דף הבית » תרופות סבתא » כיב בטן – 18 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות
dbdd dddf  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddaddaa ddedadedad

כיב בטן – 18 תרופות של סבתא מצוינות ומשמעותיות

כיבי בטן – 18 תרופות של סבתא
כיבי בטן יכולים להיות מצב כואב וקשה לחיות איתו.הם יכולים לגרום לתחושות שריפה, כאבי בטן ואפילו בחילה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהקלת התסמינים ולהפחית את הסיכון להתפתחות כיבים נוספים.להלן שמונה עשרה מהתרופות הטובות ביותר של סבתא לכיב בקיבה.

1.תה קמומיל

תה קמומיל שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון רחב של מחלות, כולל כיבי בטן.הוא מכיל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-פסמודיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.להכנת תה קמומיל, פשוט תלולות שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים עד שלוש פעמים ביום.

2.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה מסורתית לכיב בקיבה.הוכח כי הוא מסייע בהגנה על רירית הבטן ולהפחית את הדלקת.להכנת תה ליקריץ, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ אבקת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים ושותים עד שלוש פעמים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לכיב בקיבה.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולאזן את רמות החומציות בבטן.כדי ליצור תרופה לכיב בקיבה, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.שתו את התערובת הזו עד שלוש פעמים ביום.

4.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה טבעית לכיב בקיבה.זה עוזר להפחתת הדלקת ומספק הקלה מכאב ואי נוחות.להכנת מיץ אלוורה, מערבבים כף אחת של ג’ל אלוורה עם כוס מים אחת.שתו את התערובת הזו עד שלוש פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל:

חשוב לציין כי בעוד שתרופות מסורתיות אלה יכולות לעזור להפחית תסמינים של כיבי בקיבה, אין להשתמש בהם כתחליף לטיפול רפואי.הקפידו להתייעץ עם הרופא שלכם לפני שתנסו אף אחד מהתרופות הללו.

סבתות סעדות לכיב בקיבה

סבתות ידועות במשך מאות שנים שיש מספר תרופות ביתיות למגוון מחלות, כולל כיבי בטן.להלן 18 תרופות מצוינות ומשמעותיות של סבתא לכיב בקיבה שהוכיחו כיעילות.

1.דבש ולימון

במשך מאות שנים, דבש ולימון שימשו לטיפול בכיב בקיבה.על פי ההערכה, השילוב של שני המרכיבים הללו מסייע בהפחתת הדלקת והגירוי הנגרמים על ידי הכיב.לשימוש, מערבבים יחד חלקים שווים של דבש ומיץ לימון ושותים פעמיים ביום.

2.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות.כשמדובר בכיבים בקיבה, זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים אליהם.שתו שתי כפות של מיץ אלוורה עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי.זה יכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לכיב בקיבה.לשימוש, מערבבים שתי כפיות של חומץ תפוחים עם כוס מים ושתו פעמיים ביום.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה יעילה לכיב בקיבה בגלל התכונות האנטי דלקתיות והחיטוי שלה.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כוס מים חמים ושתה עד שלוש פעמים ביום.אתה יכול גם ללעוס על פרוסות ג’ינג’ר טריות לתוספת הקלה.

5.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש שורש שימש זה מכבר לטיפול במגוון בעיות עיכול, כולל כיבי בטן.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת הדלקת והגירוי הקשורים לכיב.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים ושתה עד שלוש פעמים ביום.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לכיב בקיבה מכיוון שהוא יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.לשימוש, תלול אחד לשניים כפיות של פרחי קמומיל מיובשים in כוס מים חמים למשך 10 דקות.לשתות עד שלוש פעמים ביום.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול במגוון בעיות עיכול, כולל כיבי בטן.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית דלקת וגירוי.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש מרשמלו עם כוס מים חמים ושתה עד שלוש פעמים ביום.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי הקשורים לכיב בקיבה.לשימוש, קח אחת לשתי כפות שמן קוקוס עד שלוש פעמים ביום.

9.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עשב טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול במגוון בעיות עיכול, כולל כיבי בטן.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית דלקת וגירוי.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת אלם חלקלקת עם כוס מים חמים ושתה עד שלוש פעמים ביום.

10.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות בגלל התכונות האנטי דלקתיות והחיטוי שלה.כשמדובר בכיבים בקיבה, זה יכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים אליהם.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס חלב חם ושתה עד שלוש פעמים ביום.

11.שום

שום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שניתן להשתמש בו לטיפול במגוון בעיות עיכול, כולל כיבי בטן.לשימוש, אכלו שתיים עד שלוש שיני שום גולמי עד שלוש פעמים ביום.

12.זרעי חילבה

זרעי חילבה משמשים זה מכבר לטיפול במגוון בעיות עיכול, כולל כיבי בטן.לשימוש, מערבבים כפית אחת של זרעי חילבה עם כוס מים חמים ושתה עד שלוש פעמים ביום.

13.סודה לשתייה

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן