוצר על ידי אורז רותח במים עד שהמים הופכים לחלב.המים החלביים מתוחים ומקררים לפני כן לפני שניתנים לילד.מי אורז ידועים בתכולת האלקטרוליטים הגבוהה שלהם, שיכולה לעזור לחדש נוזלים ומינרלים שאבדו.זה ידוע גם בתכונותיו האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת בדרכי העיכול.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה מסורתית להקאות ושלשול אצל ילדים.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והכאב בדרכי העיכול.זהו גם חיטוי טבעי, שיכול לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.ניתן לתת חומץ תפוחים לילדים בכמויות קטנות עם מים או בצורה מדוללת.

8.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מסורתית להקאות ושלשול בילדים.זה ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי -פסמות, שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב בדרכי העיכול.להכנת תה קמומיל, פשוט תלול 1 כפית פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.לאנס ולתת להתקרר לפני שתתן לילדך.

9.עמ ‘תה Eppermint

תה מנטה הוא תרופה מסורתית להקאות ושלשול בילדים.זה ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי -פסמות, שיכולות לעזור להפחית דלקת וכאב בדרכי העיכול.להכנת תה מנטה, פשוט תלולה 1 כפית של עלי מנטה מיובשים ב

חלק 2: החלת הסעדים של סבתא לטיפול בהקאות ושלשול אצל ילדים

הקאות ושלשול יכול להיות קשה להפליא לילדים להתמודד איתם.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות מסורתיות שהועברו מסבתא לנכד במשך דורות שיכולים לעזור להרגיע ולטפל בתסמינים הקשורים לתנאים אלה.16 הסעדים הללו נוסו ונבדקו על ידי אמהות וסבתות בכל העולם ובטוחות לספק הקלה לילדים הסובלים מהקאות ושלשול.

1.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה מסורתית למגוון מחלות, כולל בחילה, הקאות ושלשול.להכנת תה ג’ינג’ר, מגרד חתיכה קטנה של שורש ג’ינג’ר והרתיח אותו במים.ברגע שהתערובת מבושלת, מסננים את הנוזל והוסיפו דבש או לימון לטעם.תן את התה לילד מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית בחילות והקאות.

2.מי קוקוס

מי קוקוס הם מקור טבעי לאלקטרוליטים, שיכולים להועיל לילדים הסובלים מהקאות ושלשול.תן לילד כמה לגימות של מי קוקוס לאורך כל היום כדי לעזור להחליף אלקטרוליטים אבודים ולייבש מחדש את הגוף.

3.עלי מנטה

עלי נענע מכילים תרכובות שיכולות לעזור להרגיע את הקיבה ולהפחית את הבחילה.תן לילד כמה עלים של נענע ללעוס עליהם או לתלול אותם במים חמים ולתת לילד את התה שהתקבל.

4.מים ציפורניים

מי ציפורן הם תרופה מסורתית להקאות ושלשול.להכנת מים ציפורניים, מרתיחים כמה שיני מים במים ומסננים את הנוזל.תן לילד כמויות קטנות של מי הציפורן לאורך כל היום כדי לעזור להרגיע את הבטן ולהפחית את הקאות ושלשול.

5.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ יכול לעזור להרגיע את הקיבה ולהפחית את תסמיני הקאות ושלשול.תן לילד כמה חתיכות שורש ליקריץ כדי ללעוס אותם או לתלול אותם במים חמים ולתת לילד את התה שהתקבל.

6.מי אורז

מי אורז הם תרופה מסורתית להקאות ושלשול.להכנת מי אורז, מרתיחים כמה כפות אורז במים ומסננים את הנוזל.תן לילד כמויות קטנות של מי האורז לאורך היום כדי לעזור להחליף אלקטרוליטים אבודים ולהתייבש מחדש את הגוף.

7.מי כמון

מי כמון הם תרופה מסורתית להקאות ושלשול.להכנת מי כמון, הרתיחו כמה כפות כמון במים ומסננים את הנוזל.תן לילד כמויות קטנות של מי הכמון לאורך היום כדי לעזור להרגיע את הקיבה ולהפחית את הקאות ושלשול.

8.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית למגוון מחלות, כולל בחילה, הקאות ושלשול.תן לילד כמה כפיות של חומץ תפוחים לאורך כל היום כדי לעזור להרגיע את הקיבה ולהפחית את הסימפטומים.

9.תה קינמון

תה קינמון הוא תרופה מסורתית למגוון מחלות, כולל בחילה, הקאות ושלשול.להכנת תה קינמון, הרתיחו כמה מקלות קינמון במים ומסננים את הנוזל.תן לילד את תה הקינמון מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את הקיבה ולהפחית את הסימפטומים.

10.חלב כורכום

חלב כורכום הוא תרופה מסורתית למגוון מחלות, כולל בחילה, הקאות ושלשול.להכנת חלב כורכום, הרתיחו כמה כפיות כורכום בחלב ומסננים את הנוזל.תן לילד את חלב הכורכום מספר פעמים ביום כדי לעזור להרגיע את הקיבה ולהפחית את הסימפטומים.

11.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית למגוון מחלות, כולל בחילה, הקאות ושלשול.תן לילד כמה כפיות מיץ לימון לאורך היום כדי לעזור להרגיע את הקיבה ולהפחית את הסימפטומים.

12.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה מסורתית למגוון מחלות, כולל בחילה, הקאות ושלשול.תן לילד כמה כפיות זרעי שומר כדי ללעוס אותם או לתלול אותם במים חמים ולתת לילד את התה שהתקבל.

13.זרעי כוסברה

זרעי כוסברה הם תרופה מסורתית למגוון מחלות, כולל בחילה, הקאות ושלשול.תן לילד כמה כפיות זרעי כוסברה ללעוס עליהם או לתלול אותם במים חמים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן