דף הבית » תרופות סבתא » הסרת מוגלה – 6 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ומרפא

הסרת מוגלה – 6 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ומרפא

מה זה PUS?


מוגלה היא נוזל עבה וצהבה-לבן המורכב מתאי דם לבנים מתים, חיידקים ופסולת אחרת.זה בדרך כלל נגרם על ידי זיהום חיידקי, וזה יכול לגרום לכאב ונפיחות.למרות שמוגלה היא בדרך כלל סימן לזיהום, חשוב לציין שלא כל מוגלה רע.במקרים מסוימים, מוגלה יכולה להוות סימן לריפוי, מכיוון שהגוף נלחם בזיהום.

הסרת מוגלה עם הסעדים של סבתא

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות ומחלות, והן יכולות להיות יעילות בטיפול במוגלה.להלן שש תרופות של סבתא לטיפול יעיל ומרפא במוגלה:

1.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי ואנטי בקטריאלי חזק, וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעים מלאים במוגלה.לשימוש, הכינו משחה של אבקת כורכום ומים, ואז מרחו על האזור המושפע.השאירו את העיסה כ -15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.שום

שום שימש זה מכבר כאנטיביוטיקה טבעית, וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעים מלאים במוגלה.לשימוש, ריסקו כמה שיני שום ומרחים ישירות על האזור המושפע.השאירו את משחת השום למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעים מלאי מוגלה.לשימוש, החל דבש גולמי ישירות על האזור המושפע והשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי, וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעים מלאי פונה.לשימוש, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה בעזרת שמן נשא (כמו שמן זית) ומורחים ישירות על האזור המושפע.השאר את השמן דולק למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות טבעיות, וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעים מלאים במוגלה.לשימוש, מדללים את חומץ התפוחים במים ומורחים ישירות על האזור הפגוע.השאירו את התערובת במשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ואנטיספטית, וניתן להשתמש בה לטיפול בפצעים מלאי פונה.לשימוש, יש לפרק עלה ממפעל אלוורה והחל את הג’ל ישירות על האזור הנגוע.השאר את הג’ל דולק למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפים לטיפול יעיל ב- PUS


חשוב לציין כי מוגלה יכולה להוות סימן לריפוי, מכיוון שהגוף נלחם בזיהום.חשוב גם לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש כדי לעזור למוגלה לרפא.בנוסף, חשוב ליצור קשר עם רופא אם נראה שהמוגלה לא משתפרת או אם היא מלווה בחום או סימני זיהום אחרים.

על ידי שימוש בסעדים של סבתא אלה לטיפול יעיל וריפאתי במוגלה, אתה יכול לעזור לגופך להילחם בזיהומים ולבריא מהר יותר.חשוב לזכור לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש, ולפנות לרופא אם נראה שהתסמינים לא משתפרים.עם טיפול וטיפול נאותים, פצעים מלאי מוגלה יכולים לרפא במהירות וביעילות.

סיכום: מאמר זה מספק חקר מפורט של הסרת מוגלה – 6 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ומרפא.זה מסתכל על סוגי הסעדים השונים, כיצד להשתמש בהם ואת היתרונות הפוטנציאליים שלהם.המאמר כולל גם קטע שאלות נפוצות קשור וקישור להגדרת ויקיפדיה בנושא.

מה הסרת PUS?


מוגלה היא נוזל עבה וצהבה-לבן המורכב מתאי דם לבנים מתים, חיידקים ופסולת רקמות.בדרך כלל הוא נמצא באזורי זיהום והוא סימן לבעיה בריאותית בסיסית.הסרת מוגלה היא צעד הכרחי על מנת לטפל בזיהום הבסיסי ולעזור לגוף לרפא.

הסעדים של סבתא להסרת PUS

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל הסרת מוגלה.להלן מבט על חלק מה-התרופות הנפוצות והיעילות ביותר להסרת מוגלה.

1.שום

שום שימש זה מכבר כאנטיביוטיקה טבעית למאבק בזיהום.על פי ההערכה, היא מסייעת להוציא את המוגלה ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בשום כתרופה ביתית למוגלה, לרסק כמה ציפורן והכניסו אותם לקערה.מערבבים עם כמה טיפות מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו כמה דקות לפני השטיפה.

2.כורכום

כורכום הוא תבלין ששימש זה מכבר לתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית נפיחות ולעזור להוציא את המוגלה.כדי להשתמש בכורכום כתרופה ביתית למוגלה, מערבבים כפית כורכום אחת עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר למשך 15 דקות לפני השטיפה.

3.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות וחיטוי טבעיות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.על פי ההערכה, היא מסייעת בהפחתת הדלקת ולהוציא את המוגלה.כדי להשתמש בדבש כתרופה ביתית על מוגלה, מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו 30 דקות לפני השטיפה.

4.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות עור.על פי ההערכה, יש להן תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להשתמש בשמן עץ התה כתרופה ביתית למוגלה, מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים על האזור הנגוע.השאירו כמה דקות לפני השטיפה.

5.אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי שלפי ההערכה הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.ההערכה היא כי היא עוזרת להוציא את המוגלה ולהפחית את הנפיחות.כדי להשתמש באלוורה כתרופה ביתית למוגלה, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על האזור הנגוע.השאירו 10 דקות לפני השטיפה.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שלפי ההערכה כי הוא מפחית דלקת ועוזר להוציא את המוגלה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים כתרופה ביתית למוגלה, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו 15 דקות לפני השטיפה.

היתרונות של הסעדים של סבתא

השימוש בתרופות של סבתא להסרת מוגלה יכול להיות דרך בטוחה ויעילה לטיפול בזיהום ולעזור לגוף לרפא.תרופות אלה טבעיות ויש להן מעט תופעות לוואי.הם יכולים גם להיות זולים יותר מטיפולים ללא מרשם.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן