דף הבית » תרופות סבתא » כואב לבן בפה – 22 תרופות של סבתא מצוינת ורפואית
dbddd dcddf ddad  daadaddaddaa dadc daddaad dedadddadaa ddada

כואב לבן בפה – 22 תרופות של סבתא מצוינת ורפואית

כתמים כואבים בפה – 22 תרופות וטיפים של סבתא
האם אתה סובל מנגעים לבנים או צהבהבים בפה שלך?האם אתה מחפש תרופות טבעיות כדי להרגיע את הכאב והגירוי?אם כן, הגעת למקום הנכון!במאמר זה נסתכל על כמה מהתרופות של סבתא לפצעים לבנים בפה, כמו גם כמה טיפים מועילים למניעתם מלכתחילה להתרחש.

פצעים לבנים, הידועים גם בשם פצעי קרם, הם כיבים קטנים, כואבים, עגולים או סגלגלים הנוצרים בתוך הפה.בדרך כלל הם מופיעים ברקמות הרכות של הפה, כמו פנים הלחיים, השפתיים או הלשון.אמנם הם יכולים להוות מטרד, אך למרבה המזל הם בדרך כלל לא רציניים ובדרך כלל נעלמים מעצמם תוך שבועיים.

H2 – סיבות נפוצות לפצעים לבנים בפה
פצעים לבנים בפה נגרמים בדרך כלל כתוצאה ממתח, היעדר ויטמינים או מינרלים מסוימים, או על ידי נשיכה או שריפת הלשון או הלחי.אנשים מסוימים עשויים להיות מועדים יותר להשיג אותם, בגלל גנטיקה או בעיות בריאות אחרות הבסיסיות.

H2 – הסעדים של סבתא לפצעים לבנים בפה
אם אתם מחפשים תרופות טבעיות להרגיע את הכאב והגירוי של פצעים לבנים בפה, הנה כמה טיפולים מסורתיים המומלצים על ידי סבתא:

• גרגר עם מי מלח חמים – זוהי תרופה ישנה המסייעת להפחתת דלקת ולקדם ריפוי.כדי ליצור תמיסת מי מלח, פשוט ממיסים 1 כפית מלח ב 8 אונקיות של מים חמים ומגרגר פעמיים ביום.

• החלת דחיסה קרה – דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לפצעים לבנים בפה.כדי להכין דחיסה, משרים מטלית נקייה במים קרים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.

• יישום ג’ל אלוורה ורה – ג’ל אלוורה שימש במשך מאות שנים כדי להרגיע ולרפא גירוי בעור וניתן להשתמש בו גם לטיפול בפצעים לבנים בפה.כדי להחיל את הג’ל, פשוט קח כמות קטנה של הג’ל והחל אותו ישירות על האזור המושפע.

• החלת משחת דבש – לדבש יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -דלקתיות טבעיות ויכול לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.להכנת משחת דבש, מערבבים חלקים שווים של דבש וסודה לשתייה ומורחים אותה על האזור המושפע.

• אכילת יוגורט – יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור לקדם בריאות אוראלית טובה.אכילת כוס יוגורט ביום יכולה לעזור לשמור על בריאות הפה ולהפחית את הסיכון לפצעים לבנים.

• מריחת משחת שמן ציפורן – שמן ציפורן יש תכונות אנטי -חיטוי ואנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי של פצעים לבנים.כדי להכין משחה, מערבבים חלקים שווים שמן ציפורן ודבש ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

• החלת משחת מיץ לימון – מיץ לימון בעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -דלקתיות טבעיות ויכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי של פצעים לבנים.להכנת משחה, מערבבים חלקים שווים מיץ לימון וסודה לשתייה ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.

H3 – טיפ ייחודי ומועיל
אם אתה מקבל פצעים לבנים בפה באופן קבוע, נסה לזהות את הטריגרים שעלולים לגרום להם.זה יכול להיות כל דבר, החל ממתח ועד היעדר ויטמינים או מינרלים מסוימים.לאחר שזיהית את הטריגרים, נסה להימנע מהם ולראות אם זה עוזר להפחית את תדירות הפצעים.

כואב לבן בפה – תרופות טבעיות

התרופות של סבתות שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.ניתן לטפל בפצעים לבנים בפה בכמה תרופות טבעיות שקל למצוא ולהשתמש בהן.להלן כמה מהתרופות הטבעיות היעילות ביותר לפצעים לבנים בפה.

1.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות הנגרמת על ידי פצעים לבנים בפה.כדי ליצור קומפרס קר, עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה או מגבת נייר והמרחו אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.הקפד להחליף את הדחיסה הקרה כל כמה שעות כדי למנוע גירוי בעור.

2.תמיסת מי מלח

מי מלח הם תרופה טבעית יעילה לפצעים לבנים in הפה.מערבבים 1 כפית מלח לכוס מים חמים ומשתמשים בהם כגרגר.עשו זאת למשך 1-2 דקות ואז ירקו את הפיתרון.חזור על זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.סודה לשתייה

ניתן להשתמש בסודה לשתייה להפחתת דלקת וכאבים הנגרמים כתוצאה מפצעים לבנים בפה.לייצור תמיסת סודה לשתייה, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה לכוס מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך עם פיתרון זה מספר פעמים ביום.

4.מי חמצן

מי חמצן הוא תרופה יעילה לפצעים לבנים בפה.מערבבים 1 כפית מי חמצן עם כוס מים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.אל תבלע את הפיתרון.

5.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי שלה וניתן להשתמש בה לטיפול בפצעים לבנים בפה.מרחו ג’ל אלוורה טריים ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.אתה יכול גם לשתות מיץ אלוורה כדי להפחית כאבים ודלקת.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה נוספת לפצעים לבנים בפה.מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם כוס מים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.אל תבלע את הפיתרון.

7.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעים לבנים בפה.מערבבים 1 כפית מיץ לימון עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.אל תבלע את הפיתרון.

8.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעים לבנים בפה.מערבבים 1 כפית שמן עץ התה עם כוס מים חמים והשתמשו בו כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.אל תבלע את הפיתרון.

9.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והחיטוי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעים לבנים בפה.מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס מים חמים והשתמשו בה כדי לשטוף את הפה מספר פעמים ביום.אל תבלע את הפיתרון.

10.שום

שום הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בפצעים לבנים בפה.מרסקים כמה שיני שום ומורחים את המיץ ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.אתה יכול גם לאכול שום גולמי כדי להפחית כאבים ודלקת.

מסקנה

ניתן לטפל בפצעים לבנים בפה במגוון תרופות טבעיות.ניתן להשתמש בתרופות אלה להפחתת דלקת וכאבים הנגרמים על ידי הפצעים.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא אם התסמינים לא ישתפרו לאחר שניסו את הסעדים הללו.

שאלות נפוצות

  • כיצד אוכל לטפל בפצעים לבנים בפה?
    ניתן לטפל בפצעים לבנים בפה במגוון תרופות טבעיות, כמו קומפרסים קרים, תמיסות מי מלח, סודה לשתייה, מי חמצן, אלוורה, חומץ תפוחים, מיץ לימון, שמן עץ התה, כורכום ושום.
  • מה עלי לעשות אם התסמינים לא ישתפרו?
    אם התסמינים לא משתפרים לאחר שניסו את התרופות הטבעיות הללו, חשוב להתייעץ עם רופא.

ניתן לטפל בפצעים לבנים בפה במגוון תרופות טבעיות, כמו קומפרסים קרים, תמיסות מי מלח, סודה לשתייה, מי חמצן, אלוורה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן