דף הבית » תרופות סבתא » גירוד בעיניים – 21 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וטבעי
dddadd ddaddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dcdddaddc d

גירוד בעיניים – 21 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וטבעי

גירוד בעיניים יכול להיות חוויה מאוד לא נוחה ומעצבנת.זה יכול להקשות על המיקוד ויכול להיות סימן למצב בריאותי בסיסי.למרבה המזל, ישנם כמה טיפולים טבעיים שיכולים לעזור להקל על גירוד העיניים.להלן 21 תרופות של סבתא שיכולות לספק הקלה יעילה וטבעית מגירוד עיניים.

תרופה מגרדת עיניים מספר 1: קומפרס קר

קומפרס קר יכול להיות תרופה יעילה מאוד לגרד עיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים קרים ולהניח אותו מעל העיניים למשך מספר דקות.זה יעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית את הדלקת.

תרופה מגרדת עיניים מס ‘2: תה קמומיל

תה קמומיל יכול להיות תרופה יעילה נוספת לגרד עיניים.פשוט מרתיחים תה קמומיל בסיר מים ונותנים לו להתקרר.לאחר מכן, מסננים את התה והשתמשו בו כדי ליצור דחיסה.מניחים את הדחיסה על העיניים למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את הגירוד.

תרופה מגרדת עיניים מס ‘3: מלפפון

מלפפון יכול להיות תרופה טבעית נהדרת לגירוד עיניים.פשוט חותכים מלפפון לפרוסות דקות והניחו את הפרוסות מעל העיניים.זה יעזור להפחית את הגירוד והדלקת.

תרופת גירוד עיניים מס ‘4: אלוורה

אלוורה היא תרופה יעילה נוספת לגרד עיניים.כל שעליך לעשות הוא לחלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי ומרחי אותו ישירות על העיניים.זה יעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית את הדלקת.

תרופה מגרדת עיניים מס ‘5: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה נהדרת לגרד עיניים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף של חומץ תפוחים עם כוס מים ולהשתמש בו כדי ליצור דחיסה.מניחים את הדחיסה על העיניים למשך מספר דקות כדי לעזור להפחית את הגירוד.

תרופה מגרדת עיניים מס ‘6: שמן קוקוס

שמן קוקוס יכול להיות תרופה טבעית נהדרת לגרד עיניים.פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על העיניים.זה יעזור להרגיע את הגירוד ולהפחית את הדלקת.

תרופת גירוד עיניים מס ‘7: שקיות תה

שקיות תה יכולות להיות תרופה נהדרת לגרד עיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות כמה שקיות תה במים חמים ולהניח אותם מעל העיניים למשך כמה דקות.זה יעזור להפחית את הגירוד והדלקת.

טיפ: אל תשכח לקחת הפסקות

חשוב לזכור לקחת הפסקות כאשר מתמודדים עם גירוד עיניים.שפשוף עיניים ממושך יכול לעצבן עוד יותר את העיניים, ולכן חשוב לקחת הפסקות לאורך היום כדי לאפשר לעיניים לנוח ולהתאושש.

גורמים נפוצים לגרד עיניים

גירוד עיניים יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו אלרגיות, אוויר יבש וגירוי מעדשות מגע.אלרגיות הן הגורם השכיח ביותר לגירוד עיניים.אלרגיות יכולות להיות מופעלות על ידי אבקה, אבק, קשקוש לחיות מחמד ואלרגנים מוטסים אחרים.אוויר יבש יכול גם לגרום לגירוד עיניים, מכיוון שהעיניים רגישות במיוחד לשינויים בלחות.עדשות מגע עלולות לגרום לגירוי וגרד, במיוחד אם לא מנקים כראוי.גורמים אחרים לגירוד עיניים כוללים זיהום, דלקת וחוסר איזון הורמונלי.

הסעדים של סבתא לגרד עיניים

סבתות העבירו את חוכמתן במשך דורות, והתרופות שלהן לגירוד עיניים אינן שונות.להלן 21 תרופות של סבתא מנוסות ונבדקות לגירוד עיניים:

1.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על העיניים יכולה לעזור להפחית דלקת וגרד.משרים מטלית נקייה במים קרים ומורחים אותו על העיניים למשך 15 דקות בכל פעם.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום כדי להפחית גירוד.

2.מלפפון

מלפפונים מכילים נוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גירוד העיניים.חותכים כמה פרוסות מלפפון ומניחים אותם על העיניים למשך 15 דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וגירוד.

3.חלב ודבש

חלב ודבש ידועים שניהם בזכות תכונותיהם האנטי דלקתיות והמרגיעות.מערבבים כמה כפות דבש לכוס חלב קר ומורחים את התערובת על העיניים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

4.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ובעל אנטי דלקתיותמאפיינים שיכולים לעזור להפחית את גירוד העיניים.מרחו מעט ג’ל אלוורה על העיניים והשאירו אותו לרבע דקות לפני השטיפה במים קרים.

5.שקיות תה

שקיות תה מכילות טאנינים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהפחית את גירוד העיניים.מניחים כמה שקיות תה במים חמים למשך מספר דקות ואז אפשרו להם להתקרר.מניחים את שקיות התה המקוררות על העיניים למשך 15 דקות.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס עשיר בוויטמינים ובמינרלים והוא ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.מרחו מעט שמן קוקוס על העיניים והשאירו אותו לרבע דקות לפני השטיפה במים קרים.

7.מי ורדים

מי ורדים הם קרם לחות טבעי ובעלי תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גירוד העיניים.החל מעט מי ורדים על העיניים והשאיר אותם דולקים למשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

8.תה קמומיל

תה קמומיל מכיל תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את גירוד העיניים.תלול כמה שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך 5 דקות ואז מאפשרים להם להתקרר.מניחים את שקיות התה המקוררות על העיניים למשך 15 דקות.

9.מכשפה לוז

Hitch Lazel הוא עיקרי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גירוד העיניים.מרחו מעט לוז מכשפות על העיניים והשאירו אותו לרבע דקות לפני השטיפה במים קרים.

10.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גירוד העיניים.מדללים כמה כפות של חומץ תפוחים בכוס מים קרים ומורחים את התערובת על העיניים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

11.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה מכילים תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גירוד העיניים.חותכים כמה פרוסות תפוח אדמה ומניחים אותן על העיניים למשך 15 דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת וגירוד.

12.חלב קר

חלב קר יכול לעזור להפחית את גירוד העיניים שכן הוא מכיל חומצה לקטית בעלת תכונות אנטי דלקתיות.מרחו מעט חלב קר על העיניים והשאירו אותו לרבע דקות לפני השטיפה במים קרים.

13.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות מכיל ליקופן שיש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את גירוד העיניים.מרחו מעט מיץ עגבניות על העיניים והשאירו אותו לרבע דקות לפני השטיפה במים קרים.

14.תה קלנדולה

תה קלנדולה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן