דף הבית » תרופות סבתא » פטרייה על הלשון – 12 תרופות של סבתא מומלצת ומסורתית
daddaddd dadc ddcdaddf  daadaddaddaa dadc daddaad deddedcdadaa

פטרייה על הלשון – 12 תרופות של סבתא מומלצת ומסורתית

פטרייה על הלשון – 12 התרופות המומלצות והמסורתיות של סבתא

האם הבחנת אי פעם בכתם לבן או צהוב על הלשון שלך?או אולי שמתם לב לתחושת שריפה או בטעם מרה בפה?אם כן, יתכן שאתה מתמודד עם מצב המכונה פטרייה על הלשון.

פטרייה על הלשון נגרמת על ידי מגוון של אורגניזמים פטרייתיים שונים, כולל קנדידה אלביקנס, והיא יכולה לגרום למגוון תסמינים לא נוחים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות שיכולות לעזור לך לנהל את המצב ולחזור להרגיש כמיטב יכולתך.

במאמר זה נבחן 12 תרופות של סבתא מומלצת ומסורתית לטיפול בפטריות על הלשון.אנו נדון ביתרונות והחסרונות של כל תרופה ונספק כמה טיפים מועילים לניהול המצב.

1.שטיפת פה נגד פטריות

אחד התרופות הנפוצות ביותר לטיפול בפטריות על הלשון הוא שטיפת פה נגד פטריות.שטיפת פה מסוג זה יכולה לעזור להרוג את הפטרייה ולספק הקלה מהתסמינים הלא נוחים.ישנם מגוון של שטיפות פה נגד פטריות זמינות ללא מרשם, כך שתוכלו למצוא אחת שעובדת עבורכם.

טיפ:

בעת שימוש בשטיפת פה נגד פטריות, הקפד לעקוב מקרוב אחר ההוראות על החבילה.עליכם לדאוג גם לשטוף את הפה ביסודיות לאחר כל שימוש.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בפטריות על הלשון.החומצה האצטית בחומץ יכולה לעזור להרוג את הפטרייה ולהפחית את התסמינים הלא נוחים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של חומץ תפוחים עם שמונה אונקיות מים וגרגרו את התערובת למשך 30 שניות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע במאבק בפטריות על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו כמה טיפות של שמן קוקוס על הלשון ותנו לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו.עליכם לעשות זאת פעם או פעמיים ביום.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הפטרייה על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כוס מים וגרגר את התערובת למשך 30 שניות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום.

5.שטיפת מי מלח

מי מלח הם נוגד פטרייתי טבעי ויכולים לעזור להפחית את תסמיני הפטרייה על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים וגרגר את התערובת למשך 30 שניות.חזור על תהליך זה פעמיים ביום.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע במאבק בפטריות על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו כמה טיפות שמן עץ התה על הלשון ותנו לו לשבת מספר דקות לפני שטיפתו.עליכם לעשות זאת פעם או פעמיים ביום.

7.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לעזור להילחם בפטריה על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק כמה שיני שום ומערבבים אותם עם מעט מים.מרחו את התערובת על הלשון ונותנים לה לשבת מספר דקות לפני שטיפתם.עשה זאת פעמיים ביום.

8.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה הם חיידקים מועילים שיכולים לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בפה וללחם בפטריה על הלשון.ניתן ליטול פרוביוטיקה בצורה תוספה או לצרוך במזונות כמו יוגורט או קפיר.

9.כורכום

כורכום הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לעזור להילחם בפטריה על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם מעט מים ומרחים אותה על הלשון.תן לזה לשבת מספר דקות לפני שטיפה.עשה זאת פעמיים ביום.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא נוגד פטרייתי טבעי וניתן להשתמש בו כדי לסייע במאבק בפטריות על הלשון.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית של אבקת שורש ליקריץ עם מעט מים והחל אותה על הלשון שלך.תן לזה לשבת מספר דקות לפני שטיפה.עשה את זה Twקרח מדי יום.

<H

מה פטריה על הלשון?

פטרייה על הלשון, המכונה גם קיכלי, היא זיהום שכיח הנגרם כתוצאה מצמיחת יתר של פטריית הקנדידה.זה יכול לגרום לטלאים לבנים ולתסמינים אחרים כולל אדמומיות, כאב ותחושת שריפה בפה.זיהום זה נראה לרוב אצל תינוקות, אך הוא יכול להשפיע גם על מבוגרים.בדרך כלל יש צורך בטיפול כדי לנהל את תסמיני הפטרייה על הלשון.

12 התרופות המומלצות והמסורתיות של סבתא לפטרייה על הלשון

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל פטרייה על הלשון.נחשב שיש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה הגורמת לזיהום.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים כף אחת של החומץ עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות לפני יריקה החוצה.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה בתכונותיו נגד פטריות והיא תרופה פופולרית לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בסודה לשתייה לפטרייה על הלשון, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות לפני יריקה החוצה.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס נחשב גם שיש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה הגורמת לקיכלי.כדי להשתמש בשמן קוקוס, חטפו כפית אחת של השמן סביב הפה למשך כעשר דקות לפני יריקה החוצה.

4.שום

שום הוא תרופה ביתית נוספת לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בשום, לרסק שן שום של שום ומערבבים אותו עם כף דבש אחת.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות לפני יריקה החוצה.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל זיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש במיץ לימון, מערבבים כף אחת מהמיץ עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות לפני יריקה החוצה.

6.מי מלח

מי מלח הם תרופה ביתית פופולרית עבור מחלות רבות, כולל קיכלי.כדי להשתמש במי מלח, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות לפני יריקה החוצה.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו נגד פטריות ומהווה תרופה פופולרית לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים כפית אחת של השמן עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות לפני יריקה החוצה.

8.יוגורט

היוגורט נחשב גם שיש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה הגורמת לקיכלי.כדי להשתמש ביוגורט, חטף כפית אחת של היוגורט בפה שלך למשך כעשר דקות לפני יריקה החוצה.

9.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו נגד פטריות ומהווה תרופה פופולרית לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בכורכום, מערבבים כפית אחת של האבקה עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות לפני יריקה החוצה.

10.בזיל

בזיל הוא תרופה ביתית נוספת לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בבזיליקום, לרסק כפית אחת של עלי בזיליקום ומערבבים אותו עם כף דבש אחת.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות לפני יריקה החוצה.

11.שמן אורגנו

שמן אורגנו ידוע בתכונותיו נגד פטריות ומהווה תרופה פופולרית לזיהומים פטרייתיים.כדי להשתמש בשמן אורגנו, מערבבים כפית אחת של השמן עם כוס מים חמים.לשטוף את התערובת בפה שלך כמה דקות לפני יריקה החוצה.

12.דבש

דבש נחשב גם שיש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להרוג את הפטרייה הגורמת לקיכלי.כדי להשתמש בדבש, חטף כפית אחת של הדבש בפה במשך כעשר דקות לפני יריקה החוצה.

שימוש בכל אחת מהתרופות הללו יכול לעזור להפחית את תסמיני הפטרייה על הלשון, אך חשוב לדבר אל א

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן