דף הבית » תרופות סבתא » בצקת בעין – 10 תרופות של סבתא אורגנית המסייעות בהחלמה
ddadadaa ddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad dddaddaddaa ddedad

בצקת בעין – 10 תרופות של סבתא אורגנית המסייעות בהחלמה

בצקת בעין: 10 תרופות של סבתא אורגנית המסייעות בהתאוששות

האם אי פעם חווית בצקת בעינייך?אם כן, אתה לא לבד.בצקת, או נפיחות, של העיניים היא בעיה שכיחה שאנשים רבים סובלים ממנה.בצקת בעיניים יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אלרגיות, דלקות עיניים ואפילו שפשוף עיניים מוגזם.ללא קשר למטרה, חשוב לנקוט צעדים כדי לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות וטיפולים טבעיים ששימשו סבתות במשך דורות כדי להקל על בצקת עיניים.

במאמר זה נדון בעשרה תרופות אורגניות ואושרו על סבתא שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות הקשורה לבצקת בעיניים.אנו נספק טיפ מועיל למי שמחפש למזער את הסימפטומים שלהם.

קומפרס קר

אחת התרופות הנפוצות והיעילות ביותר לבצקת בעיניים היא להשתמש בדחיסה קרה.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית כביסה במים קרים ולהניח אותו מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות.ביצוע זה 2-3 פעמים ביום אמור לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות הקשורים לבצקת בעיניים.

מלפפונים

מלפפונים הם תרופה טבעית לבצקת בעיניים ששימשו במשך מאות שנים.פשוט פורסים מלפפון והניחו את הפרוסות על העיניים שלך למשך 10-15 דקות.פרוסות המלפפון יסייעו בהפחתת הנפיחות והדלקת הקשורה לבצקת בעיניים.

טיפ ייחודי:

אתה יכול גם להכין מסיכת עיניים מלפפון על ידי מיזוג מלפפונים לעיסה והפעלתה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה גם להפחתת הנפיחות הנגרמת על ידי בצקת בעיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות שתי שקיות תה במים חמים למשך מספר דקות, ואז מניחים את שקיות התה מעל העיניים.שקיות התה צריכות לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורה לבצקת בעיניים.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לבצקת בעיניים המשמשת במשך מאות שנים.כל שעליך לעשות הוא למרוח ג’ל אלוורה על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך 10-15 דקות.שוטפים במים קרירים.אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות הנגרמת על ידי בצקת בעיניים.

קמומיל

קמומיל הוא תרופה טבעית לבצקת בעיניים המשמשת במשך מאות שנים.פשוט כבש שקית תה קמומילית במים חמים למשך 5-10 דקות.לאחר התקררות התה, החל אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.הקמומיל יעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לבצקת בעיניים.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית לבצקת בעיניים ששימשה במשך מאות שנים.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.שוטפים במים קרירים.לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות הנגרמת על ידי בצקת בעיניים.

פרוסות תפוחי אדמה

ניתן להשתמש בפרוסות תפוחי אדמה גם להפחתת הנפיחות הנגרמת על ידי בצקת בעיניים.פשוט פורסים תפוח אדמה ומניחים את הפרוסות מעל העיניים למשך 10-15 דקות.פרוסות תפוחי האדמה יסייעו להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורה לבצקת בעיניים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית לבצקת בעיניים המשמשת במשך מאות שנים.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של שמן קוקוס על האזור הפגוע והשאיר אותה דולקת למשך 10-15 דקות.שוטפים במים קרירים.לשמן הקוקוס תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות הנגרמת על ידי בצקת בעיניים.

חלב

חלב הוא תרופה טבעית לבצקת בעיניים ששימשה במשך מאות שנים.כל שעליך לעשות הוא להשרות שני כדורי כותנה בחלב קר ולהניח אותם מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות.החלב הקר יעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לבצקת בעיניים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית לבצקת בעיניים המשמשת במשך מאות שנים.פשוט Appley כמה טיפות של מיץ לימון לאזור המושפע ולהשאיר אותו

הסעדים של סבתא לבצקת בעיניים

בצקת בעין היא מצב שכיח שיכול לגרום למגוון תסמינים, כולל ראייה מטושטשת, כאבי עיניים ואדמומיות.אמנם ניתן לטפל בבצקת בעין בתרופות, אך ישנם גם מספר תרופות של סבתא אורגנית שיכולות לעזור בהחלמה.להלן 10 סעדים של סבתא אורגנית שיכולים לעזור להפחית את תסמיני הבצקת בעין.

1.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על העין הפגועה יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.הקפידו להשתמש בבד רך או שקית בד ושמרו על קר על ידי החלפתו כל כמה דקות.

2.קומפרס חם

שימוש בדחיסה חמה יכול גם לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי ליצור קומפרס חם, משרים מטלית במים חמים ומורחים אותו על העין המושפעת.

3.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה פופולרית לבצקת בעין.הקרירות של המלפפון מסייעת להפחתת נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בפרוסות מלפפון, פשוט הניחו אותן מעל העין הפגועה והשאירו אותם כ -15 דקות.

4.שקיות תה קמומיליות

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בשקיות תה קמומיליות, תלולות שתי שקיות תה במים חמים ותנו להם להתקרר.לאחר הקירור, הניחו את שקיות התה בעין הפגועה והשאירו אותם כעשר דקות.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש באלוורה, חלץ חלק מהג’ל מעלה אלוורה טרי והחל אותו על העין הפגועה.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עוד אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש במכשפה לוז, דללו חלק מהתמצית במים והפעילו אותה על העין המושפעת.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

7.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה יעילה לבצקת בעין.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, דלל חלק מהחומץ במים והחל אותו על העין הפגועה.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

8.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בתפוחי אדמה, מגרדים תפוח אדמה גולמי ועוטפים אותו בבד.מרחו את הבד על העין הפגועה והשאירו אותו כעשר דקות לפני שטיפתו במים קרירים.

9.שמן קיק

שמן קיק הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בשמן קיק, דלל חלק מהשמן במים והחל אותו על העין המושפעת.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

10.מלח אפסום

מלח אפסום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש במלח אפסום, ממיסים חלק בקערת מים חמים ומורחים אותם על העין הפגועה.השאירו אותו כעשר דקות לפני השטיפה במים קרירים.

מסקנה

הסעדים של סבתא יכולים להיות דרך יעילה להפחית את תסמיני הבצקת בעין.אמנם תרופות אלה יכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת, אך חשוב להתייעץ עם רופא אם אתה חווה תסמינים כלשהם הנוגעים.

שאלות נפוצות

מהי בצקת בעין?

בצקת בעין היא מצב שכיח שיכול לגרום למגוון תסמינים, כולל ראייה מטושטשת, כאבי עיניים ואדמומיות.זה נגרם על ידי הצטברות של נוזלים בעין וניתן לטפל בהם בתרופות או בתרופות של סבתא אורגנית.

מהן התרופות של סבתא אורגנית לבצקת בעין?

כמה תרופות של סבתא אורגנית שיכולות לעזור להפחית את תסמיני הבצקת בעין כוללות קומפרסים קרים וחמים, פרוסות מלפפון, שקיות תה קמומיליות, אלוורה, לוז מכשפה,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן