דף הבית » תרופות סבתא » עין אדומה ומימית – 13 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות ויעילות
daddf dddded ddeddeddaa  ddadadddd dadc daddaad dadd daadda

עין אדומה ומימית – 13 הסעדים של סבתא עם תוצאות מוכחות ויעילות

עיניים אדומות ומימיות יכולות להיות בעיה מרגיזה.לעתים קרובות הם נגרמים על ידי אלרגיות, וירוסים, גורמים סביבתיים ומגרים אחרים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות ולהרגיע את העיניים המימיות.במאמר זה נחקור שלוש עשרה תרופות של סבתא שהוכיחו כיעילות כאשר משתמשים בהן כראוי.

תה קמומיל

תה קמומיל שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל עיניים אדומות ומימיות.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולה כפית אחת של פרחי קמומיל מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.לאחר הקירור, מסננים את התה והשתמשו בו כסיסה משקפיים.לתה קמומיל יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות, מה שהופך אותו לתרופה בטוחה וטבעית לעיניים אדומות ומימיות.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון משמשות זה מכבר להפחתת אדמומיות ולהרגעת עיניים מימיות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו שתי פרוסות מלפפון על כל עין למשך 10 דקות.קרירות המלפפון מסייעת להפחתת הדלקת ולרענן את העיניים.

טיפ

אם נראה כי פרוסות המלפפון לא עוזרות, נסה להוסיף כמה טיפות של תה קמומיל לפרוסות לפני שתפעיל אותן על עיניך.זה יעזור לשפר את ההשפעות המרגיעות של המלפפון.

קומפרסים חמים

קומפרסים חמים הם עוד תרופה פשוטה ויעילה לעיניים אדומות ומימיות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט משרים מטלית כביסה נקייה במים חמים והניחו אותו על העיניים שלך למשך 10 דקות.החום עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העיניים.

דבש

דבש משמש זה מכבר כתרופה טבעית לעיניים אדומות ומימיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף דבש אחת עם כוס מים חמים.טבלו מטלית נקייה בתמיסה ומורחים אותו על העיניים למשך 10 דקות.לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי, מה שהופך אותו לתרופה בטוחה ויעילה לעיניים אדומות ומימיות.

אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית נוספת לעיניים אדומות ומימיות.כדי להשתמש בתרופה זו, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעיניים אדומות ומימיות.

פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה הן תרופה פשוטה וטבעית נוספת לעיניים אדומות ומימיות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו שתי פרוסות תפוחי אדמה על כל עין למשך 10 דקות.קרירות פרוסות תפוחי האדמה מסייעת להפחתת הדלקת ולרענן את העיניים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה פופולרית לעיניים אדומות ומימיות.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים.טבלו מטלית נקייה בתמיסה ומורחים אותו על העיניים למשך 10 דקות.חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ומעוררות דלקת, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לעיניים אדומות ומימיות.

חלב

חלב הוא תרופה פשוטה וטבעית לעיניים אדומות ומימיות.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות כדור כותנה בחלב קר והניח אותו על העיניים שלך למשך 10 דקות.החלב הקר עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העיניים.

כוסברה

כוסברה היא תרופה צמחית פופולרית לעיניים אדומות ומימיות.כדי להשתמש בתרופה זו, טוחנים כפית אחת של זרעי כוסברה לאבקה עדינה.מערבבים את האבקה עם כוס מים חמים ומורחים אותה על עיניכם במטלית רחצה נקייה.לכוסברה יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות, מה שהופך אותה לתרופה יעילה לעיניים אדומות ומימיות.

עלי נענע

עלי נענע הם תרופה פופולרית לעיניים אדומות ומימיות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו שני עלי נענע מעל כל עין למשך 10 דקות.קרירות עלי הנענע עוזרת להפחתת הדלקת ולרענן את העיניים.

עלי בזיליקום

עלי בזיליקום הם תרופה פופולרית נוספת לעיניים אדומות ומימיות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו שני עלי בזיליקום על כל עין למשך 10 דקות.קרירות עלי הבזיליקום עוזרת להפחתת הדלקת ולרענן את העיניים.

כפות צוננות

כפות מצוננות הן

טיפול בעיניים אדומות ומימיות עם תרופות ביתיות

עיניים אדומות ומימיות יכולות להיות לא נוחות ומביכות במיוחד.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות ביתיות ששימשו במשך דורות לטיפול ביעילות בעיניים אדומות ומימיות.ניתן להשתמש בתרופות אלה כדי להפחית את אי הנוחות ולעזור בשיפור בריאות העיניים.להלן 13 מהתרופות הפופולריות, המוכחות והיעילות ביותר שהועברו דרך הדורות:

1.קומפרס קר

ניתן להשתמש בדחיסה קרה להפחתת אדמומיות ונפיחות העיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה במים קרים, סובבים אותו והניחו אותו מעל העיניים למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

2.קומפרס חם

ניתן להשתמש בדחיסה חמה גם להפחתת אדמומיות ונפיחות העיניים.כדי ליצור דחיסה חמה, להשרות מטלית נקייה במים חמים, לצלצל אותו ולהניח אותו מעל העיניים למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

3.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לעיניים אדומות ומימיות.כל שעליך לעשות הוא לפרק עלה אלוורה וסחט את הג’ל.החל את הג’ל על העין המושפעת והשאיר אותו למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

4.מי ורדים

מי ורדים שימשו במשך מאות שנים לטיפול בעיניים אדומות ומימיות.פשוט משרים כרית כותנה במי ורדים ולהניח אותה מעל העיניים למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

5.מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה פופולרית לעיניים אדומות ומימיות.פשוט מניחים פרוסות מלפפון על העיניים למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

6.שקיות תה

שקיות תה הן תרופה יעילה לעיניים אדומות ומימיות.כל שעליך לעשות הוא להשרות שתי שקיות תה במים חמים, מורידים אותם והניחו אותם מעל העיניים למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

7.חלב ודבש

חלב ודבש שימשו במשך מאות שנים לטיפול בעיניים אדומות ומימיות.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלב חלק אחד וחלק אחד דבש ולהחיל אותו על העין המושפעת.השאירו את התערובת למשך 10 עד 15 דקות ואז שטפו אותה במים קרים.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

8.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה פופולרית לעיניים אדומות ומימיות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן קיק על העין המושפעת והשאיר אותו למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

9.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית לעיניים אדומות ומימיות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן קוקוס על העין המושפעת ולהשאיר אותו במשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

10.קליפת תפוז

קליפת תפוז היא תרופה טבעית לעיניים אדומות ומימיות.כל שעליך לעשות הוא לטחון קצת קליפות תפוז ומערבב אותה עם כמה טיפות מים.מרחו את התערובת על העין הפגועה והשאירו אותה למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

11.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה טבעית לעיניים אדומות ומימיות.פשוט תלולים שתי שקיות תה ירוק במים חמים, מורידים אותם והניחו אותם מעל העיניים למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

12.תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה פופולרית לעיניים אדומות ומימיות.פשוט פורסים תפוח אדמה גולמי ומניחים את הפרוסות מעל העיניים למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

13.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית לעיניים אדומות ומימיות.פשוט תלולים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים, מורידים אותם ומניחים אותם מעל העיניים למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך מספר פעמים ביום.

סיכום

עיניים אדומות ומימיות יכולות להיות לא נוחות ומביכות, אך ישנם מספר תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את אי הנוחות ולעזור בשיפור בריאות העיניים.תרופות אלה, שהועברו לאורך הדורות, כוללות קומפרסים קרים וחמים, אלוורה, מי ורדים, מלפפון,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן