דף הבית » תרופות סבתא » כואב לבן על הלשון – 15 תרופות של סבתא שעליך לדעת וזולות
dbddd dcddf dadc ddcdaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dadadcdda

כואב לבן על הלשון – 15 תרופות של סבתא שעליך לדעת וזולות

מהו כאב לבן על הלשון?

כאב לבן על הלשון הוא מצב שכיח העלול לגרום לאי נוחות וכאב.הבליטות או הטלאים הלבנים יכולים להיגרם על ידי גורמים בסיסיים שונים כמו מחסור בוויטמין, זיהום פטרייתי או אפילו תגובה אלרגית.למרות שהמצב אינו נחשב חמור, יש להתייחס אליו ברצינות ולהתייחס אליו בהקדם האפשרי.

למרבה המזל, ישנם תרופות רבות של סבתות בהן תוכלו להשתמש בכדי לטפל בכאבי לבן על הלשון.סעדים אלה קלים לגישה, זולים ולעתים קרובות מספקים תוצאות מצוינות.במאמר זה נחקור 15 מהתרופות הללו ונספק טיפים מועילים להתמודדות עם כאב לבן על הלשון.

15 הסעדים של סבתא לכאבה לבנה על הלשון

1.שטיפת מי מלח

מי מלח הם תרופה נהדרת לכאבה לבנה על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בשמונה גרם מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.עשה זאת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הכאב והגירוי שנגרם על ידי הכאב.

2.שטיפת סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי הנגרם על ידי כאב לבן על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של סודה לשתייה בשמונה גרם מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהכאב נעלם.

3.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

חומץ תפוחים הוא אנטיבקטריאלי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי הנגרם על ידי כאב לבן על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים בשמונה אונקיות מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהכאב נעלם.

4.שטיפה של מי חמצן

מי חמצן הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי הנגרם על ידי כאב לבן על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של מי חמצן בשמונה אונקיות מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהכאב נעלם.

5.אלוורה ורה ג’ל שטיפה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והגירוי הנגרמים על ידי כאב לבן על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של ג’ל אלוורה בשמונה אונקיות מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהכאב נעלם.

6.שטיפת כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי הנגרם על ידי כאב לבן על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית כורכום אחת בשמונה אונקיות מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהכאב נעלם.

7.שטיפת מיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי הנגרם על ידי כאב לבן על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של מיץ לימון בשמונה גרם מים חמים.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהכאב נעלם.

8.שטיפת תה מרווה

תה מרווה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי הנגרם על ידי כאב לבן על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של מרווה מיובשת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה, תן לו להתקרר ואז לשטוף את הפה שלך איתו למשך 30 שניות.עשו זאת מספר פעמים ביום עד שהכאב נעלם.

9.שטיפת שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והגירוי הנגרם על ידי כאב לבן על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים שן שום אחד ומערבבים אותו עם כפית מים אחת.יש לשטוף את הפה שלך עם הפיתרון למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.עשה זאת מספר פעמים ביום עד הסורE נעלם.

10.שטיפת דבש

דבש הוא

התרופות של סבתא לכאוב לבן על הלשון

פצעים לבנים על הלשון הם בעיה נפוצה ועם זאת לא נוחה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מסורתיות שהועברו מדור לדור שיכולים לעזור להקל על אי הנוחות הקשורה למצב זה.להלן 15 מהתרופות הנפוצות ביותר של סבתא לכאוב לבן על הלשון – כולם זולים וקלים לשימוש!

1.גרגר מי מלח

אחד התרופות הפופולריות ביותר לכאוב לבן על הלשון הוא גרגר מים מלוחים.מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ומגרגר למשך 30-60 שניות.זה עוזר להפחתת הדלקת ולהוציא כל נוזל שעלול לגרום לכאוב.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום עד שהכאב נרפא.

2.שום

שום הוא חומר חיטוי ואנטיבקטריאלי רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לפצעים לבנים על הלשון.כדי להשתמש בשום, פשוט הוסיפו כמה שיני שום למים ומרתיחים למשך 5 דקות.לאחר הקירור, החל תערובת זו ישירות על האזור המושפע.השאירו 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בסודה לשתייה לפצעים לבנים על הלשון, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30-60 שניות.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית נוספת לפצעים לבנים על הלשון.כל שעליך לעשות הוא לחתוך חתיכת אלוורה מהצמח והחל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום.

5.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בדבש לפצעים לבנים על הלשון, פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע.השאירו 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לפצעים לבנים על הלשון, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30-60 שניות.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום.

7.כורכום

כורכום הוא חיטוי חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בכורכום לפצעים לבנים על הלשון, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים וגרגר למשך 30-60 שניות.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום.

8.תה קמומיל

תה קמומיל הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בתה קמומיל לפצעים לבנים על הלשון, תלול כפית תה קמומיל בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים וגרגרו עם תערובת זו למשך 30-60 שניות.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בשמן קוקוס לפצעים לבנים על הלשון, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור הפגוע.השאירו 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום.

10.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להשתמש בשמן עץ התה לפצעים לבנים על הלשון, מדללים טיפה אחת של שמן עץ התה בכוס מים חמים וגרגר למשך 30-60 שניות.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום.

11.לוז מכשפה </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן