דף הבית » תרופות סבתא » בצקת ברגליים – 12 תרופות של סבתא אמיתית ואמיתית
ddadadaa ddaddcdddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaaddaa dd

בצקת ברגליים – 12 תרופות של סבתא אמיתית ואמיתית

בצקת ברגליים – 12 תרופות של סבתא אמיתית ואמיתית
זה לא נדיר בבצקת, מצב בו נוזל מצטבר ברקמות הגוף, לגרום לנפיחות ברגליים.בצקת יכולה להיגרם על ידי גורמים רבים ושונים כמו תזונה לקויה, הריון, תרופות ואפילו עמידה במשך תקופות ארוכות.למרות שבצקת יכולה להיות סימן למצב בריאותי בסיסי, לעתים קרובות ניתן להקל עליה בתרופות בבית.להלן 12 תרופות של סבתא אמיתית ואמיתית לבצקת ברגליים.

אכל תזונה מאוזנת

אכילת תזונה מאוזנת היא התרופה החשובה ביותר לבצקת.תזונה ממלאת תפקיד עצום בהקלת בצקת.מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, כמו פירות, ירקות ודגנים מלאים, יכולים לעזור להפחית נפיחות.בנוסף, מזונות עשירים באשלגן, כמו בננות, תפוחי אדמה ואבוקדו, יכולים לעזור להפחית את שמירת הנוזלים.

שתו הרבה מים

שתיית מים רבים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להקל על בצקת.מים עוזרים לגוף לשטוף רעלים ועודפי נוזלים.מומלץ לשתות לפחות שמונה כוסות מים בכל יום.

טיפ:

שתיית תה צמחים כמו שורש שן הארי, סרפד והיביסקוס יכולה גם לעזור להפחית בצקת.

הזז סביב

להישאר פעיל יכול לעזור להפחית נפיחות ברגליים.אפילו פעילות גופנית קלה כמו הליכה או שחייה יכולה לעזור להפחית בצקת.חשוב להקשיב לגופך ולא להגזים.

ללבוש גרבי דחיסה

גרבי דחיסה יכולים להועיל בהקלה על בצקת.גרבי דחיסה עוזרים לשיפור זרימת הדם ולהפחית נפיחות ברגליים.

הרם את הרגליים שלך

הרמת הרגליים יכולה לעזור להפחית נפיחות ברגליים.כששוכבים, הציעו את הרגליים על כרית.זה עוזר לנוזלים ברגליים שלך להתנקז ויכול להפחית נפיחות.

קח אמבטיות מלח Epsom

נקיטת אמבטיה מלח של אפסום יכולה לעזור להפחית בצקת ברגליים.מלח אפסום גבוה במגנזיום המסייע בהפחתת דלקת ושמירה על נוזלים.

קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הנפיחות.ניתן לייצר קומפרס קר על ידי השריית בד במים קרים ומריחתו על האזור.

עיסוי

עיסוי האזור הפגוע יכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות.מעסה בעדינות את האזור בתנועה סיבובית למשך מספר דקות.

תרגיל את שרירי הרגליים שלך

פעילות גופנית של השרירים ברגליים יכולה לעזור להפחית בצקת.תרגילים כמו הליכה, ריצה או רכיבה על אופניים יכולים לעזור בשיפור זרימת הדם ברגליים.

שתו תה שן הארי

שתיית תה שן הארי יכולה לעזור להפחית בצקת ברגליים.תה שן הארי עשיר באשלגן המסייע בהפחתת שמירת הנוזלים.

לאכול מזונות עשירים בוויטמין C


אכילת מזונות עשירים בוויטמין C יכולה לעזור להפחית בצקת.מזונות כמו תפוזים, לימונים ופלפלים עשירים בוויטמין C.

שתו תה פטרוזיליה

שתיית תה פטרוזיליה היא תרופה נוספת לבצקת.תה פטרוזיליה הוא משתן טבעי המסייע בהפחתת הנפיחות ברגליים.

12 הסעדים האמיתיים והאמיתיים הללו יכולים לעזור להפחית בצקת ברגליים.חשוב לדבר עם רופא אם הנפיחות נמשכת.

הסעדים של סבתא לבצקת ברגליים

בצקת ברגליים היא מצב שכיח שיכול לגרום לכאב, נפיחות ואי נוחות.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות ששימשו סבתות במשך מאות שנים לטיפול בבצקת ברגליים.להלן 12 מהתרופות הטובות והסבתות הטובות והיעילות ביותר לבצקת ברגליים.

1.אמבטיות מלח אפסום

אמבטיות מלח אפסום הן תרופה קלה ויעילה לבצקת ברגליים.השרידה באמבטיית מלח אפסום יכולה לעזור להפחית נפיחות, לשפר את זרימת הדם ולהקל על מתח השרירים.כדי להכין אמבטיית מלח אפסום, הוסף שתיים לשלוש כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספוג עד 20 דקות.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרעלים, שיכולים לעזור להפחית נפיחות וכאב הנגרמים על ידי בצקת ברגליים.להשתמש אחומץ סיידר PPLE לבצקת ברגליים, מערבבים אחת עד שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים ושותים אותו פעמיים ביום.

3.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא עשב חזק ששימש במשך מאות שנים לטיפול בבצקת ברגליים.זה יכול לעזור להפחית נפיחות, לשפר את זרימת הדם ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בשורש ברדוק לבצקת ברגליים, הרתיחו כפית אחת של שורש ברדוק מיובש בכוס מים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה שלוש פעמים ביום.

4.שורש שן הארי

שורש שן הארי הוא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בשורש שן הארי לבצקת ברגליים, תלולה כפית אחת של שורש שן הארי המיובש בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה שלוש פעמים ביום.

5.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וכאב הנגרם על ידי בצקת ברגליים.כדי להשתמש בג’ינג’ר לבצקת ברגליים, תלול כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה שלוש פעמים ביום.

6.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא משתן טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בפטרוזיליה לבצקת ברגליים, תלולה כפית אחת של פטרוזיליה מיובשת בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את התערובת ושותה אותה שלוש פעמים ביום.

7.עיסוי שמן חרדל

שמן חרדל

הוא תרופה נפוצה לבצקת ברגליים.זה יכול לעזור להפחית נפיחות, לשפר את זרימת הדם ולהקל על הכאב.כדי להשתמש בשמן חרדל לבצקת ברגליים, עיסו את האזורים הפגועים בשמן חרדל חם שלוש פעמים ביום.

8.קומפרסים חמים וקרים

קומפרסים חמים וקרים הם תרופה יעילה לבצקת ברגליים.קומפרסים חמים וקרים לסירוגין יכולים לעזור להפחית את הנפיחות, לשפר את זרימת הדם ולהקל על הכאב.כדי להכין דחיסה חמה לבצקת ברגליים, משרים מגבת במים חמים ומורחים אותה על האזור הפגוע.כדי להכין דחיסה קרה לבצקת ברגליים, משרים מגבת במים קרים ומורחים אותה על האזור הפגוע.

9.פעילות גופנית

תרגיל רגיל

הוא חלק חשוב בטיפול בבצקת ברגליים.פעילות גופנית יכולה לעזור להפחית נפיחות, שיפור זרימת הדם ולהקל על הכאב.כדי להפיק תועלת מהפעילות האימון, חשוב לבצע פעילויות בעלות השפעה נמוכה כמו הליכה, שחייה ואופניים.

10.גובה

העלאת הרגליים יכולה לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כדי להשתמש בגובה בצקת ברגליים, נשכב והציע את הרגליים על כרית למשך 15 עד 20 דקות פעמיים עד שלוש פעמים ביום.

11.דיאטה

אכילת תזונה בריאה ומאוזנת יכולה לעזור להפחית נפיחות ושיפור זרימת הדם.כדי להפיק תועלת מהתזונה שלך, חשוב לכלול שפע של פירות, ירקות ודגנים מלאים.חשוב גם להגביל את צריכת המלח, הסוכר והמזון המעובד שלך. </P

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן