דף הבית » תרופות סבתא » שקדים נפוחים וכואבים – 12 תרופות סבתות חשובות וסודיות
dadadddd dadaddddd ddbdddddd  daadaddaddaa daddaaddaa dda

שקדים נפוחים וכואבים – 12 תרופות סבתות חשובות וסודיות

שקדים נפוחים וכואבים – 12 תרופות סבתות חשובות וסודיות

דלקת שקדים היא מצב שכיח שיכול להיות מאוד לא נוח וכואב.שקדים נפוחים וכואבים יכולים לגרום לאכילה ושתייה, ואפילו לדבר, קשה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות ששימשו במשך דורות כדי להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לדלקת שקדים.להלן 12 תרופות סבתא חשובות וסודיות לשקדים נפוחים וכואבים.

1.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח חמים הוא אחד התרופות היעילות והטבעיות ביותר לשקדים נפוחים וכואבים.זה עוזר להפחית דלקת והורג חיידקים שעשויים להיות בגרון.להכנת גרגר מי המלח, ממיסים חצי כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את הפיתרון למשך מספר דקות ואז לירוק אותו.עשו זאת כל כמה שעות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.דבש

דבש הוא אנטיביוטיקה טבעית וניתן להשתמש בו כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את כאב הגרון.כדי להשתמש בדבש לטיפול בדלקת שקדים, מערבבים כף דבש אחת עם כפית מיץ לימון וקמצוץ ג’ינג’ר טחון.מערבבים את התערובת לכוס מים חמים ושותים אותה לאט.עשו זאת פעמיים או שלוש ביום במשך כמה ימים כדי לעזור להפחית את הנפיחות והכאב.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זה יכול לשמש כדי לסייע בהפחתת דלקת וכאבים הקשורים לדלקת שקדים.כדי להכין תה קמומיל, תלול כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים דבש ומיץ לימון לפי הטעם.שתו את התה לאט לאט כמה פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הנפיחות והכאב.

4.גרגרי צמחים

גרגרי צמחים הם דרך נהדרת לטפל בדלקת שקדים באופן טבעי.עשבי תיבול כמו מרווה, טימין ורוזמרין ידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כדי להכין גרגר צמחים, הרתיחו כפית אחת של כל עשב בכוס מים אחת למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומצננים אותו לטמפרטורה פושרת לפני הגרגול.עשו זאת פעמיים או שלוש ביום במשך כמה ימים כדי לעזור להפחית את הנפיחות והכאב.

5.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו לטיפול בשקדים נפוחים וכואבים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בדלקת שקדים, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך מספר דקות ואז לירוק אותה.עשו זאת שלוש פעמים ביום למשך מספר ימים כדי לעזור להפחית את הנפיחות והכאב.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, חשוב לתרגל היגיינת דרך הפה טובה.צחצח שיניים פעמיים ביום, חוט דנטלי באופן קבוע, והשתמש במגרד לשון כדי להסיר חיידקים ופסולת מהלשון שלך.זה יסייע במניעת זיהום נוסף ויסייע גם בהפחתת הדלקת והכאב הקשורים לדלקת שקדים.

תרופות ביתיות נפוצות לשקדים נפוחים וכואבים

דלקת שקדים, דלקת בשקדים, גורמת לכאבי גרון ושקדים נפוחים וכואבים.אמנם לרוב מומלץ טיפול רפואי, אך ישנם כמה תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על התסמינים הקשורים לשקדים נפוחים וכואבים.להלן 12 מהסעדים החשובים והסודיים ביותר שיש לקחת בחשבון.

1.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות הביתיות הוותיקות והיעילות ביותר לכאבי גרון.גרגר עם תערובת של מים חמים וכפית מלח שלוש פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות וכאב בשקדים שלך.

2.תערובת דבש ולימון

מערבבים שתי כפות דבש עם כף אחת של מיץ לימון ומים חמים.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הדלקת והכאב בשקדים שלכם.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות בשקדים.מערבבים כפית אחת של Apple Cider VIנגר עם כוס מים חמים וגרגר כמה פעמים ביום.

4.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות וכאב בשקדים.מערבבים כפית כורכום אחת עם כוס חלב חם ושותה אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.אכילת שיני שום גולמיות או גרגר עם מיץ שום יכול לעזור להפחית נפיחות וכאבים בשקדים.

6.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות.מרתיחים כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים ושותים את התערובת פעמיים ביום להקלה מכאב ונפיחות בשקדים.

7.בזיליקום קדוש

בזיליקום קדוש ידוע בתכונותיו האנטי-מיקרוביאליות והאנטי דלקתיות.הרתיחו קומץ עלי בזיליקום קדושים בכוס מים ושותים את התערובת פעמיים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב בשקדים.

8.זרעי כמון

זרעי כמון ידועים בתכונותיהם האנטי-חיוביות והאנטי דלקתיות.מרתיחים כפית אחת של זרעי כמון בכוס מים ושותים את התערובת פעמיים ביום כדי להפחית את הנפיחות והכאב בשקדים.

9.שורש ליקוריץ

שורש ליקריץ ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.מרתיחים כפית אחת של שורש ליקוריץ בכוס מים ושותים את התערובת פעמיים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב בשקדים.

10.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.מרתיחים כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים ושותים את התערובת פעמיים ביום כדי להפחית את הנפיחות והכאב בשקדים.

11.מנטה

מנטה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.מרתיחים כפית אחת של מנטה בכוס מים ושותים את התערובת פעמיים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב בשקדים.

12.יוגורט

יוגורט ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות.אכילת יוגורט רגיל מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית נפיחות וכאב בשקדים.

מסקנה

שקדים נפוחים וכואבים יכולים להיות כואבים ולא נוחים, אך למרבה המזל יש כמה תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים למצב זה.12 הסעדים החשובים והסודיים הסודיים המתוארים לעיל יכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב בשקדים.עם זאת, חשוב לזכור כי סעדים אלה אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי וכי אם התסמינים נמשכים, יש לחפש עזרה רפואית.

שאלות נפוצות

מהי התרופה הביתית הטובה ביותר לשקדים נפוחים וכואבים?

התרופה הביתית הטובה ביותר לשקדים נפוחים וכואבים היא לגרוס עם מי מלח פעמיים ביום.זה יכול לעזור להפחית נפיחות וכאב בשקדים.

האם יש עוד תרופות ביתיות שאוכל לנסות שקדים נפוחים וכואבים?

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן