דף הבית » תרופות סבתא » יבלות בכף הרגל – 15 תרופות סבתות משמעותיות וזולות
dddcddaa ddbda ddaddc  daadaddaddaa daddaaddaa dedadedaddaadd

יבלות בכף הרגל – 15 תרופות סבתות משמעותיות וזולות

יבלות ברגל: 15 תרופות סבתות משמעותיות וזולות
יבלות הן נגעים קטנים ושפירים שיכולים להופיע בכל חלק בגוף, כולל כפות הרגליים.אמנם הם בדרך כלל לא מזיקים, אך הם יכולים להיות די מכוערים ועלולים לגרום לאי נוחות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות המשמשות במשך מאות שנים כדי לסייע בטיפול ביבלות.סבתות השתמשו בסעדים פשוטים ועם זאת יעילים במשך דורות, והן עשויות להיות בדיוק מה שאתה צריך כדי להיפטר מהיבלות שלך.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל יבלות.כדי להשתמש בו, פשוט להשרות כדור כותנה בחומץ התפוחים ומורחים אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים או שלוש ביום עד שהיבלת נעלמה.

שום

שום הוא תרופה יעילה נוספת ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לחתוך שן שום לשניים ולשפשף אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים או שלוש ביום עד שהיבלת נעלמה.

טיפ ייחודי ומועיל

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשו בכבד שום טרייה בכל פעם שאתה מפעיל אותו על היבלת.

קליפת בננה

קליפות בננה הן דרך נהדרת לטפל באופן טבעי ביבלות.פשוט משפשפים את החלק הפנימי של קליפת בננה ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים או שלוש ביום עד שהיבלת נעלמה.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נוספת ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לסחוט מעט מיץ לימון טרי על כדור כותנה ומרחי אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים או שלוש ביום עד שהיבלת נעלמה.

אלוורה

אלוורה משמשת זה מכבר כתרופה טבעית למגוון מחלות, כולל יבלות.כל שעליך לעשות הוא לשבור חתיכה של עלה אלוורה ולשפשף את הג’ל ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים או שלוש ביום עד שהיבלת נעלמה.

שמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא תרופה טבעית נוספת ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לשבור כמוסת ויטמין E ולשפשף את השמן ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים או שלוש ביום עד שהיבלת נעלמה.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה יעילה נוספת ליבלות.פשוט מערבבים כמה כפות סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.מרחו את העיסה ישירות על היבלת והשאירו אותה למשך 10 דקות, ואז שטפו אותה במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים או שלוש ביום עד שהיבלת נעלמה.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור בטיפול ביבלות.פשוט מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים או שלוש ביום עד שהיבלת נעלמה.

שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה יעילה נוספת ליבלות.כל שעליך לעשות הוא למרוח מעט שמן קיק ישירות על היבלת והשאיר אותו על לילה.בבוקר יש לשטוף אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים או שלוש בשבוע עד שהיבלת נעלמה.

פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא תרופה טבעית ליבלות.פשוט מערבבים כמה טיפות של פלפל קאיין עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים או שלוש ביום עד שהיבלת נעלמה.

בצל

בצל הוא תרופה טבעית נוספת ליבלות.כל שעליך לעשות הוא לחתוך פרוסת בצל ולשפשף אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על התהליך הזה פעמיים או שלוש ביום עד שהיבלת נעלמה.

חומץ ומלח

חומץ ומלח הם שילוב נהדר לטיפול ביבלות.סִיMPLY MIX 1 כף של

התרופה של סבתא מספר 1: חומץ תפוחים

אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית ליבלות הוא חומץ תפוחים.זה נחשב לעבוד על ידי עזרה לייבוש היבלת ועידוד התגובה החיסונית של הגוף.כדי להשתמש בתרופה זו, הספיגו כדור כותנה בחומץ תפוחים והמרחו אותו על היבלת.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו את האזור במים.עשו זאת פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

התרופה של סבתא מס ‘2: שום

ל

שום יש תכונות אנטי-ויראליות ואנטי פטרייתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה ליבלות.כדי להשתמש בשום, לרסק שן שום כדי להכין משחה ולהחיל אותו על היבלת.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים.חזור על זה פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

התרופה של סבתא מספר 3: סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית פופולרית נוספת ליבלות.זה נחשב לעבוד על ידי עזרה לייבוש היבלת ולפילינג את העור.כדי להשתמש בסודה לשתייה, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.מרחו את העיסה על היבלת והשאירו אותה במשך 15 דקות לפני השטיפה במים.חזור על זה פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

התרופה של סבתא מס ‘4: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד תרופה ביתית יעילה ליבלות.זה נחשב לעבוד על ידי עזרה לייבוש היבלת ועידוד התגובה החיסונית של הגוף.כדי להשתמש בשמן עץ התה, מערבבים שתי טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן נשא, כמו שמן קוקוס.מרחו את התערובת על היבלת והשאירו אותה 30 דקות לפני השטיפה במים.חזור על זה פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

התרופה של סבתא מספר 5: שן הארי

שן הארי הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות.זה נחשב לעבוד על ידי עזרה לייבוש היבלת והפחתת הדלקת.כדי להשתמש בריבון שן הארי, תלול כפית אחת של עלי שן הארי היבשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ומורחים אותה על היבלת.השאירו אותו למשך 30 דקות לפני השטיפה במים.חזור על זה פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

התרופה של סבתא מספר 6: שמן קיק

שמן קיק משמש זה מכבר כתרופה ביתית למגוון מצבי עור, כולל יבלות.זה נחשב לעבוד על ידי עזרה לייבוש היבלת ולהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בשמן קיק, מערבבים כפית אחת של שמן קיק עם כפית אחת של סודה לשתייה.מרחו את התערובת על היבלת והשאירו אותה למשך 15 דקות לפני השטיפה במים.חזור על זה פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

התרופה של סבתא מספר 7: בננה קליפה

קליפת בננה נחשבת כתרופה יעילה ליבלות בגלל תכונותיה האנטי-פטרייתיות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בקליפת בננה, הניחו את החלק הפנימי של הקליפה ישירות אל היבלת והבטיחו אותה עם תחבושת.השאירו אותו על לילה ואז שטפו את האזור במים.חזור על זה מדי לילה במשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

הרמדי של סבתא מס ‘8: מיץ לימון

מיץ לימון נחשב כתרופה ביתית יעילה ליבלות בגלל אופיו החומצי.כדי להשתמש במיץ לימון, סחטו את המיץ מלימון אחד ומורחים אותו על היבלת.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים.חזור על זה פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

התרופה של סבתא מספר 9: מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.זה נחשב לעבוד על ידי עזרה לייבוש היבלת ולהפחתת הדלקת.כדי להשתמש במכשפות לוז, להשרות כדור כותנה בלוז המכשפה והחל אותו על היבלת.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים.חזור על זה פעמיים ביום במשך כמה שבועות עד שהיבלת נעלמה.

התרופה של סבתא מספר 10: מיץ בצל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן