דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בנשימה רעה – 8 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים ומומלצים על ידי מומחים
dddaddc ddadadded dadad  daadaddaddaa dedddadaddaa ddedd

טיפול בנשימה רעה – 8 תרופות מיושנות המבוססות על מרכיבים טבעיים ומומלצים על ידי מומחים

מה גורם לנשימה רעה?

נשימה רעה, המכונה גם הליטוזיס, היא בעיה שכיחה שיכולה להיות בעלת סיבות רבות.היגיינת הפה לקויה היא הגורם השכיח ביותר לנשימה רעה.אם אינך מצחצח וחוט דנטלי באופן קבוע, חלקיקי מזון יכולים להישאר בפה שלך, ולגרום לנשימה שלך להריח רע.

גורמים אחרים לנשימה רעה כוללים עישון, פה יבש, מזונות מסוימים כמו בצל ושום, מצבים רפואיים מסוימים ושימוש בתרופות מסוימות.נשימה רעה יכולה להיגרם גם כתוצאה מזיהום בגרון, בסינוסים, לריאות או בשקדים.

8 תרופות מיושנות לטיפול בנשימה רעה

נשימה רעה יכולה להיות בעיה מביכה, אך למרבה המזל יש כמה תרופות מיושנות שיכולות לעזור.להלן 8 מרכיבים טבעיים שמומחים מומחים להקל על נשימה רעה:

1.ציפורן

ציפורן מכילות יוגנול, שמן אתרי שיכול לעזור להפחית חיידקים ולהילחם בנשימה רעה.לעיסה על ציפורן או שתיית תה ציפורן יכולה לעזור לרענן את נשימתך ולהפחית ריחות רעים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לנשימה רעה.הוא מכיל חומצה מאלית, שיכולה לעזור בהסרת חיידקים ולהפחית את הריח.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים וגרגר אותו בפה.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נהדרת לנשימה רעה.זה עוזר לנטרל ריחות ולהפחתת החיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים וגרגר אותה בפה.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת לנשימה רעה מכיוון שהוא מכיל חומצת לימון, שיכולה לעזור להפחית ריחות וחיידקים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של מיץ לימון עם כוס מים וגרגר אותו בפה.

5.קינמון

קינמון הוא תרופה מצוינת לנשימה רעה מכיוון שהוא מכיל קינמאלדהיד, שיכול לעזור להפחית ריחות רעים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית קינמון אחת עם כוס מים וגרגר אותה בפה.

6.יוגורט

יוגורט הוא תרופה נהדרת לנשימה רעה מכיוון שהוא מכיל פרוביוטיקה, שיכולה לעזור להפחית ריחות רעים וחיידקים.כדי להשתמש בו, פשוט אכלו כוס יוגורט כל יום.

7.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה נהדרת לנשימה רעה מכיוון שהוא מכיל פוליפנולים, שיכולים לעזור להפחית ריחות וחיידקים.כדי להשתמש בו, פשוט שתו כוס תה ירוק כל יום.

8.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא תרופה מצוינת לנשימה רעה מכיוון שהיא מכילה כלורופיל, שיכול לעזור להפחית ריחות וחיידקים.כדי להשתמש בו, פשוט ללעוס כמה עלי פטרוזיליה טריים מדי יום.

טיפ ייחודי

אם אתה סובל מנשימה רעה, חשוב לוודא שאתה שותה מספיק מים לאורך היום.להישאר לחות יכול לעזור לשמור על לחות הפה, מה שיכול לעזור להפחית נשימה רעה.

בנוסף לשימוש בסעדים לעיל, חשוב לתרגל היגיינת אוראלית טובה.צחצח וחילץ את השיניים פעמיים ביום והשתמש במגרד לשון כדי להסיר חיידקים מהלשון שלך.חשוב גם לבקר את רופא השיניים שלך באופן קבוע לניקוי ובדיקות מקצועיות.

על ידי ביצוע טיפים אלה ושימוש בסעדים המפורטים לעיל, אתה אמור להיות מסוגל להפחית את הנשימה הרעה שלך ולשפר את בריאות הפה שלך.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לנשימה רעה מכיוון שהיא עוזרת לאזן את רמות החומציות בפה, להרוג חיידקים שעלולים לגרום לנשימה רעה.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה שלך ואז לירוק אותה.עשה זאת כל יום ותתחיל לשים לב לנשימה שלך מתרענת.

6.מרווה

סייג הוא עשב הידוע ביכולתו לרענן את הנשימה.הוא מכיל תרכובות המסייעות להרוג חיידקים בפה שעלולים לגרום לנשימה רעה.כדי להשתמש בו, תלול כפית אחת של מרווה מיובשת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ואז השתמשו בה כשטיפת פה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא Gתרופה מחודשת לנשימה רעה מכיוון שהיא עוזרת לנטרל את החומציות בפה שיכולה לגרום לנשימה רעה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושלטו את התערובת סביב הפה.לירוק אותו ואז לשטוף את הפה שלך במים רגילים.עשה זאת כל יום והנשימה שלך תתחיל להשתפר.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן אתרי הידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי -פטריות.כדי להשתמש בו, הוסיפו שתי טיפות שמן עץ התה לכוס מים חמים והשתמשו בו כשטיפת פה.עשו זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.שמן עץ התה יכול להיות חזק מאוד, לכן הקפידו לדלל אותו במים לפני השימוש בו.

סיכום

נשימה רעה יכולה להיות בעיה מביכה, אבל יש כמה תרופות מיושנות שיכולות לעזור לרענן את נשימתך.תרופות אלה מבוססות על מרכיבים טבעיים ומומלצים על ידי מומחים.דברים כמו מיץ לימון, חומץ תפוחים, מרווה, סודה לשתייה ושמן עץ התה הם כולם אפשרויות נהדרות.נסה להם ותתחיל להבחין בשיפור בנשימה שלך.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

א: זה תלוי בתרופה, אך יש להשתמש ברובם פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.ניתן להשתמש במיץ לימון, חומץ תפוחים וסודה לשתייה בכל יום, ואילו יש להשתמש בשמן מרווה ושמן עץ התה פעמיים עד שלוש פעמים בשבוע.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן