דף הבית » תרופות סבתא » מוגלה בשקדים – 11 תרופות סבתות יעילות וזולות

מוגלה בשקדים – 11 תרופות סבתות יעילות וזולות

דלקת שקדים היא מצב שכיח, אך לעיתים קרובות זה יכול להיות כואב ולא נוח.זה נגרם על ידי הצטברות מוגלה בשקדים, מה שעלול להוביל לדלקת וכאב.אמנם ישנם טיפולים רבים לדלקת שקדים, אך אנשים מעדיפים לנסות תרופות ביתיות, כמו אלה שהועברו מסבתותיהם.להלן 11 תרופות סבתא יעילות וזולות עבור מוגלה בשקדים.

1.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה עתיקה לדלקת שקדים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח מתמוסס.גרגר עם הפיתרון לפחות 30 שניות ואז לירוק אותו.עשו זאת מספר פעמים ביום, כרצונם.מי המלח מסייעים להפחתת דלקת ויכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת שקדים.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, שיכולות להועיל לטיפול בדלקת שקדים.כדי להשתמש בו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים וגרגר איתו פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהרוג כל חיידקים שעלולים לגרום לזיהום.

3.דבש וג’ינג’ר

דבש וג’ינג’ר ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי דלקתיות, והם יכולים להועיל לטיפול בדלקת שקדים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף דבש אחת וכפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים.שתו את זה פעמיים ביום כדי להפחית דלקת וכאב.

4.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת בגרון.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שום קצוץ טרי בכוס מים חמים.שתו את זה פעם ביום במשך מספר ימים כדי להפחית את הדלקת והכאב.

5.מיץ לימון ודבש

מיץ לימון ודבש ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, ויכולים להועיל לטיפול בדלקת שקדים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפיות של מיץ לימון סחוט טרי ושתי כפיות דבש בכוס מים חמים.שתו את זה פעמיים ביום במשך מספר ימים כדי להפחית את הדלקת והכאב.

6.כורכום וחלב

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, ויכול להועיל לטיפול בדלקת שקדים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם.שתו את זה פעמיים ביום כדי להפחית דלקת וכאב.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתם סובלים מדלקת שקדים, נסו לשתות שפע של נוזלים לאורך היום.זה יעזור לשטוף את כל החיידקים או הנגיפים במערכת שלך, ויכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לדלקת שקדים.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, ויכול להועיל לטיפול בדלקת שקדים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה בכוס מים חמים.גרגר עם תמיסה זו פעמיים ביום כדי להפחית את הדלקת והכאב.

8.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, ויכולים להועיל לטיפול בדלקת שקדים.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים חמים לילה.שתו את המים האלה בבוקר על בטן ריקה כדי להפחית את הדלקת והכאב.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי, ויכולה להועיל לטיפול בדלקת שקדים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של סודה לשתייה בכוס מים חמים וגרגרו פעמיים ביום כדי להפחית את הדלקת והכאב.

10.שמן אורגנו

שמן אורגנו ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, ויכול להועיל לטיפול בדלקת שקדים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של שמן אורגנו בכוס מים חמים.גרגר עם תמיסה זו פעמיים ביום כדי להפחית את הדלקת והכאב.

11. שמן מנטה

שמן מנטה ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, ויכול להועיל לטיפול בדלקת שקדים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של שמן מנטה בכוס

תרופות של סבתא למוגלה בשקדים

מוגלה בשקדים יכולה להיות בעיה מגעילה, אך ישנם כמה תרופות של סבתא פשוטות וזולות שיכולות לעזור להפחית, ואף לחסל את הסימפטומים של מוגלה בשקדים.להלן 11 תרופות יעילות וזולות שיכולות לעזור לך להילחם בזיהום מגעיל זה.

1.מי מלח גרגרים

גרגרי מי מלח הם אחת הדרכים היעילות והפשוטות ביותר להפחתת מוגלה בשקדים.כדי להכין גרגר מים מלח, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים, מערבבים עד שהמלח מומס לחלוטין, ואז גרגרו את התמיסה למשך מספר דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולהפחית את הסיכון לזיהום.

2.שום

שום שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל מוגלה בשקדים.כדי להשתמש בשום כתרופה, פשוט מוחץ כמה שיני שום ומערבב אותם עם כפית דבש.צרכו תערובת זו פעמיים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהילחם בזיהום.

3.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי ואנטיביוטיקה חזקה שניתן להשתמש בה לטיפול במגוון מחלות, כולל מוגלה בשקדים.כדי להשתמש בכורכום כתרופה, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כפית דבש וצורכים אותו פעמיים ביום.תרופה זו תסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא בעל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את המוגלה בשקדים.כדי להשתמש בשורש ליקריץ כתרופה, פשוט מערבבים כפית אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.תרופה זו תסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עוד אנטי דלקתי ואנטיביוטיקה שניתן להשתמש בהן לטיפול במוגלה בשקדים.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, פשוט מערבבים כפית אבקת ג’ינג’ר עם כפית דבש וצורכים אותו פעמיים ביום.תרופה זו תסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.

6.דבש

דבש שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל מוגלה בשקדים.כדי להשתמש בדבש כתרופה, פשוט מערבבים כפית דבש עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.תרופה זו תסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.

7.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא אנטי דלקתי חזק ואנטיביוטיקה שניתן להשתמש בהן לטיפול במוגלה בשקדים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה, פשוט מערבבים כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.תרופה זו תסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.

8.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי ואנטיביוטיקה חזקה שניתן להשתמש בהם לטיפול במוגלה בשקדים.כדי להשתמש במיץ לימון כתרופה, פשוט מערבבים כפית מיץ לימון עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.תרופה זו תסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי ואנטיביוטיקה חזקה שניתן להשתמש בה לטיפול במוגלה בשקדים.כדי להשתמש בסודה לשתייה כתרופה, פשוט מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.תרופה זו תסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.

10.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם אנטי דלקתיים ואנטיביוטיקה חזקה שניתן להשתמש בהם לטיפול במוגלה בשקדים.כדי להשתמש בזרעי חילבה כתרופה, פשוט מערבבים כפית זרעי חילבה עם כוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.תרופה זו תסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.

11.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא חיטוי ואנטיביוטיקה חזקה שניתן להשתמש בהם לטיפול במוגלה בשקדים.כדי להשתמש בשמן אורגנו כתרופה, פשוט מערבב כפית שלשמן אורגנו עם כוס מים חמים ושותים אותם פעמיים ביום.תרופה זו תסייע בהפחתת הדלקת ולהילחם בזיהום.

מסקנה

מוגלה בשקדים יכולה להיות בעיה לא נוחה ומעצבנת, אבל יש כמה תרופות של סבתא פשוטות וזולות שיכולות לעזור להפחית, ואפילו לחסל,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן