דף הבית » תרופות סבתא » עיניים מימיות – 16 תרופות של סבתא לרגיעה ומשמעות
daddadddd deddedddaa  daadaddaddaa dadc daddaad dcdadddad d

עיניים מימיות – 16 תרופות של סבתא לרגיעה ומשמעות

מהן העיניים המימיות?

עיניים מימיות, המכונות גם אפיפורה, הן מצב הגורם לאדם לחוות קריעה מוגזמת או הצפת דמעות.עיניים מימיות יכולות להיגרם מכמה מצבים שונים הכוללים אלרגיות, עיניים יבשות, זיהומים ואפילו חסומים של תעלות דמעה.זה יכול להיות גם סימן למצב רפואי בסיסי או למחלה.אמנם זה יכול להיות לא נוח ומביך, עם הטיפול הנכון, ניתן לנהל עיניים מימיות.

16 הסעדים של סבתא לעיניים מימיות

עיניים מימיות יכולות להיות מתסכלות ולא נוחות, אבל יש כמה תרופות שיכולות לעזור לך למצוא קצת הקלה.סעדים אלה מבוססים על תרופות עממיות מסורתיות שהועברו מדור לדור.להלן 16 תרופות של סבתא לעיניים מימיות.

1.אלוורה

אלוורה היא בחירה מצוינת לטיפול בעיניים מימיות.ידוע שיש לו תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת וגירוי בעיניים.כדי להשתמש באלוורה, פשוט מערבבים כפית של ג’ל אלוורה עם כוס מים והשתמשו בו כשטיפת עיניים.עשו זאת מספר פעמים ביום ועליכם למצוא הקלה תוך זמן קצר.

2.תה קמומיל

תה קמומיל הוא עוד תרופה נהדרת לעיניים מימיות.לקמומיל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת והגירוי של העיניים.כדי להשתמש בתה קמומיל, תלול שקית תה בכוס מים רותחים למשך 5 דקות.אפשר לתה להתקרר ולהשתמש בו כשטיפת עיניים.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.טיפות עיניים

טיפות עיניים יכולות להיות דרך יעילה להקל על עיניים מימיות.דמעות מלאכותיות יכולות לעזור להחזיר את האיזון הטבעי של הדמעות בעיניים ולהפחית את הגירוי והאי הנוחות הקשורים לעיניים מימיות.הקפד להשתמש בטיפות עיניים המיועדות במיוחד לעיניים מימיות.

4.ניקיון

חשוב לשמור על עיניים נקייה כשיש לך עיניים מימיות.הקפידו לשטוף את הפנים והעיניים באופן קבוע, בעזרת ניקוי עדין ומים פושרים.עליכם גם לדאוג להסיר את כל איפור העיניים לפני השינה.

5.דחיסה חמה וקרה

החלת דחיסה חמה וקרה על העיניים יכולה להיות דרך נהדרת להפחית דלקת וגירוי הקשורים לעיניים מימיות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות מטלית כביסה במים חמים ואז סובבים אותה.מרחו את הדחיסה החמה על העיניים למשך 5 דקות.ואז, משרים מטלית כביסה שנייה במים קרים ומורחים אותו על העיניים למשך 5 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.הימנע משפשוף עיניים

שפשוף עיניך יכול להחמיר את הסימפטומים של עיניים מימיות, ולכן חשוב להימנע מהרגל זה.אם העיניים שלך מגרדות, נסה להשתמש בדחיסה קרה במקום זאת.

7.דיאטה

אכילת תזונה בריאה יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של עיניים מימיות.מזונות העשירים בחומצות שומן אומגה 3, כמו סלמון, יכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי.עליכם גם לדאוג לשתות הרבה מים לאורך היום כדי לשמור על עיניים לחות.

8.מכשיר אדים

שימוש במכונת אדים בביתך יכול לעזור לשמור על לחות באוויר ולהפחית את גירוי העיניים המימיות.זה מועיל במיוחד בחודשי החורף שבהם האוויר יבש.

9.תרגילי עיניים

תרגילי עיניים יכולים לעזור לחזק את השרירים סביב העיניים ולהפחית את הגירוי הקשור לעיניים מימיות.אתה יכול לעשות את התרגילים האלה בבית או במשרד הרופא.

10.עיסוי

עיסוי בעדינות של האזור סביב העיניים יכול לעזור להפחית דלקת וגירוי.אתה יכול לעשות זאת בעצמך או שמטפל בעיסוי מקצועי יעשה זאת בשבילך.

11.שינה

קבלת שינה מספקת יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של עיניים מימיות.דאג לקבל לפחות 8 שעות שינה בכל לילה.

12.משקפי שמש

משקפי שמש יכולים לעזור להפחית את גירוי העיניים המימיות על ידי חסימת קרני השמש.הקפד לקנות משקפי שמש עם 100% הגנה על UV.

13.תרופות צמחיות

תרופות צמחיות, כמו קמומיLE, Goldenseal, and Eyebright, Can

הרפיה ומשמעות

עיניים מימיות יכולות להיות סימן של לחץ וחרדה, אבל זה יכול להיות גם סימן למשהו יותר רציני.למרבה המזל, ישנם מספר סעדים שיכולים לעזור להרגיע ולהקל על העיניים המימיות.החל משינויי אורח חיים פשוטים ועד הסעדים של סבתא המסורתית, ישנם מגוון גישות שיעזרו להפחית את העיניים המימיות ולמצוא תחושת רגיעה ומשמעות.

שינויים באורח החיים

אחת הדרכים הפשוטות והיעילות ביותר להפחתת עיניים מימיות היא לבצע שינויים באורח החיים.אלה יכולים לכלול צמצום רמות הלחץ, שינה רגועה יותר והימנעות מאלרגנים שיכולים לעורר עיניים מימיות.שינויים אחרים באורח החיים שיכולים לעזור להפחית את העיניים המימיות כוללים הימנעות מחשיפה מוגזמת לתאורה קשה, אכילת מזונות המכילים ויטמינים A ו- B, ושימוש בטיפות עיניים ומשחות.

תרופות צמחי מרפא

תרופות צמחי מרפא הם בחירה פופולרית לטיפול בעיניים מימיות.הסעדים של סבתא לעיניים מימיות כוללות לעתים קרובות קמומיל, לבנדר ורוזמרין.ניתן להשתמש בצמחי מרפא אלה בתה או בחליטות, והם יכולים לשמש גם באופן אקטואלי.לדוגמה, קמומיל נחשב כמסייע בהפחתת הדלקת ולהרגיע את העיניים, ואילו ניתן להשתמש בבנדר להפחתת לחץ וחרדה.ניתן להשתמש ברוזמרין גם להפחתת דלקת.

תרופות ביתיות

הסעדים של סבתא לעיניים מימיות כוללות לעתים קרובות גם תרופות ביתיות.אלה יכולים לכלול החלת קומפרסים קרים על העיניים, כמו גם שימוש בפרוסות מלפפון או תפוחי אדמה כדי להפחית את הדלקת.תרופות ביתיות אחרות כוללות שתיית הרבה מים, אכילת מזונות עשירים בוויטמינים A ו- B והימנעות מעדשות מגע.בנוסף, יש אנשים שמגלים ששימוש בכוכב אדים בחדר השינה שלהם יכול לעזור להפחית את העיניים המימיות.

שמנים טבעיים וארומתרפיה

סבתות השתמשו לעתים קרובות בשמנים טבעיים ובארומתרפיה כדי להקל על עיניים מימיות.ניתן להשתמש בשמנים טבעיים כמו שמן עץ התה, שמן לבנדר ושמן קמומיל כדי להפחית דלקת ולהרגיע את העיניים.ניתן להשתמש בארומתרפיה גם להפחתת לחץ וחרדה, שיכולים לעזור להפחית את העיניים המימיות.שמנים אתרים פופולריים לטיפול בעיניים מימיות כוללים לבנדר, קמומיל ופפרמנט.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה תרופות טבעיות לעיניים מימיות?
    כמה תרופות טבעיות לעיניים מימיות כוללות ביצוע שינויים באורח החיים, שימוש בתרופות צמחי מרפא, ניסיון לתרופות ביתיות ושימוש בשמנים טבעיים וארומתרפיה.
  • באילו סוגי עשבי תיבול ניתן להשתמש כדי להפחית את העיניים המימיות?
    עשבי תיבול המשמשים לעתים קרובות להפחתת העיניים המימיות כוללים קמומיל, לבנדר ורוזמרין.
  • באילו סוגים של תרופות ביתיות ניתן להשתמש כדי להפחית את העיניים המימיות?
    תרופות ביתיות שניתן להשתמש בהן להפחתת עיניים מימיות כוללות החלת דחיסים קרים על העיניים, שימוש בפרוסות מלפפון או תפוחי אדמה, שתיית הרבה מים, אכילת מזונות עשירים בוויטמינים A ו- B, הימנעות מעדשות מגע ושימוש במכונת אדים בחדר השינה.

עיניים מימיות יכולות להיות סימן של לחץ וחרדה, אבל זה יכול להיות גם סימן למשהו יותר רציני.למרבה המזל, סבתות העבירו מגוון של תרופות שיכולות לעזור להרגיע ולהקלה על עיניים מימיות.החל משינויי אורח חיים פשוטים לתרופות צמחיות מסורתיות, ישנם מגוון גישות שיעזרו להפחית את העיניים המימיות ולמצוא תחושת רגיעה ומשמעות.בעזרת הסעדים הללו תוכלו למצוא את ההקלה הדרושה לכם ולחזור לחיות את חייכם.

למידע נוסף על עיניים מימיות בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן