דף הבית » תרופות סבתא » צרידות ואובדן קול – 8 תרופות סבתות עתיקות ומומלצות
dadaddddaa ddddddf daddc  daadaddaddaa daddaaddaa dadaaddad

צרידות ואובדן קול – 8 תרופות סבתות עתיקות ומומלצות

צרידות ואובדן קול – 8 תרופות סבתות עתיקות ומומלצות

לכולנו היו הימים שלנו שבהם הקול שלנו פתאום צעד או פשוט נעלם לגמרי.בדרך כלל, הצטננות קלה או זיהום הגורם לו.אבל אם זה נמשך, ייתכן שהגיע הזמן לחפש תרופה.לפני שאתה קופץ גלולה או מכשיר, מדוע לא לנסות את אחת משמונה הסעדים של סבתא העתיקה והמומלצת הזו לצרידות ואובדן קול?

דבש ומיץ לימון

זהו אולי אחד התרופות הביתיות הידועות והיעילות ביותר לצרידות ואובדן קול.פשוט מערבבים 2 כפיות דבש ו -2 כפיות מיץ לימון בכוס מים חמים.שתו תערובת זו לאט פעם או פעמיים ביום.הדבש ירגיע את גרונך ואילו מיץ הלימון יספק הקלה מהכאב ואי הנוחות.

ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ידוע זה מכבר בתכונותיו האנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.כדי ליצור תרופה, פשוט מערבבים כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי וכפית דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעם או פעמיים ביום.הג’ינג’ר יעזור להפחית את הדלקת בגרון בזמן שהדבש יעזור להרגיע אותו.

שום ודבש

שום ידוע גם בזכות תכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כדי ליצור תרופה, פשוט מערבבים כפית שום טחון וכפית דבש בכוס מים חמים.שתו את התערובת הזו פעם או פעמיים ביום.השום יסייע בהפחתת הדלקת בגרון בזמן שהדבש יסייע להרגיע אותו.

גרגר מי מלח

גרגר מי מלח הוא תרופה פופולרית לצרידות ואובדן קול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים וגרגר איתו כמה דקות.מי המלח מסייעים להפחתת הדלקת בגרון וגם מסייעים להרוג את החיידקים שעלולים לגרום לצרידות.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה למחלות רבות, כולל צרידות ואובדן קול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית חומץ תפוחים בכוס מים חמים וגרגר איתו למשך מספר דקות.חומץ סיידר התפוחים מסייע בהפחתת הדלקת בגרון וגם מסייע להרוג את החיידקים שעלולים לגרום לצרידות.

פלפל קאיין

פלפל קאיין ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומשמש כתרופה למחלות רבות, כולל צרידות ואובדן קול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של פלפל קאיין בכוס מים חמים וגרגר איתו למשך כמה דקות.פלפל קאיין מסייע בהפחתת הדלקת בגרון וגם מסייע להרוג את החיידקים שעלולים לגרום לצרידות.

תה טימין

טימין הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי -חיפושיות והאנטיבקטריאליות.כדי ליצור תרופה, פשוט תלולות 2 כפיות עלי טימין בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ואז שותים אותה לאט פעם או פעמיים ביום.תה הטימין יסייע בהפחתת הדלקת בגרונך וגם יעזור להרוג את החיידקים שעלולים לגרום לצרידות.

תה שורש ליקריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והאנטיבקטריאליות.כדי ליצור תרופה, פשוט תלולות 2 כפיות שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ואז שותים אותה לאט פעם או פעמיים ביום.תה שורש ליקריץ יסייע בהפחתת הדלקת בגרון שלך וגם יעזור להרוג את החיידקים שעלולים לגרום לצרידות.

טיפ ייחודי ומועיל

עדיף תמיד להתייעץ עם רופא אם צרידתך או אובדן הקול שלך נמשכים יותר מכמה ימים, מכיוון שזה יכול להיות סימן למצב בריאותי חמור יותר.

8 הסעדים של סבתא עתיקה ומומלצת אלה לצרידות ואובדן קול יכולים לספק הקלה זמנית ועלולים לעזור להפחית את הדלקת בגרונך.עם זאת, חשוב לזכור כי תרופות אלה אינן תחליף לייעוץ רפואי מקצועי.

חלק 2 – הסעדים של סבתא עבור HoarsenESS ואובדן הקול

סבתות ידועות כי הן מספקות תרופות ביתיות למחלות שונות, וצרידות ואובדן קול אינם יוצאים מן הכלל.להלן 8 תרופות סבתות עתיקות ומומלצות על צרידות ואובדן קול.

1.דבש ולימון

דבש ולימון ידועים שניהם בתכונותיהם המרגיעות ומשמשות לטיפול בצרגנות ואובדן קול במשך מאות שנים.כדי להכין תרופה, מערבבים כפית אחת כל אחד של דבש ומיץ לימון בכוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום.תערובת זו תעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.

2.ג’ינג’ר ודבש

ג’ינג’ר ודבש הם גם תרופות מצוינות לצרידות ואובדן קול.כדי להכין תרופה, מערבבים כפית אחת של מיץ ג’ינג’ר טרי עם כפית דבש אחת.שתו תערובת זו פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומשמש לעתים קרובות לטיפול בצרגניות ואובדן קול.כדי ליצור תרופה, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.תערובת זו תעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

4.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול בצרגנות ואובדן קול.כדי ליצור תרופה, תלולות שתי כפיות של שורש מרשמלו מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עשב הידוע בתכונותיו המרגיעות והריפוי.כדי להכין תרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת אלם חלקלקת בכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.תערובת זו תעזור להרגיע את הגרון ולהפחית את הדלקת.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב נוסף ששימש במשך מאות שנים לטיפול בצרגניות ואובדן קול.כדי ליצור תרופה, תלולה כפית אחת של שורש ליקריץ מיובש בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.שום

שום ידוע בתכונותיו האנטי -ויראליות והאנטיבקטריאליות וניתן להשתמש בו לטיפול בצרגניות ואובדן קול.כדי להכין תרופה, מערבבים כפית אחת של מיץ שום בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.תערובת זו תעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

8.כורכום

כורכום הוא עשב הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ומשמש לעתים קרובות לטיפול בצרגנות ואובדן קול.כדי להכין תרופה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים ושתה אותה פעמיים ביום.תערובת זו תעזור להפחית דלקת ולהרגיע את הגרון.

מסקנה

צרידות ואובדן קול יכולות להיות מצב מתסכל ומעצבן, אך למרבה המזל יש הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור.8 הסעדים של סבתא העתיקה והמומלצת שהוזכרו לעיל, כל אלה יעילים בטיפול בצרגניות ואובדן קול וניתן להשתמש בהן בביטחון.עם זאת, עדיף תמיד להתייעץ עם רופא אם התסמינים נמשכים, מכיוון שמצבים בסיסיים עשויים לדרוש טיפול רפואי.

שאלות נפוצות

  • מהי צרידות ואובדן קול?
    צרידות ואובדן קול הם מונחים המשמשים לתיאור שינויים בקול הנגרמים כתוצאה מנפיחות או גירוי של מיתרי הקול.התסמינים יכולים לנוע בין צרידות קלות לאובדן קול מוחלט.
  • מהם כמה תרופות ביתיות לצרגנות ואובדן קול?
    כמה תרופות ביתיות לצרידות ואובדן קול כוללות דבש ולימון, ג’ינג’ר ודבש, חומץ תפוחים, שורש מרשמלו, אלם חלקלק, שורש ליקריץ, שום וכורכום.

לסיכום, צרידות ואובדן קול יכולות להיות מצב מתסכל ומעצבן, אך למרבה המזל יש הרבה תרופות סבתות עתיקות ומומלצות שיכולות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן