דף הבית » תרופות סבתא » לשון לבנה – 8 הסעדים של סבתא עם תוצאות רפואיות מוכחות
dcdaddf dcddad  ddadadddd dadc daddaad dadd daaddadddaa dadad

לשון לבנה – 8 הסעדים של סבתא עם תוצאות רפואיות מוכחות

מהי לשון לבנה?

לשון לבנה היא מצב בו הלשון יש ציפוי לבן על פני השטח שלה.בדרך כלל זה נגרם כתוצאה מצמיחת יתר של חיידקים ופטריות שחיות בפה.המצב יכול להיגרם גם כתוצאה מהתייבשות, עישון או היגיינת דרך הפה לקויה.לשון לבנה עלולה לגרום לנשימה רעה, טעם לא נעים בפה וכאבי גרון.אמנם זה בדרך כלל לא חמור, אך חשוב לפנות לייעוץ רפואי אם המצב נמשך.

הסעדים של סבתא ללשון לבנה

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול במחלות שונות במשך מאות שנים.עבור לשון לבנה, ישנם כמה תרופות ביתיות שהוכחו כיעילות.הנה 8 מהם:

1.שטיפת מי מלח

שטיפת הפה במי מלח חמים יכולה להפחית דלקת ולהסיר חיידקים ופטריות מהלשון.כדי לשטוף מי מלח, מערבבים 1 כפית מלח לכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.עשו זאת פעמיים ביום עד שהלשון הלבנה מתבהרת.

2.שטיפת סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.כדי להכין שטיפת סודה לשתייה, מערבבים 1 כפית סודה לשתייה לכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.עשו זאת פעמיים ביום עד שהלשון הלבנה מתבהרת.

3.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.כדי להכין שטיפת חומץ תפוחים, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים לכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.עשו זאת פעמיים ביום עד שהלשון הלבנה מתבהרת.

4.שטיפה של מי חמצן

למי חמצן יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.כדי לגרום לשטיפה של מי חמצן, מערבבים 1 כפית מי חמצן לכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.עשו זאת פעמיים ביום עד שהלשון הלבנה מתבהרת.

5.שטיפת מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.כדי להכין שטיפה של מיץ לימון, מערבבים 1 כף מיץ לימון לכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.עשו זאת פעמיים ביום עד שהלשון הלבנה מתבהרת.

6.שטיפת שמן עץ התה

לשמן עץ התה תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.כדי להכין שמן שמן עץ התה, מערבבים 1 כפית שמן עץ התה לכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.עשו זאת פעמיים ביום עד שהלשון הלבנה מתבהרת.

7.יוגורט שטיפה

יוגורט מכיל חיידקים ידידותיים שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.כדי להכין שטיפה של יוגורט, מערבבים 1 כף יוגורט רגיל לכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.עשו זאת פעמיים ביום עד שהלשון הלבנה מתבהרת.

8.שטיפת שום

לשום תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.כדי לשטוף שום, מועך 1 שן שום לכוס מים חמים.לשטוף את התערובת סביב הפה למשך 30 שניות ואז לירוק אותה.עשו זאת פעמיים ביום עד שהלשון הלבנה מתבהרת.

טיפ

חשוב לתרגל היגיינה אוראלית טובה כדי למנוע את החזרת הלשון הלבנה.צחצח שיניים פעמיים ביום, חוט דנטלי מדי יום והשתמש במגרד לשון כדי להסיר חיידקים ופטריות מהלשון.

סיכום

לשון לבנה, המכונה גם קיכלי דרך הפה, היא מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי מגוון גורמים.אמנם אין תרופה אחת מתאימה לכל גודל, אך שמונה סעדים של סבתא הוכחו כי הם בעלי תוצאות רפואיות חיוביות כאשר משתמשים בהן כראוי.תרופות אלה נעות בין שימוש ביוגורט ודבש ועד גרגר עם מי מלח וצריכת שום.בנוסף להיותו בטוחים וטבעיים, הסעדים הללו זולים וקלים לגישה.

לשון לבנה – 8 הסעדים של סבתא עם תוצאות רפואיות מוכחות

לשון לבנה, המכונה גם קיכלי דרך הפה, היא מצב שכיח המשפיע על אנשים רבים ברחבי העולם.זה מאופיין בציפוי לבן או צהוב על הלשון, שעלול לגרום לאי נוחות ואפילו כאב.אמנם אין תרופה אחת מתאימה לכל גודל, אך ישנם כמה תרופות טבעיות ששימשו סבתות במשך מאות שנים, והוכחו שיש להן תוצאות רפואיות חיוביות.כאן נדון בשמונה מהתרופות הללו וכיצד להשתמש בהן.

1.השתמש ביוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של חיידקים בפה.זה יכול לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה ולעזור למנוע ממנה לחזור.מומלץ לאכול כוס יוגורט רגיל ולא ממותק מדי יום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, מומלץ להשתמש ביוגורט המכיל תרבויות חיות, כמו יוגורט יווני.

2.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה שנבדקה בזמן שיכולה לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.להכנת מי המלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר עם הפיתרון למשך 30 שניות, שלוש פעמים ביום.זה יעזור להפחית דלקת ולהפחית את אי הנוחות שהלשון הלבנה יכולה לגרום.

3.לצרוך שום

שום שימש במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול במגוון מחלות, כולל לשון לבנה.על פי ההערכה, יש לתכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.מומלץ לאכול שן שום מדי יום, גולמי או מבושל, כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.

4.השתמש בדבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.מומלץ לערבב כפית דבש אחת עם כפית מים חמים ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו את התערובת במשך 10 דקות, ואז שטפו במים חמים.יש לעשות זאת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.צרכו חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.מומלץ לערבב כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגר עם הפיתרון למשך 30 שניות.יש לעשות זאת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.צרכו שמן קוקוס

לשמן הקוקוס תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.מומלץ לצרוך כפית אחת של שמן קוקוס מדי יום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.יש לעשות זאת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.השתמש במיץ לימון

מיץ לימון הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.מומלץ לערבב כפית אחת של מיץ לימון עם כפית מים חמים ולמרוח אותו ישירות על האזור הנגוע.השאירו את התערובת במשך 10 דקות, ואז שטפו במים חמים.יש לעשות זאת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.לצרוך כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את תסמיני הלשון הלבנה.מומלץ לצרוך כפית אחת של כורכום מדי יום כדי לעזור להפחית את הסימפטומים.יש לעשות זאת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

ש: מה גורם לשון לבנה?

ת: לשון לבנה יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו היגיינת דרך הפה לקויה, עישון, פה יבש, אנטיביוטיקה ומחלות מסוימות.

ש: האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

ת: כן, תרופות אלה בטוחות לשימוש והוכחו כי יש להן תוצאות רפואיות חיוביות כאשר משתמשים בהן כראוי.עם זאת, חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה כל תרופה חדשה.

מסקנה

לשון לבנה, המכונה גם קיכלי דרך הפה, היא מצב שכיח שיכול להיגרם על ידי

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן