דף הבית » תרופות סבתא » מוגלה באצבע – 17 תרופות של סבתא לרגיעה ויעילות

מוגלה באצבע – 17 תרופות של סבתא לרגיעה ויעילות

מוגלה באצבע – 17 תרופות של סבתא לרגיעה ויעילות

אף אחד לא אוהב לחוות מוגלה באצבע, אך זהו התרחשות שכיחה.מוגלה באצבע יכולה להיות בעיה לא נוחה ומביכה, אך ישנם סעדים שיכולים לעזור.סבתות משתמשות בסעדים אלה כבר מאות שנים, ועכשיו אנו יכולים לשתף אותם איתך.להלן 17 מהתרופות היעילות ביותר של סבתא לרגיעה ויעילות בעת התמודדות עם מוגלה באצבע.

1.דחיסת צמחים

דחיסת צמחים היא תרופה פשוטה שניתן להשתמש בה כדי לעזור להפחית את הנפיחות והאי הנוחות הקשורים למוגלה באצבע.אתה פשוט צריך עשבי תיבול יבשים במים חמים, ואז להניח את הדחיסה החמה על האזור הפגוע.זה יעזור להפחית דלקת וכאב.אתה יכול למצוא קומפרס צמחים ברוב חנויות המזון הבריאות, או ברשת.

2.הדבק כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה למוגלה באצבע.להכנת משחת כורכום, מערבבים כף אחת של אבקת כורכום עם כפית מים אחת.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

3.שמן אקליפטוס

שמן אקליפטוס הוא חיטוי טבעי שיכול לסייע בהפחתת הדלקת והכאב הקשור במוגלה באצבע.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של שמן אקליפטוס על האזור הפגוע ולעסות אותו. עליך להשאיר את השמן דולק למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

טיפ:

עדיף להשתמש בשמן אקליפטוס בצורה מדוללת.מערבבים כמה טיפות של השמן עם כפית שמן קוקוס לפני שמריחים אותו על העור.

4.שום

שום הוא אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים למוגלה באצבע.כדי להשתמש בשום כתרופה, פשוט לרסק ציפורן שום אחד ומערבב אותו עם כפית שמן זית.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני שטיפתו.

5.דבש

דבש הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור למוגלה באצבע.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות דבש על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

6.שקיות תה

שקיות תה יכולות לשמש כתרופה פשוטה כדי לסייע בהפחתת הדלקת והכאב הקשורים למוגלה באצבע.פשוט תלול שתי שקיות תה במים חמים, ואז הניח את הדחיסה החמה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

7.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור למוגלה באצבע.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של חומץ תפוחים על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

8.אלוורה

אלוורה הוא חומר אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור למוגלה באצבע.כדי להשתמש באלוורה כתרופה, פשוט החל כמה טיפות של ג’ל אלוורה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

9.מלח אפסום

מלח אפסום הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור במוגלה באצבע.כל שעליך לעשות הוא להכין משחה על ידי ערבוב מלח אפסום במים, ואז החל אותה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

10.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור במוגלה באצבע.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של לוז מכשפה על האזור המושפע ולהשאיר אותו במשך 15 דקות לפני שטיפתו.

11.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר אנטי-חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור במוגלה באצבע.פשוט הכינו משחה על ידי ערבוב סודה לשתייה עם מים, ואז החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15 דקותלפני שטיפתו.

12.חלב מגנזיה

חלב מגנזיה הוא נוגד חומצה טבעי ואנטי-H2> 17 תרופות של סבתא למוגלה באצבע

מוגלה באצבע יכולה להיגרם על ידי מגוון מצבים, כולל זיהום, דלקת או טראומה.אמנם מוגלה באצבע יכולה להיות לא נוחה ואף כואבת, אך ישנם תרופות רבות של סבתות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולקדם הרפיה ויעילות.להלן 17 מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית למוגלה באצבע, מכיוון שהיא מסייעת להפחתת הנפיחות ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, שלב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים בקערה, וספג את האצבע בתוכה למשך 10 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהמוגלה נעלמה.

2.כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי, אך יש לו גם תכונות אנטי דלקתיות שהופכות אותו לתרופה נהדרת עבור מוגלה באצבע.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום עם כף דבש וכף שמן זית.מרחו את המשחה הזו על האצבע שלכם והשאירו אותה במשך 20 דקות לפני שטיפתו.

3.שום

שום הוא עוד תרופה נהדרת עבור מוגלה באצבע.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק ציפורן שום ומערבבים אותה עם כף שמן זית.מרחי תערובת זו על האצבע שלך והשאיר אותה דולקת למשך 30 דקות לפני שטיפתו.

4.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שהופכות אותו לתרופה נהדרת עבור מוגלה באצבע.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס ומורחים אותו על האצבע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפתו.

5.אלוורה

אלוורה יש תכונות ריפוי רבות שהופכות אותו לתרופה נהדרת עבור מוגלה באצבע.כדי להשתמש בתרופה זו, שברו חתיכת עלה אלוורה וסחטו את המיץ על האצבע.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני שטיפתו.

6.מלפפון

מלפפון הוא תרופה פופולרית נוספת עבור מוגלה באצבע, מכיוון שהיא מסייעת להפחתת הנפיחות ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, חותכים מלפפון לפרוסות עבות ושפשפו אותו בעדינות על האצבע.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהמוגלה נעלמה.

7.שמן קיק

לשמן קיק יש תכונות אנטי דלקתיות שהופכות אותו לתרופה נהדרת עבור מוגלה באצבע.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית שמן קיק עם כפית דבש וכף שמן זית.מרחי תערובת זו על האצבע שלך והשאיר אותה דולקת למשך 30 דקות לפני שטיפתו.

8.עלים נאים

עלים של נים יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שהופכות אותם לתרופה נהדרת עבור מוגלה באצבע.כדי להשתמש בתרופה זו, הרתיחו קומץ עלי נם בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את העלים והשתמשו במים כדי להשרות את האצבע למשך 10 דקות.

9.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה נהדרת נוספת עבור מוגלה באצבע, מכיוון שהם עוזרים להפחית נפיחות ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, חותכים תפוח אדמה לפרוסות עבות ושפשפו אותה בעדינות על האצבע.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהמוגלה נעלמה.

10.יוגורט

יוגורט הוא תרופה פופולרית עבור מוגלה באצבע, מכיוון שהיא מסייעת להפחתת הנפיחות ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כפית יוגורט רגיל על האצבע והשאיר אותה דולקת למשך 30 דקות לפני שטיפתו.

11.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שהופכות אותו לתרופה נהדרת עבור מוגלה באצבע.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כפית דבש על האצבע והשאיר אותו דולק למשך 30 דקות לפני שטיפתו.

12.מי מלח

מי מלח הם תרופה פופולרית עבור מוגלה באצבע, מכיוון שהם מסייעים להפחתת הנפיחות ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף מלח בכוס מים חמים והספגו את האצבע בתוכה למשך 10 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהמוגלה נעלמה.

13.ג’ינג’ינג

לג’ינג’ר יש תכונות אנטי דלקתיות שהופכות אותו לתרופה נהדרת עבור מוגלה באצבע.כדי להשתמש בתרופה זו, לערבב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן