דף הבית » תרופות סבתא » יבלות על מיתרי הקול – 20 תרופות של סבתא לרגיעה וטיפול מהיר

יבלות על מיתרי הקול – 20 תרופות של סבתא לרגיעה וטיפול מהיר

יבלות על מיתרי הקול: 20 תרופות של סבתא לרגיעה וטיפול מהיר

הטיפול במיתרי הקול שלנו הוא חלק חשוב בשמירה על בריאותם.לרוע המזל, יבלות על מיתרי הקול יכולים להיות בעיה הגורמת לגירוי וכאב.יבלות נגרמות על ידי וירוס, והם יכולים להיות קשים להיפטר ממנו.למרבה המזל, ישנם כמה סעדים שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של יבלות על מיתרי הקול.

תרופות ביתיות להפחתת יבלות על מיתרי קול

ישנם מספר תרופות ביתיות שיכולות לעזור להפחית את גודל ואי הנוחות של יבלות על מיתרי הקול.

  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים שימש זה מכבר כתרופה טבעית ליבלות.על פי ההערכה, היא מסייעת להוציא את הנגיף ולהפחית את גודל היבלות.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול ביבלות, להשרות כדור כותנה בחומץ ולהחיל אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך מספר דקות ואז שטפו במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • שמן קיק: שמן קיק הוא תרופה ביתית נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול ביבלות.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית את גודל היבלות על ידי ציור הנגיף.כדי להשתמש בשמן קיק, מרחו כמה טיפות של השמן על היבלת וכיסו עם תחבושת.השאירו אותו מספר שעות לפני השטיפה במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • שום: על פי ההערכה, לשום יש תכונות אנטי -ויראליות שיכולות לעזור להילחם בנגיף הגורם ליבלות.כדי להשתמש בשום, לרסק שן שום ולהחיל אותו ישירות על היבלת.השאירו אותו למשך מספר דקות ואז שטפו במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
  • דבש: דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את גודל היבלות ולהרגיע את הגירוי.כדי להשתמש בדבש, מרחו שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע וכיסו עם תחבושת.השאירו אותו מספר שעות לפני השטיפה במים חמים.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טכניקות הרפיה שיעזרו להפחית לחץ וחרדה

מתח וחרדה יכולים להחמיר את היבלות על מיתרי הקול, ולכן חשוב למצוא דרכים להירגע ולהפחית את הלחץ.ישנן מספר טכניקות הרפיה שיכולות לעזור להפחית את הלחץ והחרדה.

  • מדיטציה: מדיטציה היא דרך נהדרת להירגע ולנקות את דעתך.זה יכול לעזור להפחית לחץ וחרדה, כמו גם לעזור לך להתמקד ברגע הנוכחי.ישנם סוגים רבים ושונים של מדיטציה, ולכן חשוב למצוא אחד שעובד עבורך.
  • יוגה: יוגה היא דרך נהדרת להירגע ולהפחית את הלחץ.הוא משלב תרגילי מתיחה ונשימה כדי לסייע בקידום הרפיה ולהפחית את המתח.ישנם סוגים רבים ושונים של יוגה, ולכן חשוב למצוא כאלה שעובדים עבורך.
  • נשימה עמוקה: נשימה עמוקה היא דרך פשוטה אך יעילה להפחתת לחץ ולהירגע.כדי לעשות נשימה עמוקה, קחו נשימה עמוקה דרך האף ונשפו לאט דרך הפה.חזור על זה מספר פעמים והתמקד בנשימה שלך בזמן שאתה עושה זאת.

טיפ מועיל

חשוב להישאר לחות בעת התמודדות עם יבלות על מיתרי הקול.שתיית מים רבים יכולה לעזור להפחית את הגירוי ואי הנוחות של יבלות.הקפידו לשתות שפע נוזלים לאורך היום כדי לעזור לשמור על כבלי הקול בריאים ומיובשים.

התרופות של סבתא להרפיה

כשמדובר בהתמודדות עם יבלות על מיתרי הקול, לסבתות יש כמה מהתרופות הטובות ביותר להרפיה.להלן כמה מהתרופות המובילות:

1.קומפרסים חמים וקרים

החלת קומפרסים חמים וקרים על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את תסמיני היבלות על מיתרי הקול.קומפרסים חמים יכולים לעזור להרגיע את האזור ולהפחית נפיחות, ואילו קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית את הדלקת ואת הכאב הנלווה.

2.תה צמחים

תה צמחי מרפא כמו קמומיל, מנטה ואלדרברי יכולים לעזור להפחית את inflammation וכאבים הקשורים ליבלות על מיתרי הקול.לכל תה הצמחים הללו יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני היבלות על מיתרי הקול.

3.עיסוי

עיסוי האזור סביב מיתרי הקול המושפעים יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.עיסוי האזור יכול גם לעזור להפחית את המתח והלחץ, מה שיכול לעזור להפחית את תסמיני היבלות על מיתרי הקול.

4.שמנים אתרים

שמנים אתרים כמו לבנדר, עץ תה ואקליפטוס יכולים לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים ליבלות על מיתרי הקול.ניתן ליישם שמנים אתרים אלה ישירות על האזור המושפע או להשתמש בהם במפזר ארומתרפיה.

5.מכשיר אדים

מכשיר אדים יכול לעזור להפחית את תסמיני היבלות על מיתרי הקול על ידי מתן לחות לאזור הפגוע.זה יכול לעזור להפחית דלקת וכאב.זה יכול גם לעזור להפחית את היובש שיכול לגרום ליבלות על מיתרי הקול.

הסעדים של סבתא לטיפול מהיר

בנוסף לתרופות הרפיה, לסבתות יש גם כמה תרופות לטיפול מהיר ביבלות על מיתרי הקול.להלן כמה מהתרופות המובילות:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית את תסמיני היבלות על מיתרי הקול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים והמרחו את התערובת על האזור הפגוע.

2.שום

לשום תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני היבלות על מיתרי הקול.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק כמה שיני שום והחל אותו ישירות על האזור המושפע.

3.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות אנטי-חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני היבלות על מיתרי הקול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חמש טיפות שמן עץ התה עם כפית שמן קוקוס ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.

4.סודה לשתייה

לסודה לשתייה יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני היבלות על מיתרי הקול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כפית מים אחת ומורחים את התערובת על האזור המושפע.

5.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את תסמיני היבלות על מיתרי הקול.כדי להשתמש בסעד זה, החל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

מסקנה

לסבתות יש שפע של תרופות להרפיה וטיפול מהיר ביבלות על מיתרי הקול.מקומרים חמים וקרים לחומץ סיידר תפוחים, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים ליבלות על מיתרי הקול.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לרפא את היבלות, אך הם יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולספק הקלה מסוימת.

שאלות נפוצות

מהם כמה תרופות טבעיות ליבלות על מיתרי הקול?

כמה תרופות טבעיות ליבלות על מיתרי הקול כוללים קומפרסים חמים וקרים, תה צמחים, עיסוי, שמנים אתרים, אדים, חומץ תפוחים, שום, שמן עץ התה, סודה לשתייה ואלוורה.

לסיכום, לסבתות יש תרופות רבות להרפיה וטיפול מהיר ביבלות על מיתרי הקול.החל מקומרים חמים וקרים לשמנים אתרים, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים ליבלות על מיתרי הקול.אמנם סעדים אלה עשויים שלא לרפא את היבלות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן