דף הבית » תרופות סבתא » עיניים יבשות מאלרגיות – 14 תרופות סבתות אורגניות ומרגיעות
daddadddd dddaddaa deddcdaddddaa  daadaddaddaa daddaaddaa d

עיניים יבשות מאלרגיות – 14 תרופות סבתות אורגניות ומרגיעות

עיניים יבשות מאלרגיות: 14 תרופות סבתות אורגניות ומרגיעות

אלרגיות יכולות להוות מטרד, במיוחד כאשר הן גורמות לעיניים יבשות.זה יכול להיות קשה למצוא הקלה ממצב לא נוח זה, אך החדשות הטובות הן שיש כמה תרופות אורגניות ומרגיעות ששימשו את סבתותינו במשך דורות.במאמר זה נסתכל על 14 מהתרופות הללו ונחקור את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

1.תה קמומיל

אחד התרופות הפופולריות ביותר לעיניים יבשות הוא תה קמומיל.קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הנגרמים על ידי אלרגיות.להכנת תה קמומיל, תלולות שתי כפיות של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.לאחר הקירור, השתמש בתה כטיפות עיניים, או משרים בתוכו כדור כותנה והניח אותו על העיניים.

2.אלוורה

אלוורה היא עוד תרופה נהדרת לעיניים יבשות מאלרגיות.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את הגירוי והגרד.זה יכול גם לעזור לשמור על לחות בעיניים.כדי להשתמש באלוורה, פשוט החל כמה טיפות של ג’ל אלוורה טרי ישירות על העיניים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לוודא שג’ל אלוורה בו אתה משתמש הוא טרי ואורגני.מרבית ג’לי אלוורה שנקנו בחנות מכילים חומרים משמרים שיכולים לעצבן את העיניים עוד יותר.

3.פרוסות מלפפון

מלפפונים הם דרך נהדרת להפחית דלקת ולהקל על היובש בעיניים.הם מכילים ויטמין C, המסייע בחיזוק כלי הדם בעיניים ולהפחית את הגירוי.כדי להשתמש במלפפונים כתרופה, פשוט חתוך כמה פרוסות והניח אותם על העיניים שלך למשך 10-15 דקות.

4.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העיניים.כדי להכין דחיסה קרה, פשוט מלאו קערה במים קרים והשרגו בתוכה מטלית נקייה.לאחר מכן, הניחו את הבד על העיניים מספר דקות.זה יעזור להפחית גירוד ואודם.

טיפולים לעיניים יבשות מאלרגיות

עיניים יבשות מאלרגיות יכולות להיות הפרעה מטרידה, אך למרבה המזל, ישנם מספר תרופות של סבתא אורגנית ומרגיעה שיכולות לעזור.טיפולים אלה פשוטים, טבעיים וקלים לשילוב בכל אורח חיים.להלן 14 מהטיפולים היעילים ביותר לעיניים יבשות מאלרגיות:

1.קומפרס תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה מצוינת לעיניים יבשות בגלל אלרגיות.להכנת דחיסת תה קמומילית, תלולים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך כעשר דקות.הניחו את שקיות התה במטלית נקייה ומרחו את הבד מעל העיניים.השאירו את הדחיסה במקום כעשר דקות או עד שהבד מתקרר.זה יעזור להרגיע את היובש והגירוי בעינייך.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לעיניים יבשות מאלרגיות.פשוט לעסות כמה טיפות שמן קוקוס סביב העיניים ולהשאיר אותו על לילה.זה יעזור להרגיע את הגירוי ולהפחית את היובש.

3.מלפפון

מלפפונים הם תרופה נהדרת לעיניים יבשות בגלל אלרגיות.פשוט פורסים מלפפון והניחו את הפרוסות מעל העיניים.השאר את פרוסות המלפפון במקום כעשר דקות או עד שהן מתקררות.זה יעזור להרגיע את היובש והגירוי בעינייך.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה מצוינת לעיניים יבשות מאלרגיות.כל שעליך לעשות הוא לחלץ את הג’ל מעלה אלוורה ומרוח אותו סביב עיניך.השאירו אותו לילה ושטפו אותו בבוקר.זה יעזור להרגיע את היובש והגירוי בעינייך.

5.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה נהדרת לעיניים יבשות מאלרגיות.פשוט לעסות כמה טיפות שמן קיק סביב העיניים ולהשאיר אותו על הלילה.זה יעזור להרגיע את הגירוי ולהפחית את היובש.

6.דבש

דבש הוא תרופה מצוינת לעיניים יבשות בגלל אלרגיות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית דבש עם כמה טיפות מים חמים ומרחי אותו סביב העיניים.השאירו אותו כעשר דקות ושטפו אותו.זה יעזור להרגיע את היובש והגירוי בעינייך.

7.תה ירוק

תה ירוק הוא עוד תרופה נהדרת לעיניים יבשות בגלל אלרגיות.פשוט תלול שתי שקיות תה ירוק במים חמים למשך כעשר דקות ומניחים את שקיות התה במטלית נקייה.החל את הבד מעל העיניים שלך והשאיר אותו במקום כעשר דקות או עד שהבד מתקרר.זה יעזור להרגיע את היובש והגירוי בעינייך.

8.עלי כרוב

עלי כרוב הם תרופה מצוינת לעיניים יבשות בגלל אלרגיות.פשוט מרתיחים כמה עלי כרוב במים למשך כעשר דקות ואז מסננים את הנוזל.הניחו את עלי הכרוב המתוחים במטלית נקייה ומרחו את הבד מעל העיניים.השאירו את הדחיסה במקום כעשר דקות או עד שהבד מתקרר.זה יעזור להרגיע את היובש והגירוי בעינייך.

9.חילבה

חילבה היא תרופה נהדרת לעיניים יבשות בגלל אלרגיות.כל שעליך לעשות הוא להשרות כפית אחת של זרעי חילבה במים למשך הלילה ואז מסננים את הנוזל.החל את הנוזל המתוח סביב עיניך והשאיר אותו על לילה.זה יעזור להרגיע את היובש והגירוי בעינייך.

10.חלב

חלב הוא תרופה מצוינת לעיניים יבשות בגלל אלרגיות.כל שעליך לעשות הוא להשרות שני כדורי כותנה בחלב קר ולהניח אותם מעל העיניים שלך.השאירו את כדורי הכותנה במקום כעשר דקות או עד שהם מתקררים.זה יעזור להרגיע את היובש והגירוי בעינייך.

11.פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה הן תרופה נהדרת לעיניים יבשות בגלל אלרגיות.פשוט פורסים תפוח אדמה והניחו את הפרוסות מעל העיניים.השאר את פרוסות תפוחי האדמה במקום כעשר דקות או עד שהן מתקררות.זה יעזור להרגיע את היובש והגירוי בעינייך.

12.מי ורדים

מי ורדים הם תרופה מצוינת לעיניים יבשות בגלל אלרגיות.כל שעליך לעשות הוא להשרות שני כדורי כותנה במי ורדים ולהניח אותם מעל העיניים שלך.השאירו את כדורי הכותנה במקום כעשר דקות או עד שהם מתקררים.זה יעזור להרגיע את היובש והגירוי בעינייך

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן