דף הבית » תרופות סבתא » שקדים נפוחים – 4 תרופות סבתות חמות ומוסמכות
dadadddd dadaddddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddeddaa ddeddade

שקדים נפוחים – 4 תרופות סבתות חמות ומוסמכות

שקדים נפוחים: 4 תרופות סבתות חמות ומוסמכות
האם אתה סובל משקדים נפוחים?אתה לא לבד.שקדים נפוחים הם נגע נפוץ, ויכולים להיות די לא נוחים וכואבים.למרבה המזל, יש כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו לדורות.במאמר זה נחקור ארבע תרופות סבתות חמות ומוסמכות לשקדים נפוחים.

התייחס לשקדים הנפוחים שלך עם שום
שום שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל שקדים נפוחים.שום מכיל תרכובת הנקראת אליצין, הידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות.כדי להשתמש בשום לטיפול בשקדים הנפוחים שלך, פשוט קח שני שיני שום, מרסקים אותם ומערבב אותם עם כוס מים חמים.שתו תערובת זו, והאליצין בשום יסייע בהפחתת דלקת ונפיחות.

נסה גרגר מי מלח
גרגרי מי מלח הם תרופה פופולרית לשקדים נפוחים.להכנת גרגר מים מלח, ממיסים כפית מלח אחת בכוס מים חמים.גרגר את מי המלח למשך 30 שניות ואז ירק אותם החוצה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.מי המלח יסייעו בהפחתת נפיחות ודלקת, ויכולים גם לעזור להרגיע את כאב הגרון.

להקל על הכאב בדבש
דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לגרון כואב ושקדים נפוחים.לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, המסייעות בהפחתת הנפיחות ולהילחם בזיהום.כדי להפחית את הכאב הקשור לשקדים נפוחים, נסה לערבב 1 כף דבש עם כפית מיץ לימון וכוס מים חמים.שתו תערובת זו שלוש פעמים ביום כדי להפחית נפיחות וכאב.

להתמודד עם הדלקת עם כורכום
כורכום הוא תרופה עתיקה ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.תבלין זה מכיל כורכומין, בעל תכונות אנטי דלקתיות חזקות.כדי להפחית דלקת בגלל שקדים נפוחים, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כוס חלב חם.שתו את זה פעמיים ביום כדי להפחית דלקת ונפיחות.

טיפ ייחודי ומועיל
אם אתה סובל משקדים נפוחים, אתה יכול לנסות להשתמש בדחיסה חמה.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית במים חמים, מכה אותו והניח אותו על השקדים הנפוחים שלך.זה יעזור להפחית נפיחות ודלקת.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום
שקדים נפוחים יכולים להיות כואבים ולא נוחים.למרבה המזל, יש כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו לדורות.במאמר זה חקרנו ארבע תרופות סבתות חמות ומוסמכות לשקדים נפוחים: שום, גרגר מים מלח, דבש וכורכום.כללנו גם טיפ ייחודי ומועיל, שהוא להשתמש בדחיסה חמה כדי להפחית נפיחות ודלקת.בעזרת תרופות וטיפים אלה, אתה יכול להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לשקדים נפוחים.

תרופות ביתיות לשקדים נפוחים

שקדים נפוחים יכולים להביא איתו הרבה אי נוחות, כאב ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים.תרופות אלה בדרך כלל חמות, קלות להכנה ומשמשות במשך מאות שנים.להלן ארבע תרופות שאושרו על סבתא שיסייעו להרגיע שקדים נפוחים ולשפר את הנוחות.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה קלאסית המסייעת להפחתת נפיחות ואי נוחות בגרון.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים ומגרגר למשך 30 שניות.לאחר גרגר, ירקו את המים ושטפו את הפה במים קרירים.גרגים של מי מלח יכולים להיעשות מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשור לשקדים נפוחים.

משקה דבש ולימון

ידוע כי דבש ולימון יש יתרונות בריאותיים רבים, והם יכולים לשמש גם כדי לעזור להרגיע שקדים נפוחים.להכנת משקה דבש ולימון, מערבבים שתי כפות דבש וכף אחת של מיץ לימון בכוס מים חמים.תערובת זו יכולה להיות שיכורה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.הדבש והלימון עוזריםצמצם את הנפיחות וספק הקלה מהכאב הקשור לשקדים נפוחים.

תה ג’ינג’ר וכורכום

ג’ינג’ר וכורכום הם תבלינים חזקים הידועים בתכונותיהם האנטי-דלקתיות והנוגדי חמצון.להכנת תה ג’ינג’ר וכורכום, הרתיחו כוס מים והוסיפו כפית אחת של ג’ינג’ר וכפית כורכום.אפשר לתערובת להתבשל למשך חמש דקות ואז לסמן אותה.שתו את התה בזמן שהוא עדיין חם לתוצאות הטובות ביותר.תה זה יכול לעזור להפחית נפיחות ולהקל על אי הנוחות הקשורה לשקדים נפוחים.

מיץ שום

שום הוא תרופה טבעית עוצמתית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ולספק הקלה מהכאב הקשור לשקדים נפוחים.להכנת מיץ שום, מרסקים שן שום אחד ומערבבים אותו עם שתי כפות מים.יש לצרוך את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.מיץ שום ידוע כתרופה יעילה לשקדים נפוחים ויכול לעזור להפחית נפיחות ולהעניק הקלה מהכאב.

מסקנה

שקדים נפוחים יכולים להיות מצב מאוד לא נוח וכואב.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים.תרופות אלה בדרך כלל חמות, קלות להכנה ומשמשות במשך מאות שנים.חלק מהתרופות היעילות ביותר כוללות גרגרי מי מלח, משקאות דבש ולימון, תה ג’ינג’ר וכורכום ומיץ שום.כל הסעדים הללו יכולים לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מהכאב הקשור לשקדים נפוחים.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה לשקדים נפוחים?

תדירות השימוש תהיה תלויה בתרופה המשמשת.עבור גרגים של מי מלח, עדיף לגרור מספר פעמים ביום.עבור משקה הדבש והלימון, ניתן לשתות זאת מספר פעמים ביום.יש לשתות את התה הג’ינג’ר והכורכום בזמן שהוא עדיין חם, ויש לצרוך את מיץ השום פעמיים ביום.

האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

כן, בדרך כלל סעדים אלה בטוחים לשימוש ומשמשים במשך מאות שנים.עם זאת, עדיף להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, במיוחד אם אתה בהריון או שיש לך מצבים בריאותיים קיימים.

לסיכום, שקדים נפוחים יכולים להיות מצב מאוד לא נוח וכואב.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להקל על הסימפטומים.תרופות אלה בדרך כלל חמות, קלות להכנה ומשמשות במשך מאות שנים.חלק מהתרופות היעילות ביותר כוללות גרגרי מי מלח, משקאות דבש ולימון, תה ג’ינג’ר וכורכום ומיץ שום.כל הסעדים הללו יכולים לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מהכאב הקשור לשקדים נפוחים.בנוסף, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, במיוחד אם אתה בהריון או שיש לך מצבים בריאותיים קיימים.

למידע נוסף על שקדים נפוחים, תוכלו לבקר ב wikipedia.org להגדרה מקיפה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן