דף הבית » תרופות סבתא » שקדים נפוחים בגרון – 14 תרופות סבתות חמות ומומלצות
dadadddd dadaddddd dddaddf  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaa

שקדים נפוחים בגרון – 14 תרופות סבתות חמות ומומלצות

שקדים נפוחים בגרון – 14 תרופות סבתות חמות ומומלצות

שקדים הם אחד החלקים החיוניים של האנטומיה האנושית, והם אחראים להגנה על דרכי הנשימה מפני חיידקים ומיקרואורגניזמים מזיקים אחרים.לרוע המזל, כאשר השקדים נפוחים, זה יכול להפוך למקור של אי נוחות וכאב.החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות סבתות חמות ומומלצות שיכולות לעזור במצב זה.

להלן 14 תרופות סבתות חמות ומומלצות לשקדים נפוחים בגרון.

1.גרגרי מי מלח

אחד התרופות הטובות ביותר לשקדים נפוחים הוא גרגרי מי מלח.מי מלח מסייעים להפחתת נפיחות וגם הורגים חיידקים שעלולים לגרום לזיהום.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומגרדים אותו למשך מספר דקות.

2.כורכום

כורכום הוא עשב חזק שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לשקדים נפוחים.כדי להשתמש בכורכום למצב זה, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים וגרגרו אותו למשך מספר דקות.

3.דבש ולימון

דבש ולימון ידועים שניהם בתכונות האנטיבקטריאליות והאנטי -ויראליות שלהם.ניתן להשתמש בהם כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לשקדים נפוחים.כדי להכין תרופה דבש ולימון, מערבבים כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון בכוס מים חמים ומגרדים אותו למשך מספר דקות.

4.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה להפחתת הנפיחות והכאב הקשורים לשקדים נפוחים.כדי להשתמש בג’ינג’ר למצב זה, מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים וגרגר אותו למשך מספר דקות.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית שניתן להשתמש בה להפחתת הנפיחות והכאב הקשורים לשקדים נפוחים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים למצב זה, מערבבים כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגר אותו למשך מספר דקות.

6.זרעי חילבה

זרעי חילבה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות וניתן להשתמש בהן להפחתת הנפיחות והכאב הקשורים לשקדים נפוחים.כדי ליצור תרופה עם זרעי חילבה, מערבבים כפית זרעי חילבה בכוס מים חמים וגרגרו אותו למשך מספר דקות.

7.שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית שיש לה תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לשקדים נפוחים.כדי להשתמש בשום למצב זה, מערבבים כמה שיני שום בכוס מים חמים וגרגר אותו למשך מספר דקות.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב חזק שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לשקדים נפוחים.כדי ליצור תרופה עם שורש ליקריץ, מערבבים כפית שורש ליקוריץ בכוס מים חמים וגרגר אותו למשך מספר דקות.

9.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב חזק שניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לשקדים נפוחים.כדי ליצור תרופה עם שורש מרשמלו, מערבבים כפית שורש מרשמלו בכוס מים חמים וגרגר אותו למשך מספר דקות.

10.מרווה

מרווה הוא עשב חזק שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לשקדים נפוחים.כדי להשתמש במרווה למצב זה, מערבבים כפית מרווה בכוס מים חמים וגרגר אותו למשך מספר דקות.

11.טימין

טימין הוא עוד עשב חזק שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לשקדים נפוחים.כדי להשתמש בטימין למצב זה, מערבבים כפית טימין בכוס מים חמים וגרגר אותו למשך מספר דקות.

12.Echinacea

Echinacea הוא עשב חזק שיש לו תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -ויראליות.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לשקדים נפוחיםוכדי להשתמש ב- Echinacea למצב זה, ערבבו כפית של Echinacea בכוס מים חמים וגרגרו זה

סקירה מפורטת של תרופות סבתא לשקדים נפוחים

כשמדובר בשקדים נפוחים בגרון, ישנם מגוון של תרופות לסבתא שיכולות לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה למצב שכיח זה.ממי מלח גרגרניים ועד שתיית חלב חם, כל אחת מ -14 התרופות הסבתות החמות והמומלצות המפורטות להלן יכולה לספק הקלה מהכאב והגירוי הנגרמים כתוצאה משקדים נפוחים.

1.גרגר מי מלח

אחד מתרופות הסבתות הפופולריות והיעילות ביותר לשקדים נפוחים הוא גוש מים מלח.כדי להכין את הפיתרון, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 עד 60 שניות לפני יריקה החוצה.חזור על כך מספר פעמים במהלך היום כדי להפחית את הנפיחות ואי הנוחות של השקדים.

2.משקה דבש ולימון

דבש ולימון הם שניהם אנטיביוטיקה טבעית שיכולה לעזור להפחית דלקת ונפיחות בגרון.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית דבש אחת והמיץ מחצי לימון בכוס מים חמים.שתו את התערובת מספר פעמים ביום כדי להרגיע את השקדים הנפוחים.

3.שאיפת קיטור

שאפת קיטור היא עוד אחת מתרופות הסבתות הפופולריות והיעילות ביותר לשקדים נפוחים.לשם כך, הוסף כמה טיפות שמן אתרים לסיר מים רותחים.מכסים את הראש במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10 דקות.ביצוע זה פעמיים ביום יכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת בגרון.

4.מיץ שום

מיץ שום הוא עוד אחד מתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לשקדים נפוחים.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אחת של מיץ שום עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות לפני יריקה החוצה.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של השקדים.

5.חלב חם

חלב חם יכול לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לשקדים נפוחים.כדי להכין את התרופה, מחממים כוס חלב אחת עד שהוא חם.מוסיפים לחלב כפית דבש אחת וכפית אחת של אבקת כורכום ומערבבים אותו היטב.שתו את התערובת לפני השינה כדי להפחית את הנפיחות ואי הנוחות של השקדים.

6.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לשקדים נפוחים.כדי להכין את התרופה, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות לפני יריקה החוצה.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של השקדים.

7.שמן חרדל

שמן חרדל הוא עוד אחד מתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לשקדים נפוחים.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אחת של שמן חרדל עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות לפני יריקה החוצה.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של השקדים.

8.זרעי שומר

זרעי שומר הם תרופה פופולרית לשקדים נפוחים.כדי להכין את התרופה, טוחן כפית אחת של זרעי שומר ומערבבים אותה עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות לפני יריקה החוצה.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של השקדים.

9.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה פופולרית לשקדים נפוחים.כדי להכין את התרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת שורש ליקוריץ עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות לפני יריקה החוצה.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של השקדים.

10.טימין

טימין הוא עוד אחד מתרופות הסבתות הפופולריות ביותר לשקדים נפוחים.כדי להכין את התרופה, טוחן כפית טימין אחת ומערבב אותה עם כוס מים חמים.גרגר את התערובת למשך 30 שניות לפני יריקה החוצה.לעשות זאת מספר פעמים ביום יכול לעזורלהפחית את הנפיחות והדלקת של השקדים.

11.כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לשקדים נפוחים.כדי להכין את התרופה, ערבבו כפית כורכום אחת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן