דף הבית » תרופות סבתא » כתמים לבנים על העור – 12 תרופות של סבתא בריאה על בסיס מרכיבים טבעיים

כתמים לבנים על העור – 12 תרופות של סבתא בריאה על בסיס מרכיבים טבעיים

תנאי העור הם דבר שמשפיע על אנשים בכל הגילאים והרקע.אחד מתנאי העור הנפוצים ביותר הוא כתמים לבנים על העור.אמנם כתמים אלה עשויים שלא להיות כואבים או לגרום לבעיות בריאותיות כלשהן, אך הם יכולים להיות מכוערים ואנשים עשויים להרגיש מודעים לעצמם.למרבה המזל, ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמים לבנים על העור.להלן 12 סעדים של סבתא בריאה המבוססים על מרכיבים טבעיים המסייעים להפחית את המראה של כתמים לבנים.

לטפל בכתמים לבנים עם חומץ תפוחים

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נהדרת לתנאי עור, כולל כתמים לבנים.יש לו תכונות טבעיות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמים לבנים על העור.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים בקערה ומורחים אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

אלוורה הוא מרכיב טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמים לבנים על העור.הוא עשיר בנוגדי חמצון וויטמינים שיכולים לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא מרכיב טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמים לבנים על העור.יש לו תכונות מעיקות טבעיות שיכולות לעזור להבהיר את האזור הפגוע ולהפחית את מראה הכתמים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומים בקערה והמרחו אותו על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי

לקבלת דחיפה נוספת בהפחתת המראה של כתמים לבנים על העור, נסה לערבב חלקים שווים של מיץ לימון וחומץ תפוחים בקערה ולמרוח אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.עשו זאת 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שמן כורכום וקוקוס

שימוש בתערובת של כורכום ושמן קוקוס יכול להוות תרופה יעילה לכתמים לבנים על העור.כורכום ידוע בתכונותיו האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות, ואילו שמן קוקוס הוא קרם לחות מצוין.לשימוש, מערבבים שתי כפות אבקת כורכום עם שתי כפות שמן קוקוס כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 30 דקות.שטפו במים פושרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי העשיר בוויטמינים ובמינרלים.זה יכול לעזור להפחית את המראה של כתמים לבנים על העור.לשימוש, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת לנקודות לבנות על העור.זה עוזר להחזיר את איזון ה- pH של העור ולהפחית את מראה הכתמים.לשימוש, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.מיץ לימון

מיץ לימון הוא גם תרופה טבעית לנקודות לבנות על העור.זה עוזר להפחית את מראה הכתמים על ידי הלבנת העור.לשימוש, מרחו מיץ לימון סחוט טרי על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים פושרים.חזור על זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

כתמים לבנים על העור יכולים להיות מצב מביך ולא נוח, אך למרבה המזל ישנם מגוון תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את ה- Aהפגרנות של הכתמים.משמן כורכום וקוקוס ועד חומץ תפוחים ומיץ לימון, תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להחזיר את איזון ה- pH של העור ולהפחית את מראה הכתמים.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתנסה אחת מהתרופות הללו כדי להבטיח בטיחות ויעילות.

שאלות נפוצות

  • מה גורם כתמים לבנים על העור?

    כתמים לבנים על העור יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל זיהומים פטרייתיים, נזק לשמש או מצבי עור כמו ויטיליגו.

  • האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

    כן, תרופות אלה בדרך כלל בטוחות לשימוש.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתנסה את כל הסעדים הטבעיים הללו כדי להבטיח בטיחות ויעילות.

כתמים לבנים על העור יכולים להיות מצב מתסכל, אך ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של הכתמים.משמן כורכום וקוקוס ועד חומץ תפוחים ומיץ לימון, תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להחזיר את איזון ה- pH של העור ולהפחית את מראה הכתמים.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא לפני שתנסה את כל הסעדים הללו כדי להבטיח בטיחות ויעילות.בנוסף, חשוב לזכור שלמרות שתרופות טבעיות יכולות להיות יעילות, הם אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי מקצועי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן