דף הבית » תרופות סבתא » טיפול ביבלות על הרגליים – 22 תרופות של סבתא חמה ועתיקה
dddaddc ddddcddaa dadc ddaddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaa

טיפול ביבלות על הרגליים – 22 תרופות של סבתא חמה ועתיקה

יבלות על הרגליים – 22 תרופות סבתות חמות ועתיקות
האם אתה מחפש דרך טבעית ויעילה לטפל ביבלות בכפות הרגליים?אם כן, הגעת למקום הנכון.יבלות הן גידול עור נפוץ שיכול להתרחש בכל מקום בגוף.הם נגרמים על ידי נגיף, ובעוד שהם בדרך כלל לא מזיקים, הם יכולים להיות מטרידים ואפילו כואבים.למרבה המזל, ישנן שיטות טבעיות רבות בהן תוכלו להשתמש לטיפול ביבלות על הרגליים.להלן 22 הסעדים של סבתא חמה ועתיקה שיכולים לעזור.

משרים את הרגליים

השריית כפות הרגליים במים חמים היא אחת הדרכים היעילות והמרגיעות ביותר לטיפול ביבלות בכפות הרגליים.המים החמים עוזרים לרכך את היבלת, מה שמקל על ההסרה.משרים את כפות הרגליים באמבט מים חמים במשך כרבע שעה בכל יום.ניתן להוסיף כמה טיפות של שמנים אתרים, כמו לבנדר או שמן עץ התה, למים לקבלת יתרונות ריפוי נוספים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית ליבלות.זה מאוד חומצי, כך שהוא יכול לעזור להמיס את היבלת.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בחומץ תפוחים ומרחי אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו לפחות לרבע שעה לפני שטיפתו.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לשמור על האזור סביב היבלת יבשה.הקפידו לייבש את כפות הרגליים ביסודיות לאחר השרייה או רחצה, והימנעו מהסתובבות בנעליים או גרביים רטובות.זה יעזור למנוע את התפשטות הנגיף ולהאיץ את תהליך הריפוי.

שום

שום הוא תרופה טבעית יעילה נוספת ליבלות.הוא מכיל תכונות אנטי -ויראליות ונוגדות פטריות שיכולות לעזור להרוג את הנגיף הגורם ליבלות.מרסקים כמה שיני שום ומורחים את הדבק ישירות על היבלת.השאירו אותו כ -15 דקות לפני ששטיפתו.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

ויטמין C

ויטמין C יכול לעזור להגביר את מערכת החיסון שלך, שיכולה לעזור להילחם בנגיף הגורם ליבלות.קח תוסף ויטמין C באיכות גבוהה או לאכול מזונות העשירים בוויטמין C, כמו פירות הדר וירקות עליים.

דבש

דבש הוא אנטיביוטיקה טבעית חזקה שיכולה לעזור להילחם בנגיף הגורם ליבלות.החל כמות קטנה של דבש ישירות על היבלת וכסו אותו בתחבושת.השאירו אותו לפחות 8 שעות לפני הסרת התחבושת.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי חזק ונוגד פטריות שיכול לעזור להרוג את הנגיף הגורם ליבלות.מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו לפחות לרבע שעה לפני שטיפתו.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ וסודה לשתייה

ניתן לשלב חומץ וסודה לשתייה כדי ליצור חיטוי חזק שיכול לעזור להרוג את הנגיף הגורם ליבלות.מערבבים חלקים שווים חומץ וסודה לשתייה כדי ליצור משחה.החל את הדבק ישירות על היבלת וכסה אותה בתחבושת.השאירו אותו לפחות 8 שעות לפני הסרת התחבושת.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קליפת בננה

קליפת בננה מכילה אנזימים שיכולים לעזור להמיס את היבלת.פשוט משפשפים את החלק הפנימי של קליפת בננה על היבלת למשך 5 דקות לפחות בכל יום.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תאנים

תאנים הן עיקריות טבעיות שיכולות לעזור לייבש את היבלת.מעיסים כמה תאנים טריות ומורחים את העיסה ישירות על היבלת.השאירו אותו לפחות לרבע שעה לפני שטיפתו.עשו זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.תערובת שיבולת שועל

תערובת שיבולת שועל היא דרך נהדרת לטפל ביבלות על הרגליים.כל שעליך לעשות הוא לערבב 1-2 כפות שיבולת שועל עם כמה מים חמים להכנת משחה.החל את העיסה על היבלת והשאיר אותה לפחות 15 דקות.שוטפים את העיסה במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

10.חומץ

חומץ הוא עוד תרופה ביתית נהדרת לטיפול ביבלות בכפות הרגליים.פשוט SOAK כדור כותנה או מגבת נייר בחומץ לבן ומרחי אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו לפחות 30 דקות ואז שוטפים את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

11.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול ביבלות בכפות הרגליים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן עץ התה על היבלת ולהשאיר אותו לפחות 30 דקות.שוטפים את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

12.שום

שום הוא תרופה ביתית נהדרת לטיפול ביבלות בכפות הרגליים.כל שעליך לעשות הוא לרסק ציפורן שום ולהחיל אותו ישירות על היבלת.עטפו את האזור עם תחבושת והשאירו אותו לפחות 30 דקות.שוטפים את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

13.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה ביתית נהדרת לטיפול ביבלות בכפות הרגליים.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה או מגבת נייר במיץ לימון ומרחי אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו לפחות 30 דקות ואז שוטפים את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

14.תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה ביתית נהדרת לטיפול ביבלות בכפות הרגליים.פשוט חותכים תפוח אדמה לפרוסות ולשפשף את הפרוסות על היבלת.השאירו אותו לפחות 30 דקות ואז שוטפים את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

15.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה ביתית נהדרת לטיפול ביבלות בכפות הרגליים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן קיק על היבלת ולהשאיר אותו לפחות 30 דקות.שוטפים את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

16.בצל

בצל הם תרופה ביתית נהדרת לטיפול ביבלות בכפות הרגליים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך בצל לפרוסות ולשפשף את הפרוסות על היבלת.השאירו אותו לפחות 30 דקות ואז שוטפים את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

17.קליפת בננה

קליפות בננה

הן תרופה ביתית נהדרת לטיפול ביבלות על הרגליים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך חתיכה מהקליפה ושפשף אותה על היבלת.השאירו אותו לפחות 30 דקות ואז שוטפים את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

18.אלוורה

אלוורה היא תרופה ביתית נהדרת לטיפול ביבלות על הרגליים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של ג’ל אלוורה על היבלת ולהשאיר אותה לפחות 30 דקות.שוטפים את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

19.מיץ אננס

מיץ אננס הוא תרופה ביתית נהדרת לטיפול ביבלות על הרגליים.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה או מגבת נייר במיץ אננס ומרחי אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו לפחות 30 דקות ואז שוטפים את האזור במים חמים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום למשך מספר שבועות עד שהיבלת נעלמה.

20.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה ביתית נהדרת לטיפול ביבלות על הרגליים.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה או מגבת נייר בחומץ תפוחים ומרחי אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו לפחות 30 דקות ואז שוטפים את האזור עם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן