דף הבית » תרופות סבתא » פטריות – 7 תרופות סבתות טבעיות ונפלאות
daddadddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa ddadadcdddaa

פטריות – 7 תרופות סבתות טבעיות ונפלאות

פטריות: 7 תרופות סבתות טבעיות ונפלאות
פטריות משמשות ברפואה מסורתית במשך אלפי שנים והם עדיין משמשים באזורים רבים בעולם כיום.הם ידועים בתכונות הרפואיות שלהם ושימשו לטיפול במגוון מחלות מבעיות עיכול לסרטן.במאמר זה נסתכל על שבע תרופות טבעיות ונפלאות של סבתא העושות שימוש בפטריות כדי לשפר את בריאותך.

מה היתרונות הבריאותיים של פטריות?

פטריות הן מזון -על המכיל כמות גבוהה של נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים.הם יכולים לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך, להפחית דלקת ולשפר את הבריאות הכללית שלך.הם עשירים גם בחלבון, סיבים תזונתיים וחומצות שומן חיוניות.

פטריות שימשו במשך מאות שנים ברפואה המסורתית לטיפול במחלות רבות ושונות.על פי ההערכה, הם בעלי תכונות נגד סרטן ויכולים לעזור להפחית את הסיכון למחלות לב.ידוע כי הם מועילים לבריאות העיכול, ומסייעים בהפחתת הסיכון לבעיות במערכת העיכול כמו עצירות ושלשול.

7 הסעדים הטבעיים והנפלאים של סבתא

1. תה פטריות – ניתן להכין תה פטריות באמצעות פטריות מיובשות, כמו שיטאקה, מייטאקה, ריישי או קורדיספסים.להכנת התה, תלויים את הפטריות במים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ושותים אותו.יד ידוע כי תה פטריות מועיל למערכת החיסון, מפחית דלקת ומשפר את העיכול.

2. מרק פטריות – מרק פטריות הוא תרופה מסורתית המשמשת במשך מאות שנים.להכנת המרק, מטגנים פטריות בחמאה או בשמן זית, מוסיפים ירקות ואז מבשלים ציר למשך 20 דקות.הידוע כי המרק מועיל לבריאות העיכול ויכול לעזור להגביר את מערכת החיסון.

3. אבקת פטריות – אבקת פטריות מיוצרת על ידי טחינת פטריות מיובשות לאבקה עדינה.ניתן להוסיף את האבקה למרקים, תבשילים ורטבים.ידוע שהוא מועיל למערכת החיסון ויכול לעזור להפחית את הדלקת.

4. כמוסות פטריות – כמוסות פטריות מיוצרות באמצעות פטריות יבשות.ניתן לקחת אותם כתוסף כדי לסייע בהגברת מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.

5. תמיסת פטריות – תמידי פטריות מיוצרים על ידי השריית פטריות מיובשות באלכוהול.ידוע שהם מועילים למערכת החיסון ויכולים לעזור להפחית את הדלקת.

6. תמצית פטריות – תמציות פטריות מיוצרות על ידי השריית פטריות בשמן או באלכוהול.ידוע שהם מועילים למערכת החיסון ויכולים לעזור להפחית את הדלקת.

7. פטריות Elixir – אליקסרים פטריות מיוצרים על ידי השריית פטריות בדבש או בסוכר.ידוע שהם מועילים למערכת העיכול ויכולים לעזור להפחית את הדלקת.

טיפ מועיל

כשאתה משתמש בפטריות כתרופה, חשוב לוודא שאתה משתמש רק בפטריות אורגניות טריות.אל תשתמש בפטריות ישנות או מאוחסנות במשך זמן רב מכיוון שהן יכולות להכיל רעלים.

כמו כן, חשוב להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות לפני שהם נוטלים תוספי פטריות כלשהם, מכיוון שהם יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות.

פטריות הן תרופה טבעית נפלאה שניתן להשתמש בה כדי לשפר את בריאותך.על ידי ביצוע סעודות שבע הסבתות המתוארות במאמר זה, תוכלו ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים שיש לפטריות להציע.

תרופות מבוססות פטריות למחלות נפוצות

פטריות שימשו במשך מאות שנים ברפואה מסורתית לטיפול במחלות נפוצות.אף על פי שהרפואה המודרנית החליפה במידה רבה את הטיפולים הללו, כוחה של פטריות לשיפור הבריאות והבריאות עדיין מוכר באופן נרחב.להלן שבעה תרופות טבעיות של סבתא טבעיות ומנפלאות המשתמשות בפטריות כדי לסייע בטיפול במחלות נפוצות.

1.כדי לשפר את העיכול

פטריות שימשו ברפואה סינית מסורתית במשך מאות שנים לשיפור בריאות העיכול.לפוליסכרידים שנמצאים בפטריות יש השפעה פרביוטית, המסייעים לקדם חיידקים בריאים ב- The מעי ושיפור העיכול.אחת הפטריות הנפוצות ביותר למטרה זו היא פטריית ריישי, המשמשת לתכונותיו הרפואיות במשך למעלה מ -2,000 שנה.

2.כדי להפחית דלקת

פטריות עשירות בנוגדי חמצון, המסייעים להפחתת הדלקת בגוף.הבטא-גלוקנים שנמצאים בפטריות יעילים במיוחד להפחתת דלקת, ולעתים קרובות משמשים לטיפול במצבים כמו דלקת פרקים ואסטמה.אחת הפטריות הנפוצות ביותר למטרה זו היא פטריית השייטאקה, העשירה בבטא-גלוקנים ובנוגדי חמצון אחרים.

3.כדי להגביר את מערכת החיסון

פטריות הן מקור מצוין לוויטמינים ומינרלים, החיוניים למערכת חיסון בריאה.הם מכילים תרכובות כמו בטא-גלוקנים ופוליסכרידים שהוכחו כמגבירים את מערכת החיסון ועוזרים להילחם במחלות.חלק מהפטריות הנפוצות ביותר למטרה זו הן פטריות הריישי, המייטאקה והשיטאקה.

4.להילחם בזיהומים

פטריות מכילות תרכובות שיכולות לעזור להילחם בזיהומים ולהפחית את הסיכון למחלות חיידקיות ויראליות.חלק מהפטריות הנפוצות ביותר למטרה זו הן פטריות ריישי, שיטאקה ומייטאקה, אשר הוכחו כמי שיש להם תכונות אנטי -ויראליות ואנטיבקטריאליות.בנוסף, כמה פטריות מכילות תרכובות שיכולות לעזור להגביר את מערכת החיסון, ועוזרות להילחם בזיהומים.

5.לקידום בריאות לב

פטריות עשירות בתרכובות שהוכחו כמסייעות בקידום בריאות הלב.תרכובות אלה כוללות בטא-גלוקנים, המסייעים בהפחתת הכולסטרול והטריגליצרידים של LDL, כמו גם פוליסכרידים הידועים כתכונות אנטי דלקתיות.חלק מהפטריות הנפוצות ביותר למטרה זו הן פטריות ריישי, שיטאקה ומייטאקה.

6.לטיפול במצבי עור

פטריות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, כולל אקזמה, פסוריאזיס ואקנה.לפוליסכרידים הקיימים בפטריות יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הקשורים לתנאים אלה.בנוסף, כמה פטריות מכילות תרכובות שיכולות לעזור להגביר את מערכת החיסון, ועוזרות להילחם בזיהומים שיכולים להוביל לבעיות עור.

7.לשיפור בריאות הנפש

פטריות עשירות בתרכובות שהוכחו כמסייעות בשיפור בריאות הנפש.אלה כוללים תרכובות כמו בטא-גלוקנים, שיכולים לעזור להפחית לחץ וחרדה, כמו גם תרכובות שיכולות לעזור בשיפור מצב הרוח ולהפחתת הדיכאון.חלק מהפטריות הנפוצות ביותר למטרה זו הן פטריות ריישי, שיטאקה ומייטאקה.

מסקנה

פטריות שימשו במשך מאות שנים ברפואה מסורתית לטיפול במחלות נפוצות.משיפור העיכול וכלה בהגברת מערכת החיסון, פטריות הן תרופה טבעית ונפלאה שיכולה לעזור בשיפור הבריאות והבריאות.בנוסף, פטריות עשירות בתרכובות שיכולות לעזור להפחית דלקת, להילחם בזיהומים, לקדם בריאות הלב, לטפל במצבי עור ולשפר את בריאות הנפש.עם כל כך הרבה יתרונות פוטנציאליים, אין פלא שפטריות הן אחד הסעדים האהובים על סבתא.

שאלות נפוצות

מהם היתרונות הבריאותיים של פטריות?

פטריות עשירות בוויטמינים ובמינרלים, נוגדי חמצון, בטא-גלוקנים ופוליסכרידים, שיכולים לעזור בשיפור העיכול, הפחתת דלקת, לשפר את מערכת החיסון, להילחם בזיהומים, לקדם בריאות הלב, לטפל במצבי עור ולשפר את בריאות הנפש.

האם פטריות בטוחות לאכילה?

כן, פטריות בדרך כלל בטוחות לאכילה, אך חשוב לקנות פטריות ממקור בעל מוניטין.יש לאכול פטריות בר רק אם אתם בטוחים בזהותם ובאוכלותם.בנוסף, כמה פטריות עלולות לגרום לתגובות אלרגיות בחלקם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן