דף הבית » תרופות סבתא » כאב בחלק האחורי של כף הרגל – 21 תרופות של סבתא נפלאה וזקנה
dbdd dddcda dddddad dadc dbda ddaddc  daadaddaddaa dadc dad

כאב בחלק האחורי של כף הרגל – 21 תרופות של סבתא נפלאה וזקנה

כאב בחלק האחורי של כף הרגל – 21 תרופות של סבתא נפלאה וזקנה

מרגישים כאב חד בחלק האחורי של כף הרגל?זה יכול להיות די לא נוח ועלול להפריע לפעילויות היומיומיות שלך.יתכן שאתה תוהה מה גורם לכאב ומה אתה יכול לעשות בקשר לזה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות ויעילות שייתכן שסבתא שלך השתמשה כדי להקל על הכאב.

הבנת הגורמים

לפני שתוכלו לטפל ביעילות בכאב בחלק האחורי של כף הרגל, חשוב להבין את הגורם שלו.מספר מצבים יכולים לגרום לכאבים בחלק האחורי של כף הרגל, כמו נקע בקרסול, דלקת בגידים אכילס, פשיטיס פלנטרי, תסמונת מנהרה טרסאלית, שברים במתח או אפילו שלוחה בעצמות.חשוב לפנות לרופא אם אתה חווה כאב מתמשך בחלק האחורי של כף הרגל שלך כדי לשלול כל מצב רפואי חמור.

הסעדים של סבתא

H2: קרח

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר להקל על הכאב בחלק האחורי של כף הרגל שלך הוא למרוח קרח.ICE מסייע בהפחתת הכאב והנפיחות ויכול לעזור בשיפור טווח התנועה שלך.כדי למרוח את הקרח, לעטוף חבילת קרח או שקית של ירקות קפואים במגבת והניחו אותה על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות בכל פעם.

H2: דחיסה

יישום תחבושת דחיסה יכול גם לעזור להפחית את הכאב והנפיחות בחלק האחורי של כף הרגל.עטפו תחבושת סביב האזור הפגוע וודאו שהוא נוח אך לא חזק מדי.זה יעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה מסוימת מהכאב.

H3: טיפ מועיל

חשוב לקחת הפסקות ולנוח את כף הרגל כשאתה חווה כאב.זה יעזור להפחית את הדלקת ולתת כף הרגל שלך לרפא.

הסעדים של סבתא

נעלי טיולים

לבישת זוג מגפי הליכה תומכים ומתאימים היטב יכולה לעזור להקל על הכאב בחלק האחורי של כף הרגל.המגפיים צריכים לספק מספיק כרית ותמיכה כדי לעזור להפחית את המתח על כפות הרגליים.

תה צמחים

תה צמחים כמו ג’ינג’ר, קמומיל ותה מנטה יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב.תלול כפית העשב בכוס מים חמים למשך 10 דקות, מסננים ואז שותים.

מלחי אפסום

מלח אפסום, המכונה גם מגנזיום סולפט, יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בחלק האחורי של כף הרגל.שים שתי כוסות מלח אפסום באמבטיה חמה וספג את כף הרגל בתוכה למשך 15-20 דקות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להקל על הכאב בחלק האחורי של כף הרגל בגלל התכונות האנטי דלקתיות שלו.מערבבים 1/4 כוס חומץ תפוחים עם 1/4 כוס מים חמים והספגו את כף הרגל בתוכה למשך 15 דקות.

כּוּרכּוּם

כורכום הוא עשב אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הכאב בחלק האחורי של כף הרגל.הכינו משחה על ידי ערבוב כפית כורכום אחת עם כמה טיפות מים.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו דולק למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

שמן קיקיון

לשמן קיק יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בחלק האחורי של כף הרגל.החל כמה טיפות שמן קיק על האזור המושפע ועסה אותו בעדינות למשך מספר דקות.

שום

לשום תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בחלק האחורי של כף הרגל.מרסקים כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

פלפל קיין

לקאיין פלפל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בחלק האחורי של כף הרגל.מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו דולק למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

ג’ינג’ר

לג’ינג’ר תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב בחלק האחורי של כף הרגל.מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר עם כמה טיפות מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו דולק למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

שמן חרדל

לשמן חרדל יש תכונות אנטי דלקתיות ש- Can עוזר להפחית את הכאב בחלק האחורי של כף הרגל.לעסות כמה טיפות שמן חרדל על האזור הפגוע ולהשאיר אותו במשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

עלי כרוב

עלי כרוב יכולים לעזור להפחית את הכאב בחלק האחורי של כף הרגל בגלל התכונות האנטי דלקתיות שלו.הניחו כמה עלי כרוב על האזור הפגוע והשאירו אותם למשך 30 דקות לפני השטיפה של

מרכיבים לתרופות סבתות

תרופות סבתות לכאב בחלק האחורי של כף הרגל דורשות לעתים קרובות שימוש במרכיבים טבעיים.רבים מהתרופות הללו קלות להכנה וניתן למצוא ברוב חנויות המכולת.חלק מהמרכיבים המשמשים בתרופות אלה כוללים:

  • מלח אפסום
  • חומץ תפוחים
  • דבש
  • שמן זית
  • מיץ לימון
  • שום
  • ג’ינג’ר
  • כורכום
  • פלפל קאיין

מרכיבים אלה כולם טבעיים וניתן למצוא אותם בקלות ברוב חנויות המכולת.ניתן להשתמש בהם במגוון דרכים לעזור להקל על הכאב בחלק האחורי של כף הרגל.

21 תרופות סבתות לכאב בחלק האחורי של כף הרגל

1. מלח אפסום משרים – השריית כפות הרגליים באפסום מלח היא תרופה יעילה לכאב בחלק האחורי של כף הרגל.כל שעליך לעשות הוא לערבב שתי כוסות מלח אפסום בקערת מים חמים ולהשריג את כפות הרגליים למשך 30 דקות.המלח עוזר להרפות את השרירים ולהפחית את הדלקת.

2. חומץ תפוחים ספוג – מערבבים שתי כוסות חומץ תפוחים בקערת מים חמים ומשרים את כפות הרגליים למשך 30 דקות.החומץ מסייע בהפחתת דלקת ומרגיע את הכאב.

3. דבש ומיץ לימון – מערבבים שתי כפות דבש עם כף מיץ לימון ומורחים אותו על האזור הנגוע.הדבש עוזר להפחית דלקת ומיץ הלימון עוזר להרגיע את הכאב.

4. עיסוי שמן זית – עיסוי האזור המושפע בשמן זית למשך חמש דקות.שמן הזית עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.

5. שום וג’ינג’ר – מרסקים ציפורן שום אחד ושני סנטימטרים של שורש ג’ינג’ר.מערבבים את החומרים יחד ומורחים על האזור המושפע.השום והג’ינג’ר עוזרים להפחתת הדלקת ולהרגיע את הכאב.

6. פלפל כורכום וקאיין – מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום וכפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים רותחים.אפשר לתערובת להתקרר ואז למרוח אותה על האזור המושפע.פלפל הכורכום וקאיין עוזרים להפחתת הדלקת ולהרגיע את הכאב.

7. מלח אפסום וחומץ תפוחים ספוג – מערבבים שתי כוסות מלח אפסום ושתי כוסות חומץ תפוחים בקערת מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 30 דקות.חומץ המלח של אפסום וחומץ תפוחים עוזרים להפחתת דלקת ולהרגיע את הכאב.

8. מלח אפסום ומיץ לימון משרים – מערבבים שתי כוסות מלח אפסום וכף אחת של מיץ לימון בקערת מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 30 דקות.מיץ המלח והלימון האפסום עוזר להפחתת הדלקת ולהרגיע את הכאב.

9. קומפרס חם – החל קומפרס חם על האזור המושפע למשך 10 דקות.החום מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הכאב.

10. חבילת קרח – מרחו חבילת קרח על האזור הפגוע למשך 10 דקות.הקור עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את הכאב.

11. שמן זית ושום – מחממים מעט שמן זית ומוסיפים ציפורן שום כתוש.לעסות את האזור הפגוע בתערובת למשך חמש דקות.שמן הזית והשום מסייעים להפחתת הדלקת ולהרגיע את הכאב.

12. מלח אפסום ודבש משרים – מערבבים שתי כוסות מלח אפסום ושתי כפות דבש בקערת מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 30 דקות.מלח האפסום והדבש עוזרים להפחתת הדלקת ולהרגיע את הכאב.

13. כורכום ודבש – מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום ושתי כפות דבש יחד.החל את התערובת על האזור המושפע.הכורכום והדבש עוזרים להפחתת הדלקת ולהרגיע את הכאב.

14. ג’ינג’ר ודבש – מערבבים יחד שני סנטימטרים של שורש ג’ינג’ר ושתי כפות דבש יחד.החל את התערובת על האזור המושפע.הג’ינג’ר והדבש עוזרים להפחתת הדלקת והפיחהוא הכאב.

15. מלח אפסום ושמן זית משרים – מערבבים שתי כוסות מלח אפסום וכף אחת של שמן זית בקערת מים חמים.משרים את כפות הרגליים למשך 30 דקות.מלח האפסום ושמן הזית עוזרים להפחתת הדלקת ולהרגיע את הכאב.

16. בקבוק מים חמים – הניחו בקבוק מים חמים על האזור הפגוע למשך 10 דקות.החום מסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את הכאב.

17. חומץ תפוחים ודבש – מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים ושתי כפות דבש יחד.למרוח את התערובת על המושפע

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן