דף הבית » תרופות סבתא » שברים במתח – 13 תרופות של סבתא מזינה ופופולרית בין כל הגילאים

שברים במתח – 13 תרופות של סבתא מזינה ופופולרית בין כל הגילאים

מה הם שברים במתח?

שברים במתח הם סדקים קטנים בעצם שיכולים להתרחש כתוצאה מכוח חוזר או שימוש יתר.הם נראים לרוב אצל ספורטאים ובאנשים פעילים, אך יכולים להשפיע על כל מי שעובד יתר על המידה את גופם.תסמינים של שבר לחץ כוללים כאב, נפיחות ורגישות באזור המושפע.אם לא מטופלים, שבר מתח עלול להחמיר, או אפילו להוביל לשבר מוחלט.חשוב לפנות לטיפול רפואי אם אתם חווים אחד מהתסמינים הללו.

הסעדים של סבתא לשברים במתח

סבתות מספקות סעדים למחלות נפוצות במשך דורות, ושברי מתח אינם יוצאים מן הכלל.להלן 13 תרופות פופולריות ומזינות הבטוחות לכל הגילאים.

1.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת הנגרמת על ידי שבר מתח.כדי להכין דחיסה קרה, מלאו שקית רוכסן עם קרח כתוש, עטפו אותו במגבת דקה ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

2.אמבטיה מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן תרופה נהדרת לשברי מתח מכיוון שהמלח מסייע בהפחתת הדלקת ולהקל על הכאב.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, מערבבים 2 כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספיגה למשך 20 דקות.

3.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והנפיחות הקשורים לשברי לחץ.כדי להשתמש בכורכום לשבר לחץ, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ושתות אותה פעמיים ביום.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל שברים במתח.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לשבר לחץ, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתו אותו פעמיים ביום.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לשברי מתח מכיוון שהיא מסייעת בהפחתת דלקת וכאב.כדי להשתמש בג’ינג’ר לשבר מתח, גרד כפית אחת של שורש ג’ינג’ר טרי ומערבב אותו לכוס מים חמים.שתו את התערובת פעמיים ביום.

6.קינמון

לקינמון תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית כאב ונפיחות הקשורה לשבר לחץ.כדי להשתמש בקינמון לשבר לחץ, מערבבים כפית אחת של אבקת קינמון בכוס מים חמים ושתו אותה פעמיים ביום.

7.חבילת שמן קיק

חבילות שמן קיק יכול לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי של שבר מתח.להכנת חבילת שמן קיק, משרים בד בשמן קיק ואז למרוח אותו על האזור הפגוע למשך 30 דקות.

8.ארניקה

ארניקה היא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל שברים במתח.זה עוזר להפחית נפיחות וכאבים הקשורים לשבר מתח.כדי להשתמש בארניקה לשבר לחץ, מערבבים 10 טיפות של תמיסת ארניקה בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

9.קלנדולה

קלנדולה היא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל שברים במתח.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש קלנדולה לשבר לחץ, מערבבים 10 טיפות של תמיסת קלנדולה בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

10.Comfrey

Comfrey הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל שברים במתח.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בקומפרי לשבר מתח, ערבבו 10 טיפות של תמיסת קומפרי בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

11.Wort’s St. John של סנט ג’ון

וורט של סנט ג’ון הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל שברים במתח.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש ביורט של סנט ג’ון לשבר מתח, ערבבו 10 טיפות של תמיסת וורט של סנט ג’ון בכוס מים חמים ושתו אותם פעמיים ביום.

12.שן הארי

שן הארי הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל שברים במתח.זה עוזר להפחית דלקת ולקדם ריפוי.כדי להשתמש בריבון שן שן לשבר לחץ, מערבבים 10 טיפות של תמיסת שן הארי בכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים Dאילי.

13.תלתן אדום

תלתן אדום הוא תרופה פופולרית עבור מחלות רבות, כולל שברים במתח.זה עוזר ל

מזונות עשירים בתזונה כדי להילחם בשברי לחץ

שברים במתח הם סדקים קטנים הנוצרים בעצמות בגלל טראומה חוזרת ונשנית.תסמינים שכיחים של שברים במתח כוללים כאב, נפיחות, רגישות ואודם באזור המושפע.חשוב לטפל במהירות בשברים במתח כדי למנוע פציעה נוספת ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם מגוון מזונות מזינים שיכולים לעזור להקל על הכאב ולהאיץ את תהליך הריפוי.להלן שלוש עשרה מהתרופות הפופולריות והסבתות הפופולריות והסבתות ביותר לטיפול בשברים במתח.

1.בננות

בננות הן מקור מצוין לאשלגן, המסייע בהפחתת הנפיחות והדלקת.הם עשירים גם במגנזיום, המסייע להפחתת התכווצויות שרירים.אכילת בננה ביום יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של שברים במתח.

2.תפוחים

תפוחים הם מקור נהדר לוויטמין C, המסייע בחיזוק העצמות ולהפחתת דלקת.הם עשירים גם בסיבים תזונתיים, המסייעים להפחתת כאב ונפיחות.ניתן לאכול תפוחים כחטיף או להוסיף אותם לשייק לתזונה נוספת.

3.ירקות עליים

ירקות עליים ארוזים בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון.הם מקור מצוין לסידן, המסייע בחיזוק העצמות ולהפחתת הדלקת.אכילת מגוון של ירקות עליים, כמו תרד, קייל ומנגולד שוויצרי, יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של שברים במתח.

4.אגוזים וזרעים

אגוזים וזרעים הם מקור נהדר למגנזיום, המסייע להפחתת התכווצויות שרירים וכאב.הם עשירים גם בשומנים בריאים, המסייעים להפחתת הדלקת.אכילת קומץ אגוזים וזרעים ביום יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של שברים במתח.

5.דגנים מלאים

דגנים מלאים הם מקור מצוין לסיבים, המסייע בהפחתת הכאב והנפיחות.הם עשירים גם בוויטמינים B, המסייעים להפחתת הדלקת ולחזק את העצמות.אכילת לחמים ודגנים מלאים יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של שברים במתח.

6.קטניות

קטניות, כמו שעועית, עדשים ואפונה, ארוזות בוויטמינים ומינרלים חיוניים.הם מקור מצוין לחלבון, המסייע להפחתת הדלקת ולחזק את העצמות.אכילת מגוון קטניות יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של שברים במתח.

7.דגים שמנוניים

דגים שמנוניים, כמו סלמון, מקרל וסרדינים, עשירים בחומצות שומן אומגה 3, המסייעות להפחתת הדלקת ולחזק את העצמות.הם גם מקור נהדר לוויטמין D, המסייע להפחתת כאב ונפיחות.אכילת כמה מנות של דגים שומניים בשבוע יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של שברים במתח.

8.אבטיח

אבטיח הוא מקור מצוין לוויטמין C, המסייע להפחתת הדלקת ולחזק את העצמות.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון, המסייעים להפחתת כאב ונפיחות.אכילת כמה פרוסות אבטיח ביום יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של שברים במתח.

9.תפוזים

תפוזים הם מקור נהדר לוויטמין C, המסייע להפחתת הדלקת ולחזק את העצמות.הם עשירים גם בסיבים תזונתיים, המסייעים להפחתת כאב ונפיחות.אכילת כמה תפוזים ביום יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של שברים במתח.

10.שוקולד מריר

שוקולד מריר הוא מקור נהדר למגנזיום, המסייע בהפחתת התכווצויות ושרירים.הוא מכיל גם נוגדי חמצון, המסייעים להפחתת הדלקת.אכילת כמה ריבועים של שוקולד מריר ביום יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של שברים במתח.

11.אבוקדו

אבוקדו הוא מקור נהדר לשומנים בריאים, המסייעים להפחתת הדלקת ולחזק את העצמות.הם עשירים גם בסיבים תזונתיים, המסייעים להפחתת כאב ונפיחות.אכילת כמה פרוסות אבוקדו ביום יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של שברים במתח.

12. יוגורט

יוגורט הוא מקור מצוין לסידן, המסייע בחיזוק העצמות ולהפחתת הדלקת.הוא עשיר גם בפרוביוטיקה, המסייעים להפחתת כאב ונפיחות.אכילת כמה מנות של יוגורט ביום יכולה לעזור להאיץ את תהליך הריפוי של שברים במתח.

13.מרק עצם

מרק עצם הוא מקור מצוין לקולגן,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן