דף הבית » תרופות סבתא » כתמים לבנים בשניים – 13 תרופות של סבתא קדומה לטיפול מהיר

כתמים לבנים בשניים – 13 תרופות של סבתא קדומה לטיפול מהיר

דרך מהירה להתייחס למקומות לבנים – 13 תרופות של סבתא קדומה

כתמים לבנים על העור יכולים להוות סימן למספר מצבי עור, כולל טינאה ורסיקולור, ויטיליגו, ו pityriasis alba.כתמים לבנים אלה יכולים להיות מביכים ולא נוחים, וחשוב להתייחס אליהם בהקדם האפשרי.אמנם קיימים טיפולים רבים ללא מרשם, אך אנשים מעדיפים ללכת בדרך הטבעית.להלן 13 תרופות של סבתא עתיקה שיעזרו לך להתייחס למקומות הלבנים שלך במהירות וביעילות.

שימוש בחומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה עתיקה לתנאי עור רבים, כולל כתמים לבנים.זה עוזר להפחית את מראה הכתמים בגלל אופיו החומצי, המסייע לאזן את ה- pH של העור.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד והמרחו אותו ישירות על הכתמים בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה פעם ביום למשך מספר שבועות עד שהנקודות יתחילו לדעוך.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נוספת עבור כתמים לבנים, מכיוון שהוא מעצבן יעיל.זה עוזר להבהיר את הכתמים ולהפחית את המראה שלהם.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים ומרחים אותו ישירות על הכתמים בעזרת כדור כותנה.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה פעם ביום למשך מספר שבועות עד שהנקודות יתחילו להבהיר.

טיפ:

בעת שימוש במיץ לימון למקומות לבנים, הקפד להשתמש במיץ סחוט טרי שכן המיצים בבקבוקים עשויים להכיל חומרים משמרים שיכולים לעצבן את העור.

אלוורה

ג’ל אלוורה הוא תרופה נהדרת למקומות לבנים בגלל תכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.כדי להשתמש בו, החל את הג’ל ישירות על הכתמים והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על תהליך זה פעם ביום במשך מספר שבועות עד שהנקודות יתחילו לדעוך.

שום

שום הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, והוא יכול לעזור להפחית את המראה של כתמים לבנים.כדי להשתמש בו, ריסקו כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על הכתמים.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה פעם ביום למשך מספר שבועות עד שהנקודות יתחילו לדעוך.

כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית לתנאי עור רבים, כולל כתמים לבנים.זה עוזר להפחית את מראה הכתמים בגלל התכונות האנטי דלקתיות והחיטוי שלה.כדי להשתמש בו, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על הכתמים והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על תהליך זה פעם ביום במשך מספר שבועות עד שהנקודות יתחילו לדעוך.

אלמוג

סנדלווד הוא תרופה טבעית נוספת למקומות לבנים בגלל תכונות הקירור והמרגיעות שלה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת אלמוג עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על הכתמים והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על תהליך זה פעם ביום במשך מספר שבועות עד שהנקודות יתחילו לדעוך.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת לנקודות לבנות בגלל תכונותיו הלחות ואנטי דלקתיות.כדי להשתמש בו, החל את השמן ישירות על הכתמים והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על תהליך זה פעם ביום במשך מספר שבועות עד שהנקודות יתחילו לדעוך.

דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי, והוא יכול לעזור להפחית את המראה של כתמים לבנים.כדי להשתמש בו, החל את הדבש ישירות על הכתמים והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על תהליך זה פעם ביום במשך מספר שבועות עד שהנקודות יתחילו לדעוך.

שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמים לבנים.כדי להשתמש בו, החל את השמן ישירות על הכתמים והשאיר אותו למשך 15 דקות.לשטוף עם לוקמים חמים וחוזרים על תהליך זה פעם ביום למשך מספר שבועות עד שהנקודות יתחילו לדעוך.

מלפפון

מלפפון הוא

טיפול מתקדם בכתמים לבנים

ניתן לטפל בכתמים לבנים בדרכים שונות, תלוי בסיבה ובחומרת המצב.חלק מהטיפולים המתקדמים יותר כוללים תרופות אקטואליות, טיפולי לייזר ופוטותרפיה.

תרופות אקטואליות

תרופות אקטואליות הן אחד הטיפולים הנפוצים ביותר עבור כתמים לבנים.תרופות אלה, כמו הידרוקינון, טרטינואין וחומצה אזלה, עוזרות להבהיר את העור ולהפחית את מראה הכתמים.הם יכולים גם לעזור במניעת מחמירה של הכתמים.

טיפולי לייזר

טיפולי לייזר הם אפשרות נוספת לטיפול בכתמים לבנים.טיפולים אלה משתמשים בלייזר כדי למקד לאזור הפגוע של העור ולפגיעה בפיגמנט הגורם לנקודות הלבנות.זה יכול לעזור להפחית את המראה של הכתמים ויכול גם לעזור במניעת מחמירה.

הסעדים של סבתא העתיקה למקומות לבנים

בנוסף לטיפולים מודרניים, ישנם גם מספר תרופות של סבתא קדומה שניתן להשתמש בהן לטיפול בנקודות לבנות.תרופות אלה שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, והם עשויים להיות מסוגלים לעזור גם עם כתמים לבנים.

1.אלוורה

אלוורה הוא צמח טבעי ששימש זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור.זה יכול לעזור להפחית דלקת ועשוי לעזור גם להבהיר את העור, ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תמיסה חומצית טבעית שיכולה לעזור להבהיר את העור ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של העור.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לחות את העור ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של העור.

4.מיץ בצל

מיץ בצל הוא פיתרון טבעי שיכול לעזור להבהיר את העור ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של העור.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תמיסה חומצית טבעית שיכולה לעזור להבהיר את העור ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של העור.

6.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של העור.זה יכול גם לעזור להבהיר את העור ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.

7.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של העור.זה יכול גם לעזור להבהיר את העור ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.

8.שום

שום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של העור.זה יכול גם לעזור להבהיר את העור ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.

9.שמן קיק

שמן קיק הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לחות את העור ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של העור.

10.שמן שקדים

שמן שקדים הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לחות את העור ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של העור.

11.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של העור.זה יכול גם לעזור להבהיר את העור ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.

12.יוגורט

יוגורט הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של העור.זה יכול גם לעזור להבהיר את העור ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.

13.מלפפון

גמלפפון הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לחות את העור ולהפחית את המראה של כתמים לבנים.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את הבריאות הכללית של העור.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן