דף הבית » תרופות סבתא » גירוד בעין – 10 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות והם בטוחים
dddadd ddaddf  ddadadddd dadc daddaad dadddaddd dcddaad

גירוד בעין – 10 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות והם בטוחים

מה גורם לעיניים מגרדות ואיך למצוא הקלה
עיניים מגרדות יכולות להיות חוויה מעצבנת ולא נוחה.לא רק שהם גורמים לגירוי ואודם, אלא שהם יכולים גם להפריע לפעילויות היומיומיות שלך.למרבה המזל, ישנן מספר דרכים למצוא הקלה מעיניים מגרדות.

עיניים מגרדות יכולות להיגרם על ידי מגוון דברים כולל אלרגיות, עיניים יבשות, זיהומים חיידקיים או נגיפיים, ומגרים סביבתי.אלרגיות הן הגורם השכיח ביותר לעיניים מגרדות, והן עלולות להיות מופעלות על ידי אבקה, אבק, קשקוש בעלי חיים או עובש.עיניים יבשות יכולות להיות גם סיבה לעיניים מגרדות, מכיוון שיובש יכול לעצבן את העיניים ולגרום להם להיות אדומים ומגרדים.גורמים אחרים לעיניים מגרדות יכולות לכלול זיהומים חיידקיים או נגיפיים, כמו גם מגרים סביבתי כמו עשן, אבק וזיהום אוויר.

למרבה המזל, ישנן מספר דרכים למצוא הקלה מעיניים מגרדות.חלק מהטיפולים הנפוצים ביותר כוללים תרופות ללא מרשם, תרופות ביתיות ושינויים באורח החיים.תרופות ללא מרשם כמו טיפות עיניים, תרסיסים לאף ואנטי-היסטמינים יכולות להיות יעילות בהקלה על תסמיני העיניים המגרדות.תרופות ביתיות כמו קומפרסים קרים ושקיות תה יכולות להועיל גם במתן הקלה.בנוסף, ביצוע שינויים באורח החיים כמו הימנעות מאלרגנים, שימוש במכשיר אדים ולבישת משקפי שמש יכולה לעזור במניעת התרחשות עיניים מגרדות.

הסעדים של סבתא לעזור להקל על עיניים מגרדות

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות טבעיות לטיפול בעיניים מגרדות במשך מאות שנים.רבים מהתרופות הללו משמשות כיום כיום ומספקות דרך בטוחה ויעילה למצוא הקלה מעיניים מגרדות.להלן עשרה מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לעיניים מגרדות:

1.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על העיניים יכולה לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מעיניים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא לשים מטלית כביסה במים קרים ומורחים אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.

2.שקיות תה

שימוש בשקיות תה יכול להיות דרך נהדרת להפחית דלקת ולהרגיע עיניים מגרדות.פשוט תלול שני שקיות תה במים חמים למשך 5 דקות, ואז מניחים אותם על העיניים למשך 10-15 דקות.הטאנינים בתה יכולים לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מעיניים מגרדות.

3.פרוסות מלפפון

מלפפונים משמשים לרוב להפחתת נפיחות ומעגלים כהים מתחת לעיניים, אך ניתן להשתמש בהם גם לטיפול בעיניים מגרדות.פשוט הניחו שתי פרוסות מלפפון על העיניים למשך 10-15 דקות כדי לסייע בהפחתת הדלקת ולספק הקלה.

4.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מעיניים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של לוז מכשפה ישירות על העיניים או משרים כדור כותנה בלוז המכשפה והניח אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.

5.פרוסות תפוחי אדמה

תפוחי אדמה משמשים לרוב להפחתת נפיחות ומעגלים כהים מתחת לעיניים, אך ניתן להשתמש בהם גם לטיפול בעיניים מגרדות.פשוט מניחים שתי פרוסות תפוחי אדמה על העיניים למשך 10-15 דקות כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לעיניים מגרדות.פשוט תלול שני שקיות תה במים חמים למשך 5 דקות, ואז מניחים אותם על העיניים למשך 10-15 דקות.התכונות האנטי דלקתיות בקמומיל יכולות לעזור להפחית את הדלקת ולהעניק הקלה מעיניים מגרדות.

7.חלב

ניתן להשתמש בחלב להפחתת דלקת ולספק הקלה מעיניים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה בחלב קר ולהניח אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.חומצת החלב בחלב יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולספק הקלה.

8.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מעיניים מגרדות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות אלוורה ישירות על העיניים או משרים כדור כותנה באלוורה ומניחים אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מעיניים מגרדות.פשוט החל כמה טיפות תפוחחומץ סיידר ישירות לעיניים או משרים כדור כותנה בחומץ תפוחים ומניחים אותו על העיניים למשך 10-15 דקות.

<H3

מה גורם לעיניים מגרדות?

עיניים מגרדות יכולות להיגרם על ידי מגוון דברים, כולל אלרגיות, זיהומים וגירויים סביבתיים.עיניים מגרדות הקשורות לאלרגיה הן הגורם השכיח ביותר.אלרגנים כמו אבקה, קרדית אבק, קשקשים לחיות מחמד, עובש ואפילו מזונות יכולים לגרום לתגובה אלרגית שמביאה לעיניים מגרדות.דלקות עיניים, כמו דלקת הלחמית, יכולות גם לגרום לעיניים מגרדות.גירויים סביבתיים אחרים, כמו עשן, אבק ורוח, יכולים גם לעורר עיניים מגרדות.

הסעדים של סבתא להקל על עיניים מגרדות

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להקל על הגירוד ואי הנוחות הקשורים לעיניים מגרדות.להלן 10 סעדים של סבתא שיעזרו בהקלה והם בטוחים בשימוש נכון:

1.קומפרסים קרים

החלת דחיסה קרה על העיניים יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי ליצור קומפרס קר, יש להשרות מטלית כביסה במים קרים, להכות אותו ולהחיל אותו על העיניים במשך כעשר דקות.אתה יכול גם להשתמש בשקית של ירקות קפואים, כמו אפונה או תירס, עטופים במגבת.

2.שקיות תה קמומיליות

לתה קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטי שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.להכנת דחיסה, משרים שתי שקיות תה במים רותחים למשך חמש דקות.תן להם להתקרר ואז להניח אותם על העיניים למשך 10 דקות.

3.פרוסות מלפפון

מלפפונים מכילים נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי ליצור קומפרס, חותכים שתי פרוסות מלפפון לעיגולים דקים ומניחים אותם על העיניים למשך 10 דקות.

4.חלב

חלב מכיל חומצה לקטית, בעלת תכונות אנטי דלקתיות.להכנת דחיסה, משרים שני כדורי כותנה בחלב קר והניחו אותם מעל העיניים למשך 10 דקות.אתה יכול גם להשתמש ביוגורט קר ופשוט במקום בחלב.

5.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.כדי ליצור קומפרס, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על שני כדורי כותנה והניחו אותם מעל העיניים למשך 10 דקות.

6.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.להכנת דחיסה, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים קרים וספגו שני כדורי כותנה בתמיסה.מניחים את כדורי הכותנה מעל העיניים למשך 10 דקות.

7.שקיות תה ירוק

תה ירוק מכיל נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.להכנת דחיסה, תלולים שתי שקיות תה ירוק במים רותחים למשך חמש דקות.תן להם להתקרר ואז להניח אותם על העיניים למשך 10 דקות.

8.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה מכילים נוגדי חמצון ותרכובות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.להכנת דחיסה, מגררים תפוח אדמה לקערה וספגו שני כדורי כותנה במיץ למשך חמש דקות.מניחים את כדורי הכותנה מעל העיניים למשך 10 דקות.

9.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.להכנת דחיסה, מערבבים כפית דבש אחת עם שתי כוסות מים קרים וספגו שני כדורי כותנה בתמיסה.מניחים את כדורי הכותנה מעל העיניים למשך 10 דקות.

10.מכשפה לוז

לוז המכשפה יש תכונות חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגרד.להכנת דחיסה, מערבבים כפית אחת של לוז מכשפה עם שתי כוסות מים קרים וספגו שני כדורי כותנה בתמיסה.מניחים את כדורי הכותנה מעל העיניים למשך 10 דקות.

מסקנה

עיניים מגרדות יכולות להוות מטרד, אך ישנם מגוון של תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והאי -נוחות הקשורים לעיניים מגרדות.הסעדים של סבתא כמו קומפרסים קרים, שקיות תה קמומיליות,פרוסות מלפפון, חלב, אלוורה, חומץ תפוחים, שקיות תה ירוק, תפוחי אדמה, דבש וזל מכשפה יכולים כולם לעזור לספק הקלה.עם זאת, אם הגירוד נמשך, חשוב לפנות לרופא לקבוע את הגורם הבסיסי ולקבל טיפול נכון.

שאלות נפוצות </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן