דף הבית » תרופות סבתא » שקדים נפוחים ללא חום – 10 תרופות סבתות אמינות ופופולריות
dadadddd dadaddddd dcdcd dddd  daadaddaddaa daddaaddaa dded

שקדים נפוחים ללא חום – 10 תרופות סבתות אמינות ופופולריות

מה זה שקדים נפוחים ללא חום?

שקדים נפוחים ללא חום היא דלקת בשקדים הממוקמים בחלק האחורי של הגרון.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים הכוללים זיהום, אלרגיות ומגרים.תסמינים שכיחים כוללים כאב גרון, קשיי בליעה וכאב או אי נוחות בגרון.השקדים עשויים להיות נפוחים, אדומים ועדינים.

10 תרופות סבתות אמינות ופופולריות לשקדים נפוחים ללא חום

1.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות הטובות ביותר להקלה על כאב גרון ושקדים נפוחים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חצי כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.

2.משקה דבש ולימון

ערבוב דבש ולימון במים חמים הוא תרופה פופולרית נוספת לכאבי גרון ושקדים נפוחים.השילוב של דבש ולימון יכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.פשוט מערבבים 1 כף דבש ו -1 כף מיץ לימון בכוס מים חמים ושותים אותו מספר פעמים ביום.

3.כורכום וחלב

הוספת כפית אבקת כורכום לכוס חלב חם יכולה לעזור להפחית דלקת וכאב.לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.שתו את התערובת הזו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.תה עם ג’ינג’ר ודבש

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי, כפית דבש וכפית מיץ לימון בכוס תה חם.שתו תערובת זו מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.גרגר חומץ תפוחים

גרגר עם חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה נוספת לשקדים נפוחים ללא חום.מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ומגרגר איתו מספר פעמים ביום.

6.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה פופולרית נוספת לטיפול בשקדים נפוחים ללא חום.פשוט ללעוס כמה זרעי חילבה או לערבב אותם בכוס מים חמים ושותה את התערובת מספר פעמים ביום.

7.שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות ואנטיביוטיקה שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כמה שיני שום לכוס מים חמים ושותה אותו מספר פעמים ביום.

8.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא תרופה פופולרית נוספת לשקדים נפוחים ללא חום.פשוט מערבבים כפית של מיץ אלוורה בכוס מים חמים ושותים אותו מספר פעמים ביום.

9.קומפרס חם

החלת דחיסה חמה על השקדים הנפוחים יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית במים חמים ולהניח אותו על הגרון למשך 10-15 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.קינמון

לקינמון יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיביוטיקה שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית אבקת קינמון בכוס מים חמים ושותה אותה מספר פעמים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשתות הרבה נוזלים כשסובלים משקדים נפוחים ללא חום.נוזלים עוזרים לשמור על לחות הגוף ויכולים לעזור להפחית נפיחות ולהקל על הכאב.

תרופות ביתיות לשקדים נפוחים ללא חום

שקדים נפוחים ללא חום יכולים להיות כואבים ולא נוחים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולהעניק הקלה.ניתן להשתמש בתרופות של סבתא פופולרית כדי להרגיע את הגרון ולהפחתת דלקת.להלן 10 תרופות סבתות אמינות ופופולריות שיכולות לעזור לטפל בשקדים נפוחים ללא חום.

1.גרגר מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה פופולרית לשקדים נפוחים ללא חום.זה עוזר להפחית נפיחות בגרון ולהרגיע את הדלקת.לייצור מי המלח לגרגר, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר את הפיתרון למשך מספר דקות ואז לירוק אותו.עשה זאת מספר פעמים ביום עבורהתוצאות הטובות ביותר.

2.דבש ומיץ לימון

מיץ דבש ולימון הוא תרופה פופולרית לשקדים נפוחים ללא חום.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ומספק הקלה מכאב.כדי להכין את התרופה, מערבבים חלקים שווים של דבש ומיץ לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לשקדים נפוחים ללא חום.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ומספק הקלה מכאב.כדי להכין את התרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.כורכום וחלב

כורכום וחלב הוא תרופה פופולרית לשקדים נפוחים ללא חום.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ומספק הקלה מכאב.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית כורכום אחת בכוס חלב חם.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית לשקדים נפוחים ללא חום.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ומספק הקלה מכאב.כדי ליצור את התרופה, תלול כפית ג’ינג’ר בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש אם רוצים.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם תרופה פופולרית לשקדים נפוחים ללא חום.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ומספק הקלה מכאב.כדי להכין את התרופה, משרים כפית אחת של זרעי חילבה בכוס מים חמים בן לילה.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.ציפורן שום

שיני שום הן תרופה פופולרית לשקדים נפוחים ללא חום.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ומספק הקלה מכאב.כדי להכין את התרופה, מועכים ציפורן שום אחד ומערבבים אותה בכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה פופולרית לשקדים נפוחים ללא חום.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ומספק הקלה מכאב.כדי להכין את התרופה, מערבבים בצל אחד וסננו את המיץ.מערבבים כף אחת מהמיץ בכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.זרעי כוסברה

זרעי כוסברה הם תרופה פופולרית לשקדים נפוחים ללא חום.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ומספק הקלה מכאב.כדי להכין את התרופה, משרים כפית אחת של זרעי כוסברה בכוס מים חמים לילה.שתו את התערובת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה פופולרית לשקדים נפוחים ללא חום.זה עוזר להפחית דלקת בגרון ומספק הקלה מכאב.כדי ליצור את התרופה, תלול כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומוסיפים דבש אם רוצים.שתו את התה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

השימוש בתרופות של סבתא אלה יכול לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מכאבים הקשורים לשקדים נפוחים ללא חום.עם זאת, אם התסמינים נמשכים או מחמירים, עדיף להתייעץ עם רופא.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

ת: עדיף להשתמש בסעדים אלה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

שקדים נפוחים ללא חום יכולים להיות כואבים ולא נוחים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולהעניק הקלה.התרופות הפופולריות של סבתא כמו גרגר מי מלח, דבש ומיץ לימון

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן