דף הבית » תרופות סבתא » בצקת במיתרי הקול – 20 תרופות של סבתא ישנה וטבעית
ddadadaa ddeddaadad ddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad ddadad d

בצקת במיתרי הקול – 20 תרופות של סבתא ישנה וטבעית

מהי בצקת במיתרי הקול?

בצקת במיתרי הקול היא מצב המשפיע על קפלי הקול, או על הרקמות הרכות בגרון, וגורם להם להתנפח.נפיחות זו עלולה לגרום למגוון תסמינים, כולל צרידות, קושי לדבר וקול רעוע.זה יכול גם להשפיע על היכולת לשיר.בצקת במיתרי הקול יכולה להיגרם על ידי גורמים רבים, כמו אלרגיות, ריפלוקס חומצה ושימוש יתר בקול.במקרים מסוימים ניתן לטפל בבצקת במיתרי הקול בשינויים ותרופות באורח החיים, אך עבור רבים, תרופות טבעיות עשויות לספק דרך יעילה יותר לטיפול במצב.

20 הסעדים של סבתא זקנה וטבעית לבצקת במיתרי הקול

1.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה עתיקה למגוון מחלות, כולל בצקת במיתרי הקול.ניתן להשתמש בו כדי להפחית את הדלקת ולשיפור זרימת הדם, מה שהופך אותו לדרך יעילה לטיפול במצב.כדי להשתמש בג’ינג’ר כתרופה, פשוט תלול כמה פרוסות ג’ינג’ר טרי במים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות שמן אתרי ג’ינג’ר לכוס מים חמים ולשתות אותם מדי יום.

2.Liquorice

שורש Liquorice שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בצקת במיתרי הקול.הוא מכיל גליצירריזין, שהוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית של שורש ליקוריס במים חמים למשך 10 דקות ושתה אותו פעמיים ביום.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף חומץ תפוחים בכוס מים חמים ושתה אותו פעמיים ביום.כדי למקסם את היתרונות, תוכלו להוסיף לתערובת כפית דבש וכמה טיפות מיץ לימון.

4.כורכום

כורכום הוא אנטי-דלקתי רב עוצמה ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בצקת במיתרי הקול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אבקת כורכום בכוס חלב חם ושתה אותה פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מיץ לימון לתערובת לקבלת יתרונות נוספים.

5.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית דבש בכוס מים חמים ושתה אותם פעמיים ביום.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות מיץ לימון לתערובת לקבלת יתרונות נוספים.

6.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בצקת במיתרי הקול.הוא מכיל ריר, שהוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית שורש מרשמלו במים חמים למשך 10 דקות ושתה אותו פעמיים ביום.

7.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בצקת במיתרי הקול.הוא מכיל ריר, שהוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית של אלם חלקלק במים חמים למשך 10 דקות ושתה אותה פעמיים ביום.

8.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בצקת במיתרי הקול.הוא מכיל גליצירריזין, שהוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית שורש ליקריץ במים חמים למשך 10 דקות ושתה אותו פעמיים ביום.

9.קמומיל

קמומיל הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בצקת במיתרי הקול.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול כפית קמומיל במים חמים למשך 10 דקות ושתה אותה פעמיים ביום.

10.מנטה

מנטה הוא עשב זהT שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל בצקת במיתרי הקול.הוא מכיל את מנטול,

תרופות של סבתא טבעית לבצקת של מיתרי הקול

בצקת מיתרי הקול היא מצב שיכול לגרום לאי נוחות וקושי לדבר.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא ישנה וטבעית שניתן להשתמש בהן כדי להקל על תסמיני הבצקת של מיתרי הקול.להלן 20 מהתרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לסבתא לבצקת של מיתרי הקול.

1.תערובת דבש ולימון

אחת התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר של סבתא לבצקת של מיתרי הקול היא תערובת של דבש ומיץ לימון.ניתן לצרוך תערובת זו מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת של מיתרי הקול.

2.שאיפת קיטור

שאיפת קיטור היא עוד תרופה פופולרית של סבתא טבעית לבצקת של מיתרי הקול.ניתן לעשות זאת על ידי מילוי קערה גדולה במים חמים והוספת כמה טיפות של שמנים אתרים כמו אקליפטוס או שמן עץ התה.מכסים את ראשכם במגבת ושאפו את הקיטור למשך 10-15 דקות כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת במיתרי הקול.

3.מי מלח גרגרים

גרגרי מים מלח הם תרופה פופולרית נוספת לבצקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים ולגרוס את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת במיתרי הקול.

4.תה ג’ינג’ר

תה ג’ינג’ר הוא עוד תרופה פופולרית של סבתא טבעית לבצקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית של ג’ינג’ר מגורד טרי לכוס מים חמים ושותה את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת של מיתרי הקול.

5.אבקת כורכום

אבקת כורכום היא עוד תרופה פופולרית של סבתא טבעית לבצקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום בכוס מים חמים ושותה את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת במיתרי הקול.

6.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא תרופה נוספת של סבתא טבעית פופולרית לבצקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית אבקת שורש ליקריץ לכוס מים חמים ושותה את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת במיתרי הקול.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה פופולרית של סבתא טבעית לבצקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של חומץ תפוחים בכוס מים חמים ולשתות את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת של מיתרי הקול.

8.שורש מרשמלו

שורש מרשמלו הוא עוד תרופה פופולרית של סבתא טבעית לבצקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית אבקת שורש מרשמלו לכוס מים חמים ושותה את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של מיתרי הקול.

9.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם עוד תרופה של סבתא טבעית פופולרית לבצקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית זרעי חילבה לכוס מים חמים ושותה את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת של מיתרי הקול.

10.אלם חלקלק

אלם החלקלק הוא עוד תרופה פופולרית של סבתא טבעית לבצקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כפית אבקת אלם חלקלקת לכוס מים חמים ושותה את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת של מיתרי הקול.

11.מיץ אלוורה

מיץ אלוורה הוא עוד תרופה פופולרית של סבתא טבעית לבצקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של מיץ אלוורה בכוס מים חמים ושותה את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת במיתרי הקול.

12.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה נוספת של סבתא טבעית פופולרית לבצקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית סודה לשתייה בכוס מים חמים ושותה את התערובת Severaזמנים ביום כדי לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של מיתרי הקול.

13.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה פופולרית של סבתא טבעית לבצקת של מיתרי הקול.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית שמן קוקוס בכוס מים חמים ושותה את התערובת מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית נפיחות ודלקת במיתרי הקול.

14

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן