דף הבית » תרופות סבתא » אדמומיות בעיניים – 12 תרופות סבתות טבעיות ויעילות

אדמומיות בעיניים – 12 תרופות סבתות טבעיות ויעילות

אדמומיות בעיניים: מה גורם לזה?

אדמומיות בעיניים יכולה להיגרם מסיבות שונות ומגוונות.זה יכול לנבוע מאלרגיות, גירוי בעיניים או מצב חמור יותר כמו זיהום או הפרעה רפואית בסיסית.אלרגיות הן הגורם השכיח ביותר לעיניים אדומות, והן יכולות להיות מופעלות על ידי אבקה, קרדית אבק, קשקשים לחיות מחמד ומגרים סביבתי אחרים.גירוי בעיניים יכול גם לגרום לאדמומיות ועלולה להיגרם כתוצאה מחשיפה לעשן, עדשות מגע או שעות ארוכות של שימוש במחשבים.במקרים חמורים יותר, אדמומיות עשויה לנבוע מזיהום או מהפרעה רפואית בסיסית יותר.

12 תרופות סבתות טבעיות ויעילות לעיניים אדומות

ישנם מספר תרופות טבעיות ויעילות לעיניים אדומות שהועברו לאורך דורות.להלן 12 מהתרופות של הסבתא הטובה ביותר להקלת אדמומיות בעיניים.

1.קומפרס קר

אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת אדמומיות בעיניים היא ליישם דחיסה קרה.משרים מטלית רכה במים קרים וסובבים אותו.הניחו את הבד מעל העיניים למשך מספר דקות.זה עוזר להפחית נפיחות ודלקת.

2.שקיות תה קמומיליות

תה קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.משרים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים והניחו אותם על עיניכם.החום והתכונות האנטי דלקתיות של התה יכולים לעזור להפחית את האדמומיות ולהרגיע את העיניים.

3.פרוסות מלפפון

מלפפונים ידועים בתכונות הקירור והמרגיעות שלהם.הניחו שתי פרוסות מלפפון על העיניים והירגעו למשך 10-15 דקות.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות בעיניים.

4.מי ורדים

מי ורדים שימשו במשך מאות שנים כדי להרגיע ולקרר את העיניים.משרים מטלית רכה במי ורדים ומניחים אותו על עיניכם למשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

5.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה סביב העיניים ונותנים לה לשבת כמה דקות.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות בעיניים.

6.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות ויכולות לעזור להפחית את האדמומיות בעיניים.חותכים שתי פרוסות תפוח אדמה דקות ומניחים אותן על העיניים שלך למשך 10-15 דקות.זה יכול לעזור להפחית נפיחות ונפיחות בעיניים.

7.חלב קר

חלב קר ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.משרים מטלית רכה בחלב קר ומניחים אותו על עיניכם למשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות בעיניים.

8.שקיות תה

תה שחור ידוע בתכולת החומצה הטנית שלו שיכולה לעזור להפחית את האדמומיות בעיניים.משרים שתי שקיות תה שחורות במים חמים והניחו אותם על עיניכם למשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות בעיניים.

9.זרעי כוסברה

זרעי כוסברה ידועים בתכונות הקירור והאנטי דלקתיות שלהם.משרים כף זרעי כוסברה במים למשך מספר שעות.מסננים את התערובת והשתמשו בה כדי לשטוף את העיניים.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות בעיניים.

10.סודה לשתייה

סודה לשתייה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות.הכינו משחה של סודה לשתייה ומים ומרחו אותה סביב העיניים.תן לזה לשבת כמה דקות ולשטוף אותו במים קרים.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות בעיניים.

11.מכשפה לוז

Hitch Lazel ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והעמוסות.משרים מטלית רכה בלוז המכשפה והניחו אותו מעל עיניכם למשך כמה דקות.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות בעיניים.

12.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והלחות.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס סביב העיניים ונותנים לו לשבת במשך כמה דקות

חלק 2: תרופות סבתות טבעיות ויעילות על אדמומיות בעיניים

1.דחיסת תה

תה מכיל אנטיאסידהNTs שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולים שתי שקיות תה בשתי כוסות מים מבושלים, ואז תנו להם להתקרר למשך מספר דקות.מניחים שקית תה אחת מעל כל עין והירגעו 15-20 דקות.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

2.קומפרס מלפפון מגניב

מלפפונים מכילים תכונות קירור ותכונות עיקריות שיכולות לעזור להפחית את גירוי העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, חתכו שתי פרוסות מלפפון והניחו אותם על העיניים למשך 10 דקות.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

3.דחיסת קמומיל

לקמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אדמומיותם וגרד העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של פרחי קמומיל בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ואז מניחים בתוכו מטלית נקייה ומורחים אותו מעל העיניים למשך 10 דקות.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

4.דחיסת מים קרים

מים קרים יכולים לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות מטלית נקייה במים קרים, ואז הניחו אותו מעל העיניים למשך 10 דקות.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

5.דחיסת אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את אדמומיותם וגרד העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי והניח אותו על העיניים למשך 10 דקות.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

6.דחיסת מים ורדים

מי ורדים מכילים תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את אדמומיותם וגרד העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים מטלית נקייה במי ורדים והניחו על העיניים למשך 10 דקות.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

7.דחיסת שמן קיק

לשמן קיק יש תכונות ריפוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אדמומם ונפיחות העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שמן קיק על העיניים לפני השינה.השאירו אותו לילה, ואז שטפו אותו בבוקר.

8.דחיסת חלב

חלב מכיל חומצה לקטית שיכולה לעזור להפחית את אדמומיות ונפיחות העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים מטלית נקייה בחלב קר והניחו על העיניים למשך 10 דקות.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

9.דחיסת תפוחי אדמה

תפוחי אדמה מכילים מאפייני קירור וקירור שיכולים לעזור להפחית את אדמומיותם וגרד העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, חותכים שתי פרוסות תפוח אדמה והניחו על העיניים למשך 10 דקות.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

10.דחיסת דבש

דבש מכיל תכונות אנטי-דלקתיות ומרגיעות שיכולות לעזור להפחית את אדמומיותם וגרד העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שכבה דקה של דבש מעל העיניים לפני שאתה הולך לישון.השאירו אותו לילה, ואז שטפו אותו בבוקר.

11.דחיסת מי מלח

מי מלח יכולים לעזור להפחית את הנפיחות והדלקת של העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית מלח אחת בכוס מים אחת והשרו בתוכו מטלית נקייה.מניחים את הבד מעל העיניים למשך 10 דקות.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

12.קומפרס מנטה

למנטה יש תכונות קירור ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את אדמומיותם וגרד העיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולות כפית אחת או שתיים של עלי נענע מיובשות בכוס מים מבושלים למשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ואז מניחים בתוכו מטלית נקייה ומורחים אותו מעל העיניים למשך 10 דקות.חזור על התרופה הזו פעמיים ביום.

הסעדים של סבתא לאדמומיות בעיניים יכולים להיות דרך נהדרת להפחית את הנפיחות והגירוי הקשורים לעתים קרובות למצב זה.הסעדים המפורטים לעיל הם דרכים טבעיות, בטוחות ויעילות להפחתת אדמומיותם וגרד העיניים.עם זאת, במקרים חמורים, עדיף להתייעץ עם רופא לאבחון וטיפול נאותים.

שאלות נפוצות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן