דף הבית » תרופות סבתא » עין אדומה – 18 תרופות סבתות פופולריות ויעילות בכל הגילאים
daddf dddded  daadaddaddaa daddaaddaa daddaddcdadddaa ddda

עין אדומה – 18 תרופות סבתות פופולריות ויעילות בכל הגילאים

עין אדומה – 18 תרופות סבתות פופולריות ויעילות בכל הגילאים

עין אדומה היא מצב עיניים נפוץ המאופיין באדמומיות, שריפה, קרע ולעיתים גירוד העיניים.בדרך כלל זה נגרם על ידי אלרגיות, אבק או חשיפה רבה מדי לאור.עין אדומה יכולה להיות לא נוחה ואפילו כואבת, אך למרבה המזל, ישנם כמה תרופות פשוטות שיכולות לעזור להרגיע את האדמומיות ואי הנוחות.להלן 18 תרופות סבתא פופולריות ויעילות בכל הגילאים כדי לעזור להיפטר מעין אדומה.

קומפרס חם

דחיסה חמה היא אחד הטיפולים היעילים ביותר לעין אדומה.כדי ליצור קומפרס חם, להשרות מטלית נקייה במים חמים ואז למרוח אותו על האזור הפגוע.השאירו את הבד למשך 10 עד 15 דקות, ואז חזרו על התהליך מספר פעמים לאורך היום.זה יעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.

קומפרס קר

תרופה יעילה נוספת לעין אדומה היא קומפרס קר.שיטה זו מועילה במיוחד להפחתת דלקת והקלה על כאבים.כדי להכין דחיסה קרה, משרים מטלית נקייה במים קרים ואז למרוח אותו על האזור המושפע.השאירו את הבד למשך 10 עד 15 דקות, ואז חזרו על התהליך מספר פעמים לאורך היום.

טיפ:

בעת ביצוע דחיסה, וודא שהמים אינם חמים מדי או קרים מדי.מים פושרים הם הטובים ביותר.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה פופולרית נוספת לעין אדומה.מלפפונים ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כדי להשתמש בפרוסות מלפפון לעין אדומה, הניחו כמה פרוסות על האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך כמה פעמים במהלך היום.

שקיות תה קמומיליות

שקיות תה קמומיליות הן תרופה יעילה נוספת לעין אדומה.קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והמרגיעות, שיכולות לעזור להפחית אדמומיות וגירוי.כדי להשתמש בשקיות תה קמומיליות לעין אדומה, תלולות שתי שקיות תה במים חמים למשך 5 דקות.הסר את שקיות התה ואפשר להם להתקרר.לאחר הקירור, הניחו את שקיות התה מעל האזור הפגוע למשך 10 עד 15 דקות.ניתן לחזור על כך כמה פעמים במהלך היום.

אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית נוספת לעין אדומה.אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות ומרגיעות, שיכולות לעזור להפחית אדמומיות וגירוי.כדי להשתמש באלוורה לעין אדומה, החל שכבה דקה של הג’ל ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות ואז שטפו במים חמים.ניתן לחזור על כך כמה פעמים במהלך היום.

דבש

דבש הוא תרופה יעילה נוספת לעין אדומה.דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והחיטוי, שיכולות לעזור להפחית אדמומיות וגירוי.כדי להשתמש בדבש לעין אדומה, החל שכבה דקה של הדבש ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות ואז שטפו במים חמים.ניתן לחזור על כך כמה פעמים במהלך היום.

10 תרופות עיניים אדומות של סבתא עוד

יש אינספור תרופות וטיפולים לעין אדומה, שרבים מהם הועברו לאורך דורות.להלן 10 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא לעין אדומה:

1.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה מיושנת לעין אדומה.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות דקות והניחו אותם מעל העיניים שלך למשך 15-20 דקות.ההערכה היא כי פרוסות מלפפון מפחיתות נפיחות ועוזרות להפחתת האדמומיות.

2.פרוסות תפוחי אדמה

תרופה פופולרית נוספת לעין אדומה היא לחתוך תפוח אדמה לפרוסות ולהניח אותם מעל העיניים שלך למשך 15-20 דקות.פרוסות תפוחי אדמה נחשבים להפחתת נפיחות וגם מפחיתים את האדמומיות.

3.מי ורדים

על פי ההערכה,

מי ורדים הם תרופה טבעית לעין אדומה.כל שעליך לעשות הוא לטבול כרית כותנה במי ורדים והניח אותו מעל עיניך למשך 15-20 דקות.מי שושנים נחשבים להפחית את האדמומיות והגירוי הקשורים לעין אדומה.

4.שקיות תה

על פי ההערכה, שקיות תה הן תרופה טבעית לעין אדומה.הניחו שתי שקיות תהבמים חמים למשך מספר דקות ואז מאפשרים להם להתקרר.לאחר קריר, הניחו את שקיות התה מעל העיניים למשך 15-20 דקות.הטאנינים בתה נחשבים להפחית את האדמומיות והגירוי הקשורים לעין אדומה.

5.חלב ודבש

חלב ודבש מאמינים כי הם תרופה טבעית לעין אדומה.פשוט מערבבים חלקים שווים של חלב ודבש ומרחים את התערובת על העיניים.השאירו את התערובת למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים חמים.חומצה לקטית בחלב ותכונות האנטיבקטריאליות הטבעיות של הדבש נחשבים להפחית את האדמומיות והגירוי הקשורים לעין אדומה.

6.קמומיל

על פי ההערכה, קמומיל הוא תרופה טבעית לעין אדומה.פשוט תלול שני שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך מספר דקות ואז מאפשרים להם להתקרר.לאחר קריר, הניחו את שקיות התה מעל העיניים למשך 15-20 דקות.התכונות האנטי-דלקתיות של הקמומיל נחשבים להפחית את האדמומיות והגירוי הקשורים לעין אדומה.

7.מכשפה לוז

על פי ההערכה,

מכשפה לוז היא תרופה טבעית לעין אדומה.כל שעליך לעשות הוא להשרות כרית כותנה בלוז המכשפה ומרחי אותה מעל העיניים שלך למשך 15-20 דקות.נראה כי לוז מכשפה מפחית את האדמומיות והגירוי הקשורים לעין אדומה.

8.אלוורה

על פי ההערכה,

אלוורה היא תרופה טבעית לעין אדומה.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של ג’ל אלוורה על עיניך והשאיר אותו למשך 15-20 דקות.התכונות האנטי דלקתיות של אלוורה נחשבות להפחית את האדמומיות והגירוי הקשורים לעין אדומה.

9.קומפרס קר

על פי ההערכה,

דחיסה קר היא תרופה טבעית לעין אדומה.פשוט מרחי קומפרס קר מעל העיניים שלך למשך 15-20 דקות.הדחיסה הקרה נחשבת להפחתה של אדמומיות והגירוי הקשורים לעין אדומה.

10.מיץ לימון

על פי ההערכה, מיץ לימון הוא תרופה טבעית לעין אדומה.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות מיץ לימון על העיניים והשאיר אותו דולק למשך 15-20 דקות.התכונות החומציות של מיץ הלימון נחשבות להפחתת אדמומיות והגירוי הקשורים לעין אדומה.

סיכום

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בעין אדומה במשך מאות שנים.מפרוסות מלפפון ועד שקיות תה ואפילו מיץ לימון, הוכח כי תרופות אלה יעילות להפחתת אדמומיות וגירוי.אמנם סעדים אלה אינם מהווים תחליף לטיפול רפואי, אך הם יכולים לספק הקלה בטווח הקצר.

שאלות נפוצות

מהן כמה תרופות טבעיות לעין אדומה?

כמה תרופות טבעיות לעין אדומה כוללות פרוסות מלפפון, פרוסות תפוחי אדמה, מי ורדים, שקיות תה, חלב ודבש, קמומיל, מכשפה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן