דף הבית » תרופות סבתא » עיניים אדומות – 12 תרופות סבתות טבעיות ובריאות
daddadddd ddddeddaa  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa dd

עיניים אדומות – 12 תרופות סבתות טבעיות ובריאות

מהן העיניים האדומות?

עיניים אדומות הן סימפטום לבעיה או מצב בסיסי, הנגרמים על ידי כלי דם מגורגים או נפוחים בעין.זה יכול להיגרם על ידי אלרגיות, זיהום, עיניים יבשות או טראומה.עיניים אדומות יכולות להיגרם גם כתוצאה מתרופות מסוימות, כגון אנטיהיסטמינים, דה -אסטנטים וטיפות עיניים.

הסעדים של סבתא לעיניים אדומות

עיניים אדומות יכולות להיות מעצבנות ולא נוחות, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות לטיפול בעיניים אדומות.להלן 12 תרופות סבתות טבעיות ובריאות לעיניים אדומות:

1.קומפרס קר

דחיסה קרה היא דרך פשוטה וקלה להפחתת אדמומיות וגירוי בעיניים.פשוט קח מטלית נקייה וספוג אותו במים קרים, ואז למרוח אותו מעל העיניים למשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ולהעניק הקלה מעיניים אדומות.

2.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון יכולות לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות בעיניים.כל שעליך לעשות הוא לחתוך כמה פרוסות מלפפון ולהניח אותן מעל העיניים למשך כעשר דקות.הקרירות של פרוסות המלפפון תסייע בהפחתת אדמומיות ונפיחות.

3.שקיות תה

השריית שקיות תה במים חמים ואז החלתם על העיניים יכולה גם לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.הטאנינים בתה יכולים לעזור להפחית דלקת ולעזור להרגיע את העיניים.

4.שמן קיק

שמן קיק משמש במשך מאות שנים לטיפול בעיניים אדומות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן קיק על האזור הפגוע ועסה בעדינות למשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.

5.מי ורדים

מי ורדים יכולים לעזור להפחית אדמומיות וגירוי בעיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה במי ורדים ומרחי אותו מעל העיניים למשך מספר דקות.

6.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות בעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח ג’ל אלוורה על האזור המושפע ולהשאיר אותו למשך מספר דקות.

7.תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והמרגיעות.כל שעליך לעשות הוא להשרות שקית תה קמומילית במים חמים ומורחים אותו מעל העיניים למשך מספר דקות.

8.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה ידועים בתכונותיהם האנטי דלקתיות והמרגיעות.פשוט מגררים תפוח אדמה ומורחים את המיץ על העיניים למשך מספר דקות.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות ונפיחות.

9.תה ירוק

תה ירוק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון.כל שעליך לעשות הוא להשרות שקית תה ירוק במים חמים ומורחים אותו מעל העיניים למשך מספר דקות.

10.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והלחות.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן קוקוס על האזור הפגוע ועסה בעדינות למשך מספר דקות.

11.חלב קר

חלב קר יכול לעזור להפחית אדמומיות ולהרגיע את העיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה בחלב קר ומורח אותו מעל העיניים למשך מספר דקות.

12.דבש

לדבש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ולחות.פשוט החל כמה טיפות דבש על האזור המושפע ועסה בעדינות למשך מספר דקות.

טיפ ייחודי

כאשר מטפלים בעיניים אדומות באחת מהתרופות הטבעיות הללו, חשוב לזכור להשתמש בידיים וחומרים נקיים.ידיים וחומרים לא סניטריים יכולים לגרום לזיהום נוסף ולגירוי.

12 תרופות סבתות טבעיות ובריאות יכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי בעיניים.עם זאת, אם העיניים האדומות נמשכות או מחמירות, חשוב לפנות לייעוץ רפואי מרופא.

תרופות סבתות לעיניים אדומות

עיניים אדומות הן בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון דברים שונים.מאלרגיות לדלקת הלחמית, עיניים אדומות יכולות להיות מעצבנות ומביכות כאחד.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות סבתות טבעיות ובריאות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הסימפטומים ולהביא הקלה.להלן 12 תרופות סבתות טבעיות ובריאות לעיניים אדומות שתוכלו לנסות בבית.

1.קומפרס קר

דחיסה קרה היא פשוטה ו- EFדרך פקטיבית לעזור להפחית את האדמומיות בעינייך.כל שעליך לעשות הוא למלא מטלית נקייה ורכה במים קרים, ומרחי אותו על עיניך למשך מספר דקות.אתה יכול גם להשתמש בשקיות תה קרה, פרוסות מלפפון או אפילו כפות קרות כדי לעזור להפחית את האדמומיות.

2.עיניים

Eyebright הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון תנאי עיניים, כולל עיניים אדומות.על פי ההערכה, הוא מפחית דלקת וגירוי, וניתן לקחת אותו כתוסף או להחיל ישירות על העיניים כתה.

3.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה פופולרית למגוון מחלות, כולל עיניים אדומות.כל שעליך לעשות הוא להכות את התה במים חמים למשך מספר דקות ואז למרוח את שקית התה המקוררת על העיניים למשך מספר דקות.

4.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון יכולות להיות דרך נהדרת להפחית את האדמומיות בעינייך.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות דקות והניח אותם על העיניים שלך למשך מספר דקות.קרירות המלפפון יכולה לעזור להפחית את האדמומיות ולהרגיע את האזור.

5.אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי על בסיס צמחים שניתן להשתמש בו כדי להפחית את האדמומיות בעינייך.פשוט למרוח כמה טיפות של ג’ל אלוורה טהור על האזור והשאיר אותו למשך מספר דקות.

6.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה ביתית נפוצה לעיניים אדומות.פשוט חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות ומורחים אותם ישירות על העיניים למשך מספר דקות.עור תפוח האדמה מכיל אנזימים טבעיים שיכולים לעזור להפחית גירוי ואודם.

7.שמן קיק

שמן קיק הוא שמן טבעי ששימש במשך מאות שנים כדי להפחית את האדמומיות בעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות שמן קיק על מטלית נקייה ומרחי אותו על העיניים למשך מספר דקות.

8.מי מלח

מי מלח הם תרופה נפוצה לעיניים אדומות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית מלח בכוס מים חמים ואז למרוח את הפיתרון על העיניים במטלית נקייה.

9.דבש

דבש הוא תרופה טבעית לעיניים אדומות.פשוט מערבבים כף דבש עם כמה טיפות מים חמים ואז מרחו את התערובת על העיניים למשך מספר דקות.התכונות הטבעיות האנטי דלקתיות של דבש יכולות לעזור להפחית את הגירוי והאודם.

10.חלב

חלב הוא תרופה טבעית לעיניים אדומות.פשוט מערבבים כף חלב עם כמה טיפות מים חמים ואז מרחו את התערובת על העיניים למשך מספר דקות.התכונות הטבעיות האנטי דלקתיות של חלב יכולות לעזור להפחית את הגירוי והאודם.

11.שמן אתרי קמומיל

שמן אתרי קמומיל הוא תרופה טבעית לעיניים אדומות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות של שמן אתרי קמומיל עם כמה טיפות מים חמים, ואז למרוח את התערובת על העיניים למשך מספר דקות.התכונות הטבעיות האנטי-דלקתיות של שמן אתרי קמומילית יכולות לעזור להפחית את הגירוי והאודם.

12.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עשב טבעי ששימש במשך מאות שנים כדי להפחית את האדמומיות בעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות לוז מכשפה על מטלית נקייה ומרחי אותה על העיניים למשך מספר דקות.

תרופות סבתות לעיניים אדומות הן דרך נהדרת להפחית את אדמומיות ואי הנוחות הקשורים למצב.הסעדים המפורטים לעיל כולם טבעיים ובטוחים לשימוש ויכולים לספק הקלה מהתסמינים של העיניים האדומות.רק הקפידו להתייעץ עם איש מקצוע רפואי לפני שתנסו לאף אחד מהתרופות הללו.

סיכום

עיניים אדומות הן בעיה שכיחה שיכולה להיות בעלת מגוון סיבות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות סבתות טבעיות ובריאות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להקל על הסימפטומים ולהביא הקלה.תרופות אלה כוללות קומפרסים קרים, עיניים, תה קמומיל, פרוסות מלפפון, אלוורה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן