דף הבית » תרופות סבתא » הפה והלשונות – 9 הסעדים של סבתא לרגיעה ומסורתית
ddad dddcdaddaddaa  ddadadddd dadc daddaad dcdadddad dde

הפה והלשונות – 9 הסעדים של סבתא לרגיעה ומסורתית

הפה והלשון – 9 התרופות של סבתא לרגיעה וריפוי מסורתי

פיותינו ולשונותינו הם חלקים חיוניים בגופנו, עוזרים לנו לתקשר, לאכול ולדבר.לרוע המזל, הם יכולים גם להיות פגיעים למחלות ומחלות שונות, כמו נשימה רעה, חללים וגרון כואב.אך ישנם מגוון של תרופות ותרגולים מסורתיים שיכולים לעזור לנו להירגע ולהבריא.להלן תשע מהתרופות של סבתותינו לרגיעה וריפוי מסורתי.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת להרגיע את הפה או הגרון הכואב.עשבי מרפא כמו מרווה, מנטה וקמומיל יכולים לעזור להפחית דלקת, הפחתת הכאב ולספק השפעה מרגיעה.נסה ללגום תה צמחים לאורך כל היום כדי להקל על הכאב ולקדם רגיעה.

שטיפה של מי מלח

שטיפות מי מלח הן דרך יעילה להפחתת דלקת ולקדם ריפוי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חצי כפית מלח בכוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך למשך כמה דקות.התכונות האנטי -חיוביות של מלח יכולות לעזור להפחית חיידקים בפה, בעוד שהמים החמים יכולים להרגיע את הכאב ולהפחית את הנפיחות.

מותק ולימון

דבש ולימון הם שניים מהמרכיבים הנפוצים ביותר המשמשים לטיפול בגרונאים כואבים ומחלות פה ולשון אחרות.פשוט מערבבים כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון בכוס מים חמים ושותים מספר פעמים ביום.הדבש יכוון את גרונך ויפחית את הדלקת, ואילו הלימון יסייע להרוג חיידקים ולהפחית את הכאב.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית עוצמתית למגוון מחלות, כולל כאב גרון ופצעי פה.פשוט קוצצים כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי ותלביו בכוס מים חמים.לאחר מספר דקות מסננים את הנוזל ושותים אותו חם.התכונות האנטי-דלקתיות של ג’ינג’ר יסייעו בהפחתת הכאב והנפיחות, ואילו המתיקות הטבעית שלו יכולה לעזור להרגיע את הגרון.

כּוּרכּוּם

כורכום הוא עוד תרופה טבעית עוצמתית לגרונות כואבים ומחלות אחרות.תבלין זה מכיל נוגדי חמצון חזקים ותכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת.לשימוש, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ושתו אותם מספר פעמים ביום.

ציפורן

ציפורן הם מרכיב פופולרי בתרופות ריפוי מסורתיות.תבלין זה מכיל תכונות אנטי -חיטוי ואנטי -מיקרוביאליות חזקות שיכולות לעזור להפחית חיידקים בפה ובגרון.כל שעליך לעשות הוא ללעוס כמה ציפורן לאורך כל היום, או לערבב כמה טיפות שמן ציפורן בכוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך.

פלפל קיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית עוצמתית לכאבי גרון ומחלות פה ולשון אחרות.פשוט מערבבים קמצוץ של פלפל קאיין בכוס מים חמים ושותים אותו לאורך כל היום.הטעם המתובל של קאיין יכול לסייע בהפחתת הכאב והדלקת, בעוד שתכונותיו האנטי -מיקרוביאליות הטבעיות יכולות לעזור להרוג חיידקים בפה.

שום

שום שימש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל גרון כואב ופצעי פה.כל שעליך לעשות הוא ללעוס כמה שיני שום לאורך כל היום, או מערבב כמה טיפות שמן שום בכוס מים חמים ולשטוף אותו סביב הפה שלך.התכונות הטבעיות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-דלקתיות של שום יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.

קִיטוֹר

קיטור הוא דרך נהדרת להפחית דלקת ולקדם ריפוי בפה ובגרון.פשוט מרתיחים סיר מים ושופכים אותו לקערה.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך מספר דקות.הקיטור יעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את כאב.

טיפ: לפני השימוש באחד מהתרופות הללו, חשוב להתייעץ עם רופא או איש מקצוע בתחום הבריאות כדי להבטיח שהטיפול יהיה בטוח ויעיל.

סיכום

פיותינו ולשונותינו הם חלקים חיוניים בגופנו, עוזרים לנו לתקשר, לאכול ולדבר.לרוע המזל, הם יכולים גם להיות פגיעים למחלות ומחלות שונות, כמו נשימה רעה, חללים וגרון כואב.אבל שםהם מגוון של תרופות ותרגולים מסורתיים שיכולים לעזור לנו להירפא ולהבריא.מתה צמחים לשום וקיטור, תשעת הסעדים של סבתא אלה יכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת, ולקדם רגיעה וריפוי.

חלק 2: תרופות נוספות של סבתא

למרות שחלק מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא לרגיעה וריפוי מסורתי של הפה והלשון כוללות תרופות ביתיות פשוטות, ישנם תרופות אחרות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהרפיה של הפה והלשון.סבתות ידעו זה מכבר כי ניתן להשתמש בצמחי מרפא ושמנים אתרים מסוימים כדי לעזור להרגיע ולהרגיע את הפה והלשון.להלן כמה מהתרופות האחרות המשמשות לעתים קרובות על ידי סבתות.

ארומתרפיה

ארומתרפיה היא תרגול עתיק ששימש במשך מאות שנים כדי לעזור להרפות את הגוף והנפש.ניתן להשתמש בשמנים אתרים כמו לבנדר, קמומיל ומנטה כדי לעזור להרגיע את הפה והלשון.לצורך התרופה הזו, פשוט הוסיפו כמה טיפות שמן אתרי לכוס מים חמים וגרגרו סביב הפה והלשון למשך מספר דקות.זה יעזור להרגיע ולהרפות את הפה ואת הלשון.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא שימשו זה מכבר כדרך להירגע ולהרגיע את הגוף והנפש.ניתן להשתמש בתה כמו קמומיל, לבנדר ומנטה כדי לעזור להרפות את הפה והלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט תלויים את עשבי התיבול במים חמים למשך מספר דקות, ואז מסננים ושותים את התה.עשבי התיבול יעזרו להרגיע ולהירגע מהפה ואת הלשון.

אקופרסורה

אקופרסורה היא תרגול סיני עתיק שניתן להשתמש בו כדי לעזור להרפות ולהרגיע את הגוף והנפש.ישנן נקודות מסוימות על הגוף שכאשר נלחצות יכולות לעזור להרפות את הפה והלשון.לקבלת תרופה זו, פשוט השתמש באגודלים שלך כדי ללחוץ בעדינות על האזורים סביב הפה והלשון למשך מספר דקות.זה יעזור להרפות את שרירי הפה והלשון.

שאלות נפוצות

ש: מהן תרופות של סבתא אחרת להרפיה וריפוי מסורתי של הפה והלשון?

א: כמה תרופות אחרות המשמשות לעתים קרובות על ידי סבתות כוללות ארומתרפיה, תה צמחים ואקופרסורה.תרופות אלה יכולות לעזור להירגע ולהרגיע את הפה והלשון.בנוסף, ניתן להשתמש גם בתרופות ביתיות כמו גרגרלינג עם מי מלח חמים ומריחת קרח על הלשון כדי לעזור להרפות את הפה ואת הלשון.

מסקנה

סבתות

סבתות כבר מזמן הכירו את כוח הריפוי של תרופות ביתיות פשוטות ושיטות ריפוי מסורתיות להרפיה וריפוי מסורתי של הפה והלשון.החל מגרגול עם מי מלח חמים ועד למריחת קרח על הלשון, תרופות אלה יכולות לעזור להרפות את שרירי הפה והלשון.בנוסף, ניתן להשתמש בצמחי מרפא, שמנים אתרים ואקופרסורה כדי לעזור להרגיע ולהרגיע את הפה והלשון.בעזרת תרופות אלה תוכלו לעזור להרפות את הפה והלשון ולמצוא הקלה מכאב ואי נוחות.

לסיכום, ישנם הרבה תרופות מסורתיות וביתיות להרפיה וריפוי מסורתי של הפה והלשון ששימשו סבתות במשך מאות שנים.תרופות אלה כוללות גרגר עם מי מלח חמים, החלת קרח על הלשון, ארומתרפיה, תה צמחים ואקופרסורה.על ידי שימוש בתרופות אלה, אתה יכול לעזור להרפות את שרירי הפה והלשון ולמצוא הקלה מכאב ואי נוחות. הפה והלשונות – 9 תרופות של סבתא לרגיעה ומסורתיות יכולות להיות דרך יעילה למצוא הקלה והרפיה בנוחותמהבית שלך.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן