דף הבית » תרופות סבתא » כיצד לטפל ביבלת – 10 תרופות סבתות מצוינות ומומלצות
dbddad dcddadc ddddcdaa  daadaddaddaa daddaaddaa dedadddaddaa

כיצד לטפל ביבלת – 10 תרופות סבתות מצוינות ומומלצות

מהי יבלת?

יבלת היא גידול קטן, קשה, שפיר על העור שיכול להופיע בכל מקום בגוף.זה נגרם על ידי נגיף הנקרא הנגיף הפפילומה האנושי (HPV).יבלות יכולות להיות כואבות ויכולות להתפשט מחלק אחד בגוף למשנהו, או מאדם לאדם.

הסעדים של סבתא לטיפול ביבלות

סבתות עוברות תרופות לבית לטיפול ביבלות במשך מאות שנים.להלן 10 תרופות סבתות מצוינות ומומלצות שיכולות לעזור לך להיפטר מהיבלות:

1.חומץ תפוחים

משרים כדור כותנה בחומץ תפוחים ומדביק אותו ליבלת.השאר אותו לילה וחזור על כמה ימים.

2.שום

מרסקים ציפורן שום ומורחים אותו ישירות על היבלת.אבטח את הציפורן עם תחבושת והשאיר אותה על לילה.חזור על מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

3.קליפת בננה

חותכים חתיכת בקלף בננה והדביקו אותה ליבלת.השאירו אותו לילה וחזרו על כמה ימים עד שהיבלת נעלמה.

4.אלוורה

החל אלוורה ישירות על היבלת ואבטח אותה בעזרת תחבושת.השאר אותו על לילה וחזור על מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

5.סודה לשתייה

מערבבים סודה לשתייה ומים לעיסה ומורחים אותה על היבלת.אבטח אותו עם תחבושת והשאיר אותו על לילה.חזור על מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

6.קלטת צינור

מכסים את היבלת עם חתיכת קלטת צינור למשך מספר ימים.הסר את הקלטת וספג את היבלת במים חמים.מגרדים בעדינות כל עור מת עם לוח אמרי או אבן פומס.

7.שמן קיק

משרים כדור כותנה בשמן קיק והדביק אותו ליבלת.השאר אותו על לילה וחזור על מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

8.מיץ לימון

משרים כדור כותנה במיץ לימון ומדביק אותו ליבלת.השאר אותו על לילה וחזור על מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

9.מיץ בצל

משרים כדור כותנה במיץ בצל ומדביק אותו ליבלת.השאר אותו על לילה וחזור על מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

10.שמן עץ התה

החל שמן עץ התה ישירות על היבלת והדק אותו בעזרת תחבושת.השאר אותו על לילה וחזור על מספר ימים עד שהיבלת נעלמה.

הסעדים של סבתא אלה הם דרכים מצוינות וטבעיות לעזור להיפטר מיבלת.עם זאת, חשוב לזכור כי יבלות יכולות להיות עקשניות וייתכן שייקח זמן עד שהתרופות הללו יעבדו.חשוב גם להתייעץ עם רופא לפני שניסו אף אחד מהתרופות הללו, מכיוון שהם עשויים שלא להתאים לכולם.

טיפ: כדי למקסם את היעילות של תרופות אלה, חשוב לשמור על האזור נקי ויבש.חשוב גם להימנע מבחירה או לשרוט את היבלת, מכיוון שזה יכול להפיץ את הנגיף ולגרום להיווצרות יבלות נוספות.

חלק 2: הסעדים של סבתא לטיפול ביבלת

סבתות חולקות את הסעדים הביתיים שלהן במשך דורות, ורבות מהן עדיין משמשות היום לטיפול ביבלות.להלן עשרה הסעדים של סבתא מצוינים ומומלצים לטיפול ביבלות.

1.פרוסות תפוחי אדמה

אחת הסעדים הסבתא הפופולריים ביותר לטיפול ביבלות היא להשתמש בפרוסות תפוחי אדמה.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט חותכים פרוסת תפוח אדמה והניחו אותו ישירות על היבלת.השאירו את פרוסת תפוח האדמה במקום הלילה ואז משליכים אותו בבוקר.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

2.שום

שום ידוע בזכות תכונותיו האנטיבקטריאליות והנוגד פטריות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לטיפול ביבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לרסק שן שום והחל אותו ישירות על היבלת.מכסים את היבלת עם תחבושת והשאירו אותה במקום הלילה.בבוקר, הסר את התחבושת וזרוק את השום.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

3.חומץ תפוחים

חומץ אפל סיידר הוא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לטיפול ביבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, הספיגו כדור כותנה בחומץ תפוחים והניחו אותו כיווןטלי על היבלת.אבטח את כדור הכותנה במקום עם תחבושת והשאיר אותו במקום הלילה.בבוקר, הסר את התחבושת והושלך את כדור הכותנה.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

4.מיץ שן הארי

מיץ שן הארי הוא טיפול יעיל נוסף ליבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט שפשפו מיץ שן הארי הטרי על היבלת.מכסים את היבלת עם תחבושת והשאירו אותה במקום הלילה.בבוקר, הסר את התחבושת וזרוק את מיץ הארי.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

5.קליפת בננה

פילומי בננה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות, מה שהופך אותם לתרופה יעילה לטיפול ביבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט שפשפו את החלק הפנימי של קליפת בננה ישירות אל היבלת.מכסים את היבלת עם תחבושת והשאירו אותה במקום הלילה.בבוקר, הסר את התחבושת וזרוק את קליפת הבננה.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נוספת של סבתא פופולרית לטיפול ביבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד סודה לשתייה ומים כדי ליצור משחה.החל את הדבק ישירות על היבלת וכסה אותה בתחבושת.השאירו את העיסה במקום לילה.בבוקר, הסר את התחבושת וזרוק את העיסה.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

7.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והמרגיעות שלה, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לטיפול ביבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה ישירות על היבלת.מכסים את היבלת עם תחבושת והשאירו אותה במקום הלילה.בבוקר, הסר את התחבושת וזרוק את ג’ל אלוורה.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

8.שמן קיק

שמן קיק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, ההופכות אותו לתרופה יעילה לטיפול ביבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמה טיפות של שמן קיק ישירות על היבלת.מכסים את היבלת עם תחבושת והשאירו אותה במקום הלילה.בבוקר, הסר את התחבושת וזרוק את שמן הקיק.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד תרופה של סבתא פופולרית לטיפול ביבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט למרוח כמה טיפות מיץ לימון טרי ישירות ליבלת.מכסים את היבלת עם תחבושת והשאירו אותה במקום הלילה.בבוקר, הסר את התחבושת וזרוק את מיץ הלימון.חזור על התהליך הזה במשך כמה לילות עד שהיבלת נעלמה.

10.שמן עץ התה

שמן עץ התה ידוע בתכונותיו נגד פטריות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לטיפול ביבלות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט למרוח כמה טיפות שמן עץ התה ישירות ליבלת.מכסים את היבלת עם תחבושת והשאירו אותה במקום הלילה.בבוקר, הסר את התחבושת וזרוק את שמן עץ התה.חזור על פעולה זו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן