דף הבית » תרופות סבתא » דלקת במיתרי הקול – 10 תרופות של סבתא נפלאה ואיכותית

דלקת במיתרי הקול – 10 תרופות של סבתא נפלאה ואיכותית

דלקת בחוט ווקאלי – 10 תרופות של סבתא

דלקת בחוט ווקאלי, המכונה גם דלקת גרון, היא מצב שכיח המשפיע על הגרון, או קופסת הקול, וגורם לצרידות ואובדן קול.זה יכול להיגרם כתוצאה ממתח ווקאלי, אלרגיות, נגיפים או חיידקים, עישון ושימוש יתר בקול.זה יכול להתרחש גם כאשר מיתרי הקול נעשים נפוחים או מודלקים מלדבר יותר מדי או בקול רם מדי.

כאשר מתפתחת דלקת חוט ווקאלי, חשוב לנקוט צעדים להפחתת הדלקת ולהגן על מיתרי הקול.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הדלקת ולרפא את מיתרי הקול.להלן 10 תרופות של סבתא לדלקת בחוט הקול.

H2 – גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח יכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את כבלי הקול הכואבים והגזומים.להכנת גרגר, ממיסים חצי כפית מלח ים בכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח מומס לחלוטין.גרגר עם הפיתרון לכמה דקות ואז לירוק אותו.עשו זאת 2-3 פעמים ביום.

H2 – שתיית תה צמחים

תה צמחי מרפא הם דרך נהדרת לעזור להפחית דלקת במיתרי הקול.תה שורש קמומיל, ליקריץ ומרשמלו יעילים במיוחד להרגעת הגרון ולהפחתת הדלקת.תלול כפית של עשבי התיבול בכוס מים רותחים למשך 10-15 דקות ואז מסננים את התה.שתו 2-3 כוסות התה בכל יום.

H3 – טיפ מועיל

כאשר שותים תה צמחי מרפא, חשוב להימנע מהוספת כל סוכר או דבש לתה מכיוון שזה יכול למעשה להחמיר את הגרון.

H2 – שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא דרך יעילה להפחתת דלקת במיתרי הקול.מלאו קערה במים חמים, מהבילים, והוסיפו כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או שמן עץ התה.מניחים מגבת מעל הראש ונשענים מעל הקערה ושאפו את הקיטור למשך 5-10 דקות.עשה זאת 2-3 פעמים ביום.

H2 – הימנע מעישון

עישון יכול לעצבן ולהציף את מיתרי הקול.אם אתה מעשן, חשוב להיגמל בהקדם האפשרי.אם אינך יכול להיגמל, עדיף להימנע מעישון כאשר מיתרי הקול שלך מודלקים.

H2 – הימנע ממשקאות המכילים קפאין

משקאות המכילים קפאין כמו משקאות קפה, תה ומשקאות אנרגיה יכולים להתייבש את הגוף ולהחמיר את מיתרי הקול.אם אתם חווים דלקת בחוט הקול, עדיף להימנע מקפאין ובמקום זאת לשתות הרבה מים כדי לשמור על התייבשות הגוף.

H2 – קח מנוחה

מתן מנוחה של מיתרי הקול שלך חיוני להפחתת הדלקת.הימנע מדבר יותר מדי או בקול רם מדי, וקח זמן לנוח את קולך.

H2 – הימנע ממוצרי חלב

מוצרי חלב כמו חלב וגבינה יכולים לגרום להצטברות ריר בגרון, מה שעלול להחמיר את מיתרי הקול ולהחמיר את הדלקת.אם אתם חווים דלקת בחוט הקול, עדיף להימנע ממוצרי חלב.

H2 – לאכול מזונות עשירים בוויטמין C

אכילת מזונות עשירים בוויטמין C יכולה לעזור להפחית את הדלקת במיתרי הקול.מזונות כמו תפוזים, מנדרינות, אשכוליות, קיווי, תותים ופלפלי פעמון כולם עשירים בוויטמין C ויכולים לעזור להפחית דלקת.

H2 – שתו נוזלים חמים

שתיית נוזלים חמים יכולה לעזור להרגיע את מיתרי הקול ולהפחית דלקת.שתו מים חמים, תה או מרק לאורך כל היום.

H2 – מותק

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת במיתרי הקול.מוסיפים כפית דבש לכוס מים חמים ולוגמים אותה לאט לאורך כל היום.

על ידי ביצוע עשרת הסעדים של סבתא אלה, אתה יכול להפחית את הדלקת של מיתרי הקול שלך ולהגן על קולך.הקפידו לקחת הפסקה משיחה ולהימנע ממוצרי עישון ומוצרי חלב.שתו הרבה מים ונוזלים חמים, ואכלו מזונות עשירים בוויטמין C כדי לסייע בהפחתת הדלקת.לבסוף, גרגר עם מי מלח ושתות תה צמחים כדי להרגיע את הגרון ולהפחית דלקת.

מבוא

דלקת במיתרי הקול יכולה להיות מצב מתיש שיכול להקשות על הדיבור ואף לגרום לכאב בזמן שיחהng.אמנם קיימים טיפולים רפואיים, אנשים רבים מסתכלים על תרופות טבעיות כמו הסעדים של סבתא להקלה.הסעדים של סבתא הועברו לאורך דורות והם ידועים כיעילים ובטוחים.במאמר זה נבחן 10 תרופות טבעיות לדלקת במיתרי הקול ששימשו את הסבתות לאורך השנים.

הסעדים של סבתא לדלקת חוט ווקאלי

כשמדובר בטיפול בדלקת במיתרי הקול, ישנם תרופות טבעיות רבות שניתן להשתמש בהן.להלן 10 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לדלקת חוט ווקאלי.

1.תערובת דבש ולימון

דבש ולימון ידועים שניהם בתכונותיהם האנטי דלקתיות, ולכן שילוב השניים יכול להועיל מאוד לסובלים מדלקת בחוט הקולי.ערבוב כף דבש אחת וכף אחת של מיץ לימון טרי שנחבט בכוס מים חמים ניתן לצרוך עד שלוש פעמים ביום להקלה.

2.כורכום וחלב

כורכום ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי דלקתיות, ובשילוב עם חלב הוא יכול להיות יעיל עוד יותר.ערבוב כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ושתייתו פעמיים ביום יכול לעזור להרגיע את הדלקת במיתרי הקול.

3.תה ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא מרכיב נוסף הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, ותה של שתיית ג’ינג’ר יכולה להיות דרך נהדרת להפחית את הדלקת במיתרי הקול.להכנת תה ג’ינג’ר, פשוט הוסיפו כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד לכוס מים רותחים ותלולים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים מעט דבש או מיץ לימון לקבלת דחיפה נוספת.

4.שום ודבש

שום ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, ובשילוב דבש, זה יכול להועיל מאוד להפחתת הדלקת במיתרי הקול.פשוט מערבבים כף אחת של שום מרוסק טרי עם כף דבש אחת וצורכים פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטי-פסמות, שיכולות להועיל להפחתת הדלקת של מיתרי הקול.פשוט מרתיחים כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים אחת ומסננים את התערובת.שתו את התערובת פעם או פעמיים ביום להקלה.

7.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו ידוע בתכולת הרירית שלו, שיכול לעזור להפחית את הדלקת במיתרי הקול.פשוט מרתיחים כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים אחת ומסננים את התערובת.שתו את התערובת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.שמן זית

שמן זית ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, וכאשר משתמשים בו באופן אקטואלי, הוא יכול לעזור להפחית את הדלקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של שמן זית עם כף דבש אחת ועסה אותו לאזור הצוואר והגרון פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שמן חרדל

שמן חרדל

ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והאנטי דלקתיות, וכאשר משתמשים בו באופן אקטואלי, הוא יכול לעזור להפחית את הדלקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של שמן חרדל עם כף דבש אחת ועסה אותו לאזור הצוואר והגרון פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.שמן סומסום

שמן שומשום

ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות, וכאשר משתמשים בו באופן אקטואלי, הוא יכול לעזור להפחית את הדלקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של שמן שומשום עם כף דבש אחת ועסה אותו לאזור הצוואר והגרון פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

דלקת במיתרי הקול יכולה להיות מצב מתיש, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להפחית אתדלקת ומספקים הקלה.הסעדים של סבתא הועברו לאורך דורות והם ידועים שהם

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן