דף הבית » תרופות סבתא » צרידות ואובדן קול – 8 תרופות סבתות עתיקות ומומלצות
dadaddddaa ddddddf daddc  daadaddaddaa daddaaddaa dadaaddad

צרידות ואובדן קול – 8 תרופות סבתות עתיקות ומומלצות

מהי צרידות ואובדן הקול?

צרידות ואובדן קול הם סימפטום שכיח של מחלות ומצבים רבים, כמו דלקת גרון, הצטננות או אלרגיות.זה יכול לנוע בין חספוס קל בקול לאובדן קול מוחלט.זו יכולה להיות בעיה זמנית או ארוכת טווח, ובמקרים מסוימים זה יכול להוות סימן למצב בסיסי חמור יותר.

8 הסעדים של סבתא עתיקה ומומלצת על צרידות ואובדן קול

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא תרופה מסורתית לצרידות ואובדן קול.כדי להכין את הפיתרון, מערבבים כפית מלח בכוס מים חמים.גרגר את הפיתרון למשך מספר דקות, ואז ירק את המים וחזור על התהליך לפי הצורך.

2.שותה משקאות חמים

שתיית משקאות חמים כמו תה, מרק או מים חמים יכולה לעזור להרגיע ולשמן את הגרון, מה שיכול להפחית את צרידות ואובדן הקול.

3.דבש ולימון

הוספת כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון לכוס מים חמים יכולה לעזור להרגיע את כאב הגרון ולהפחית את צרידות ואובדן הקול.

4.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור יכולה לסייע בפירוק הריר ולהפחתת הדלקת בגרון, מה שיכול לעזור להפחית את צרידות ואובדן הקול.לשם כך, הרתיחו סיר מים והניחו מגבת מעל הראש כדי ליצור אוהל.נשען מעל הסיר ושאף את הקיטור מספר דקות.

5.גרון לוזנגס

גרון גרון יכול לעזור להפחית את צרידות ואובדן הקול על ידי סיכה של הגרון והפחתת מיתרי הקול.

6.הימנעות מגירויים

הימנעות מגירויים כמו עשן סיגריות, אלכוהול ומזונות חריפים יכולה לעזור להפחית את צרידות ואובדן הקול.

7.הימנעות לדבר יותר מדי

שיחה רבה מדי עלולה לעצבן את מיתרי הקול ולהוביל לצרידות ואובדן קול.כדי למנוע זאת, נסה להגביל את הדיבורים ככל האפשר.

8.תרופות צמחיות

תרופות צמחי מרפא כמו שורש ליקריץ, אלם חלקלק ושורש מרשמלו יכולים לעזור להפחית את צרידות ואובדן הקול.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה חווה צרגנות ואובדן קול, נסה להשיג הרבה מנוחה ולהישאר לחות על ידי שתיית שפע נוזלים.זה יכול לעזור להפחית דלקת בגרון ולקדם ריפוי.

הסעדים של סבתא לצרידות ואובדן קול

צרידות ואובדן קול יכולות להיות מאוד מעצבנות ולא נוחות.אמנם אין פיתרון בגודל אחד מתאים לכל התנאים הנפוצים הללו, אך ישנם כמה תרופות סבתות עתיקות ומומלצות זמינות שיכולות לעזור להקל על התסמינים.

תרופות אלה מבוססות על תרופות ביתיות מסורתיות שהועברו במשך דורות והם עדיין משמשים כיום.על ידי לקיחת הזמן ללמוד על הסעדים השונים הקיימים, אתה יכול למצוא הקלה מצד ואובדן קול ולחזור לדבר בבירור ובביטחון.

8 הסעדים של סבתא עתיקה ומומלצת

1.גרגר עם מי מלח

גרגר עם מי מלח הוא אחד התרופות העתיקות הפופולריות והיעילות ביותר לצרידות ואובדן קול.מי המלח מסייעים להפחתת נפיחות ודלקת בגרון, מה שבתורו מסייע בהפחתת תסמיני צרידות ואובדן קול.כדי להכין את מי המלח לגרגר, מערבבים כפית מלח אחת עם כוס מים חמים ומגרגל למשך 30 שניות.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.דבש ולימון

דבש ולימון הוא תרופה פופולרית נוספת לצרידות ואובדן קול.הדבש עוזר להרגיע ולצפות את הגרון, ואילו הלימון מסייע בהפחתת הדלקת.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כף דבש אחת ומיץ של חצי לימון בכוס מים חמים ושותים אותו לאט.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

3.ג’ינג’ר וכורכום

ג’ינג’ר וכורכום הם שני חומרים אנטי דלקתיים חזקים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים של HoarseneSS ואובדן קול.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד וכפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ושותה אותה לאט.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל צרידות ואובדן קול.החומציות של החומץ מסייעת להפחתת הדלקת בגרון, המסייעת להפחתת תסמיני צרידות ואובדן קול.כדי להכין תרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו לאט.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

5.שורש ליקוריץ

שורש שורש שורש הוא תרופה עתיקה נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בצרגנות ואובדן קול.התכונות האנטי-דלקתיות של שורש הליקריץ עוזרות להפחתת הנפיחות והדלקת בגרון, המסייעת בהפחתת תסמיני הצרידות ואובדן הקול.כדי להכין תרופה זו, תלולה כפית אחת של שורש ליקריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ושותה אותו לאט.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא תרופה עתיקה נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בצרגנות ואובדן קול.התכונות האנטי-דלקתיות והמרגיעות של שורש המרשמלו עוזרות להפחית את הנפיחות והדלקת בגרון, מה שמסייע בהפחתת תסמיני הצרידות ואובדן הקול.כדי להכין תרופה זו, תלולה כפית אחת של שורש מרשמלו בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ושותה אותו לאט.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

7.מרווה

מרווה הוא תרופה עתיקה נוספת המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בצרגניות ואובדן קול.התכונות האנטי-דלקתיות והמרגיעות של המרווה עוזרות להפחית את הנפיחות והדלקת בגרון, המסייעות בהפחתת תסמיני הצרידות ואובדן הקול.כדי להכין תרופה זו, תלולה כפית מרווה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות ושותה אותם לאט.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר.

8.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עוד תרופה עתיקה המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בצרגנות ואובדן קול.התכונות האנטי-דלקתיות והמרגיעות של ה- ELM החלקלק עוזרות להפחתת הנפיחות והדלקת בגרון, מה שמסייע בהפחתת הסימפטומים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן