דף הבית » תרופות סבתא » עיניים מגרדות – 11 תרופות של סבתא להרגיע ומומלצות על ידי מומחים
daddadddd deddadddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dcddaddda d

עיניים מגרדות – 11 תרופות של סבתא להרגיע ומומלצות על ידי מומחים

עיניים מגרדות יכולות להיות חוויה מעצבנת ולא נוחה, הנגרמת לעתים קרובות כתוצאה מאלרגיות, עיניים יבשות או זיהום.למרבה המזל, ישנם סעדים רבים שהועברו מדורות של סבתות שיכולות לעזור להרגיע ולהפחית את הגירוד.להלן 11 מהתרופות הפופולריות והמומלצות ביותר, יחד עם טיפים מומחים כיצד להשתמש בהם כראוי.

שקיות תה קמומיליות

תה קמומיל הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לבית לעיניים מגרדות.פשוט תלולים שתי שקיות תה קמומיליות בכוס מים חמים למשך 10 דקות ומאפשרים להתקרר.לאחר הקירור, החל את שקיות התה על העיניים למשך 10 דקות, עד שלוש פעמים ביום.התכונות האנטי דלקתיות של קמומיל יכולות לעזור להפחית את הסימפטומים של עיניים מגרדות.

פרוסות תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה ביתית נוספת שיכולה לעזור להפחית את גירוד העיניים.פורסים תפוח אדמה קר ומניחים שתי פרוסות מעל כל עין למשך 10 דקות.תחושת הקירור יכולה לעזור להפחית את הגירוד והדלקת.

טיפ ייחודי

לקבלת הקלה נוספת, הניחו את פרוסות תפוחי האדמה במקרר לפני השימוש.זה יעזור להפחית דלקת ולהפחית את תחושת הגירוד עוד יותר.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה טבעית נוספת לעיניים מגרדות.פשוט פורסים מלפפון קר ומניחים שתי פרוסות על כל עין למשך 10 דקות.התחושה הקירור והמרגיע של המלפפון יכולים לעזור להפחית את הגירוד והדלקת.

קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית את הדלקת והגרד של העיניים המגרדות.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים קרים, מכה אותו החוצה והניח אותו מעל העיניים למשך 10 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום להקלה.

דבש

לדבש תכונות רבות שיכולות לעזור להפחית את גירוד העיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבש על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת 10 דקות.ניתן לחזור עליו עד שלוש פעמים ביום להקלה.

חלב

חלב הוא תרופה ביתית נוספת שיכולה לעזור להפחית את גירוד העיניים.משרים שני כדורי כותנה בחלב קר ומניחים אותם מעל העיניים למשך 10 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום להקלה.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הגירוד והדלקת בעיניים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של אלוורה על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת 10 דקות.ניתן לחזור עליו עד שלוש פעמים ביום להקלה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית את גירוד העיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחד ולהשתמש בו כשטיפת עיניים.עשה זאת פעמיים ביום להקלה.

מכשפה לוז

Hitch Hazel היא תרופה צמחית שיכולה לעזור להפחית את גירוד העיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אחת של לוז מכשפה עם כוס מים חמים ולהשתמש בהם כשטיפת עיניים.עשה זאת פעמיים ביום להקלה.

שקיות תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה טבעית נוספת שיכולה לעזור להפחית את גירוד העיניים.פשוט תלולים שתי שקיות תה ירוק בכוס מים חמים למשך 10 דקות ומאפשרים להתקרר.לאחר הקירור, החל את שקיות התה על העיניים למשך 10 דקות, עד שלוש פעמים ביום.

זרעי כוסברה

זרעי כוסברה יכולים לעזור להפחית את גירוד העיניים.פשוט טוחנים כפית אחת של זרעי כוסברה ומערבבים אותה עם כוס מים חמים.השתמש בו כשטיפת עיניים פעמיים ביום להקלה.

לא משנה באיזו תרופה תבחר להשתמש, חשוב לדבר עם הרופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, במיוחד אם יש לך מצב רפואי בסיסי.בנוסף, חשוב לזכור כי כל אחד מהתרופות הללו צריך לשמש רק כהקלה זמנית ולא כפתרון לטווח הארוך לעיניים מגרדות.

טיפים להימנעות מעיניים מגרדות

אחת הדרכים הטובות ביותר להימנע מעיניים מגרדות היא לנקוט באמצעי מניעה.ניתן להימנע מאלרגיות, אבק ומגרים אחרים על ידי נקיטת הצעדים הבאים:

  • הימנע משפשוף עיניים
  • הרחק את הידיים שלך מהפנים שלך
  • שוטפים את הידיים באופן קבוע
  • ללבושUnglasses בחוץ
  • שנה את כריותיך באופן קבוע
  • שטיחי ואקום וריהוט לעיתים קרובות
  • אבק באופן קבוע
  • הימנע מעשן ומגרינים אחרים
  • התרחק מבשמים וניחוחות חזקים
  • שמור על חלונות סגורים בעונות אלרגיה גבוהות

אם אתה כבר סובל מעיניים מגרדות, 11 הסעדים של סבתא הבאים להרגיע יכולים לעזור להביא הקלה.

הסעדים של סבתא לעיניים מגרדות מרגיעות

1.קומפרס קר

דחיסה קרה היא אחד הטיפולים הפשוטים והיעילים ביותר לעיניים מגרדות.משרים מטלית כביסה במים קרים והניחו אותו מעל העיניים שלך למשך 10 עד 15 דקות.הטמפרטורה הקרה עוזרת להפחית את הדלקת ומרגיעה את תחושת הגירוד.

2.שקיות תה

ידוע כי שקיות תה נהדרות בהקלה על עיניים מגרדות.מניחים שתי שקיות תה משומשות במקרר למשך 15 דקות ואז מניחים אותם על העיניים שלך עוד 10 דקות.שקיות התה מכילות טאנינים, שיכולים לעזור להפחית את תחושת הגירוד.

3.פרוסות מלפפון

ידוע ש

מלפפונים נהדרים בעיניים מגרדות מרגיעות.פורסים מלפפון לפרוסות דקות ומניחים אותם על העיניים שלך למשך 10 דקות.הקירור של המלפפון מסייע בהפחתת תחושת הגירוד והדלקת.

4.פרוסות תפוחי אדמה

תפוחי אדמה

ידועים כנהנים להקלה על עיניים מגרדות.פורסים תפוח אדמה לפרוסות דקות ומניחים אותם על עיניכם למשך 10 דקות.קרירות תפוח האדמה עוזרת להפחית את תחושת הגירוד והדלקת.

5.חלב

ידוע ש

חלב נהדר לעיניים מגרדות מרגיעות.משרים שני כדורי כותנה בחלב קר למשך 10 דקות ואז מניחים אותם מעל העיניים שלך עוד 10 דקות.החלב מסייע בהפחתת תחושת הגירוד ואת הדלקת.

6.דבש

ידוע ש

דבש נהדר בהקלה על עיניים מגרדות.משרים שני כדורי כותנה בדבש למשך 10 דקות ואז מניחים אותם מעל העיניים שלך עוד 10 דקות.הדבש עוזר להפחית את תחושת הגירוד ואת הדלקת.

7.אלוורה

ידוע ש

אלוורה היא נהדרת בעיניים מגרדות מרגיעות.משרים שני כדורי כותנה בג’ל אלוורה למשך 10 דקות ואז מניחים אותם על העיניים שלך עוד 10 דקות.אלוורה עוזרת להפחית את תחושת הגירוד והדלקת.

8.תה קמומיל

יד ידוע כי תה קמומיל נהדר בהקלה על עיניים מגרדות.משרים שני כדורי כותנה בתה קמומיל למשך 10 דקות ואז מניחים אותם מעל העיניים שלך עוד 10 דקות.תה הקמומיל עוזר להפחית את תחושת הגירוד והדלקת.

9.שמן לבנדר

שמן לבנדר ידוע שהוא נהדר לעיניים מגרדות מרגיעות.משרים שני כדורי כותנה בשמן לבנדר למשך 10 דקות ואז מניחים אותם מעל העיניים שלך עוד 10 דקות.שמן הלבנדר מסייע בהפחתת תחושת הגירוד והדלקת.

10.חומץ תפוחים

ידוע כי

חומץ תפוחי תפוחים נהדר להקלה על עיניים מגרדות.משרים שני כדורי כותנה בחומץ תפוחים למשך 10 דקות ואז מניחים אותם על העיניים שלך עוד 10 דקות.חומץ סיידר התפוחים מסייע בהפחתת תחושת הגירוד והדלקת.

11.מכשפה לוז

ידוע ש

מכשפה לוז נהדר לעיניים מגרדות מרגיעות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן