דף הבית » תרופות סבתא » גרון עם בצקת – 6 התרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים ויעילים
ddaddf dadd ddadadaa  ddaadaddaddaa dadc daddaad daddaddcdadd

גרון עם בצקת – 6 התרופות של סבתא פופולריות בין כל הגילאים ויעילים

כאב ונפיחות בגרון הם בעיה שכיחה הנגרמת על ידי מגוון מצבים, כמו אלרגיות, זיהומים וטראומה.בצקת גרון, או נפיחות של הרקמות הרכות בגרון, היא מצב שיכול להיות לא נוח וכואב כאחד.למרבה המזל, קיימים מספר טיפולים העשויים לספק הקלה מהתסמינים של בצקת גרון.

סבתות ידועות זה מכבר בחוכמת הריפוי שלהן, ורבים מהתרופות שלהן עדיין פופולריות כיום.להלן 6 תרופות של סבתא הפופולריות בין כל הגילאים ויכולים להיות יעילים בשימוש נכון:

H2 – מותק

דבש הוא אחד התרופות העתיקות ביותר לטיפול בבצקת בגרון.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לבצקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

H2 – מי מלח

מי מלח שימשו במשך מאות שנים כתרופה לבצקת בגרון.המלח מסייע בהפחתת הדלקת, בעוד שהמים החמים יכולים לעזור להרגיע את הגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת לכוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

H3 – טיפ מועיל:

תמיד מדללים את מי המלח לפני הגרגלים.יותר מדי מלח יכול להרגיז את הגרון ויכול להחמיר את הנפיחות.

H2 – ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בבצקת בגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לבצקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

H2 – חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לבצקת בגרון מכיוון שהיא מסייעת להפחתת דלקת ולהרגיע את הגרון.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

H2 – כורכום

כורכום הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בבצקת בגרון.יש לו תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לבצקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

H2 – ליקריץ

Licorice הוא תרופה פופולרית נוספת לטיפול בבצקת בגרון.יש לו תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות והכאב הקשורים לבצקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של אבקת ליקוריץ עם כוס מים חמים וגרגרו את התערובת למשך מספר דקות.

אלה רק כמה מהסעדים הרבים של סבתא שניתן להשתמש בהם לטיפול בבצקת בגרון.עם זאת, חשוב לזכור כי יש להשתמש בסעדים אלה רק כתוסף לטיפולים אחרים שנקבע על ידי רופא.אם התסמינים של בצקת גרון נמשכים, חשוב לפנות לטיפול רפואי בהקדם האפשרי.

סקירה כללית של גרון עם בצקת

גרון עם בצקת הוא מצב רפואי בו הגרון מתנפח בגלל הצטברות נוזלים ברקמות.זה יכול להתרחש בגרון, בלוע או בחלקים אחרים בגרון, ויכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אלרגיות, זיהומים בסינוסים, גרון סטרפ והצטננות.תסמיני גרון עם בצקת כוללים קשיי בליעה, צרידות ותחושת מלאות בגרון.טיפול בדרך כלל כרוך בתרופות, כמו אנטיביוטיקה, אנטי -היסטמינים או סטרואידים, כדי להפחית את הנפיחות ולהקל על הסימפטומים.עם זאת, אנשים מסוימים עשויים למצוא הקלה מהמצב באמצעות שימוש בתרופות טבעיות כמו אלה שהועברו מסבתות.

6 הסעדים של סבתא לגרון עם בצקת

סבתות מספקות תרופות ביתיות עבור מחלות רבות במשך מאות שנים, ויש כאלה שנמצאו יעילים בטיפול בגרון בבצקת.להלן 6 תרופות טבעיות שעשויות להועיל לטיפול בגרון בבצקת:

1.גרגר עם מי מלח

התרופה הביתית הפשוטה והאולי העתיקה ביותר לגרון עם בצקת היא לגרגר עם מי מלח.מי מלח מסייעים בהפחתת הדלקת בגרון ויכולים גם לעזור להפחית את הצטברות הריר.להכנת גרגר מים מלח מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים חמים ומערבבים עד שהמלח מומס לחלוטין.גרגר עם הפיתרון למשך 30 שניות ואז לירוק אותו.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום.

2.שתו תה חם עם דבש

תה חם עם דבש יכול להועיל לטיפול בגרון בבצקת.חום התה יכול לעזור להרגיע את הגרון, ואילו הדבש יכול לעזור לציפוי ולשמן את הגרון.זה יכול גם להפחית את הגירוי והדלקת בגרון.כדי להכין תרופה זו, תלול כוס תה למשך 3-5 דקות ואז הוסף 1-2 כפיות דבש.מערבבים עד שהדבש מומס לחלוטין ושותה את התה בזמן שהוא עדיין חם.

3.לשתות מים חמים

שתיית מים חמים יכולה לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולהפחית את הצטברות הריר.כדי להכין תרופה זו, פשוט מלא כוס במים חמים ושתה אותה לאט.ניתן לחזור על התרופה הזו מספר פעמים ביום.

4.להתקלח מהביל

התקלחות מהבילה יכולה לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולפתוח את דרכי הנשימה.כדי להכין תרופה זו, פשוט התקלח חם ותן לאדים למלא את חדר האמבטיה.שאפו את הקיטור עמוק למשך 10-15 דקות.ניתן לחזור על התרופה הזו מספר פעמים ביום.

5.השתמש במכונת אדים

שימוש במגזר אדים יכול לעזור להפחית את הדלקת בגרון ולפתוח את דרכי הנשימה.כדי לבצע תרופה זו, מלאו מכשיר אדים במים והדליקו אותו בחדר בו אתם ישנים.ניתן לחזור על התרופה הזו מספר פעמים ביום.

6.למרוח קומפרס חם

החלת דחיסה חמה יכולה לסייע בהפחתת הדלקת בגרון ולהפחית את הצטברות הריר.כדי להפוך את התרופה הזו, פשוט להשרות מטלית נקייה במים חמים ואז למרוח אותה על הגרון למשך 10-15 דקות.ניתן לחזור על התרופה הזו מספר פעמים ביום.

מסקנה

גרון עם בצקת יכול להיות מצב כואב ולא נוח, אך ניתן לטפל בו בשילוב הנכון של תרופות ותרופות טבעיות.סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בגרון עם בצקת במשך מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין יעילות כיום.6 הסעדים הטבעיים שנדונו במאמר זה יכולים לסייע בהפחתת הדלקת בגרון ולהפחית את הצטברות הריר.ניתן להשתמש בתרופות אלה בשילוב עם כל תרופות שנקבעו על ידי רופא כדי לעזור להקל על תסמיני הגרון עם בצקת.

שאלות נפוצות

מהם תסמיני הגרון עם בצקת?

תסמיני הגרון עם בצקת כוללים קושי בבליעה, צרידות ותחושת מלאות בגרון.

מה גורם לגרון עם בצקת?

גרון עם בצקת יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אלרגיות, זיהומי סינוסים, גרון סטרפ וקל שכיח.

מה הטיפול הטוב ביותר בגרון עם בצקת?

הטיפול הטוב ביותר בגרון עם בצקת הוא להשתמש בשילוב של תרופות שנקבעו על ידי רופא וסעדים טבעיים, כמו 6 שנדונו במאמר זה.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן