דף הבית » תרופות סבתא » מוגלה בשפתיים – 18 תרופות של סבתא בריאה ורפואית

מוגלה בשפתיים – 18 תרופות של סבתא בריאה ורפואית

מוגלה בשפתיים יכולה להיות מצב מציק ולא נוח.זה בדרך כלל נגרם על ידי זיהום חיידקי ויכול להיות מלווה באדמומיות, נפיחות ואפילו כאב.למרבה המזל, ישנם טיפולים טבעיים ורפואיים רבים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולהאיץ את תהליך הריפוי.במאמר זה נדון ב -18 סעדים של סבתא בריאה ורפואית שיכולים לעזור לטיפול במוגלה בשפתיים.

1.דבש

דבש הוא תרופה עתיקה ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים ל- PU בשפתיים.כדי להשתמש בדבש למטרה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.שוטפים במים חמים.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה שימש במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור כמו אקנה ופריחות.יש לו תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים למוגלה בשפתיים.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים חמים.

3.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים למוגלה בשפתיים.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית כורכום עם כפית דבש ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ ייחודי:

כדי לוודא שהשפתיים שלך נשארות בריאות ונטולות מוגלה, הקפד לשמור עליהן נקייה ולחות באמצעות שפתון עדין.

4.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והאי נוחות הקשורים למוגלה בשפתיים.פשוט מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא כמו שמן קוקוס ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והאי הנוחות הקשורים לפורפוס בשפתיים.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

חלק 2 – תרופות ביתיות למוגלה בשפתיים

מוגלה בשפתיים היא מצב לא נוח שיכול להשפיע על כל אחד.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בהפחתת אי הנוחות ולהקטין את המוגלה.סבתות בכל העולם השתמשו זה מכבר בתרופות טבעיות כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות, כולל מוגלה בשפתיים.להלן 18 תרופות ביתיות שהועברו לאורך הדורות כדי לעזור להקל על תסמיני מוגלה בשפתיים.

1.שום

שום הוא אחד התרופות הביתיות הוותיקות והנפוצות ביותר לטיפול במוגלה בשפתיים.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי, כמשקה או בצורה נפטית, כדי להפחית את הדלקת ולעזור להאיץ את תהליך הריפוי.בנוסף, צריכת שום בצורת מזון או תוסף יכולה גם לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את חומרת הסימפטומים.

2.דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות.כשמדובר במוגלה בשפתיים, ניתן ליישם דבש באופן אקטואלי כדי להפחית דלקת ולעזור להאיץ את תהליך הריפוי.בנוסף, צריכת דבש גולמי יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בכל זיהום שעלול לגרום למוגלה.

3.כורכום

כורכום הוא תבלין עתיק ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ויש לו גם תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות.כשמדובר במוגלה בשפתיים, ניתן ליישם כורכום באופן אקטואלי כעסק או להילקח דרך הפה בתוסףצורה להפחתת הסימפטומים.

4.שמן קוקוס

לשמן קוקוס תכונות ריפוי רבות, וניתן להשתמש בו כדי לעזור להקל על תסמיני מוגלה בשפתיים.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי כדי להפחית את הדלקת ולעזור להאיץ את תהליך הריפוי.בנוסף, ניתן ליטול שמן קוקוס דרך הפה כדי להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בכל זיהום שעלול לגרום למוגלה.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית מצוינת למוגלה בשפתיים.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי כשטיפה או לקחת דרך הפה בצורה תוספה כדי להפחית את הדלקת ולעזור להאיץ את תהליך הריפוי.בנוסף, צריכת חומץ סיידר תפוחים יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בכל זיהום שעלול לגרום למוגלה.

6.אלוורה

אלוורה שימש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות, וניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת תסמיני מוגלה בשפתיים.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי כדבק או לקחת דרך הפה בצורה תוספה כדי להפחית את הדלקת ולעזור להאיץ את תהליך הריפוי.בנוסף, אלוורה יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בכל זיהום שעשוי לגרום למוגלה.

7.שמן עץ התה

לשמן עץ התה יש איכויות חיטוי שיכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי כשטיפה או לקחת דרך הפה בצורה תוספה כדי להפחית את תסמיני מוגלה בשפתיים.בנוסף, שמן עץ התה יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בכל זיהום שעשוי לגרום למוגלה.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מעצבן שניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי כשטיפה או לקחת דרך הפה בצורה תוספה כדי להפחית את תסמיני מוגלה בשפתיים.בנוסף, לוז מכשפה יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בכל זיהום שעלול לגרום למוגלה.

9.מלח אפסום

מלח אפסום הוא תרופה טבעית מצוינת למוגלה בשפתיים.ניתן להוסיף אותו לאמבטיה חמה ולהשפיע כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.בנוסף, מלח Epsom יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בכל זיהום שעלול לגרום למוגלה.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה כדי לסייע בהפחתת תסמיני מוגלה בשפתיים.ניתן ליישם אותו באופן אקטואלי כדבק או לקחת דרך הפה בצורה תוספה כדי להפחית את הדלקת ולעזור להאיץ את תהליך הריפוי.בנוסף, סודה לשתייה יכולה לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהילחם בכל זיהום שעלול לגרום למוגלה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן