דף הבית » תרופות סבתא » אדמומיות בפנים – 6 תרופות סבתות מצוינות ובטוחות

אדמומיות בפנים – 6 תרופות סבתות מצוינות ובטוחות

מה גורם לאדמומיות בפנים?

אדמומיות בפנים יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים.אלה כוללים חשיפה לשמש, Windburn, אקנה, רוזציאה, אלרגיות ומגרים.כוויות שמש הן הגורם השכיח ביותר לאדמומיות בפנים.כוויות שמש מאופיינות באדמומיות, כאב ונפיחות, ולעתים קרובות מתרחשות לאחר תקופות ממושכות של חשיפה לא מוגנת לשמש.גורמים אחרים לאדמומיות בפנים כוללים את Windburn, הנגרמת כתוצאה מחשיפה לרוח קרה או יבשה, ותגובות אלרגיות, שיכולות להיגרם כתוצאה ממגע עם גירויים כמו אבקה או קשקשים של בעלי חיים.

6 הסעדים של סבתא לאדמומיות בפנים

אדמומיות בפנים יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות של סבתא שיכולות לעזור להרגיע את האדמומיות ולהקלה.להלן כמה מהתרופות היעילות ביותר לאדמומיות בפנים:

1.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.זה יכול גם לספק אפקט מרגיע מיידי.כדי ליצור קומפרס קר, יש להשרות מטלית במים קרים ולהחיל אותו על האזור המושפע.שמור את הבד על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות בכל פעם.

2.אלוורה

אלוורה היא קרם לחות טבעי ומרוגע בעור.יישום ג’ל אלוורה על האזור הנגוע יכול לספק הקלה מאודם ולעזור להפחית דלקת.

3.מלפפון

מלפפון הוא עור טבעי מרגיע ויכול לעזור להפחית את האדמומיות בפנים.החלת פרוסת מלפפון על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.

4.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא עור טבעי מרוגע ומשמש לעתים קרובות לטיפול באדמומיות ודלקת בפנים.צור משחה מתוך שיבולת שועל ומים והחל אותה על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

5.דבש

דבש הוא עור טבעי מרגיע ויכול לעזור להפחית את האדמומיות בפנים.מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע ונותנים לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא עור טבעי מרגיע ויכול לעזור להפחית את האדמומיות בפנים.להכנת קומפרס תה קמומיל, תלול 2-3 שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז למרוח אותו על האזור המושפע.

טיפים להפחתת אדמומיות בפנים

ישנם מספר צעדים שתוכלו לנקוט כדי להפחית את האדמומיות בפנים.להלן מספר טיפים שיעזרו לך להתחיל:

  • הימנע מחשיפה ממושכת לשמש.
  • השתמש בחומרי ניקוי עדינים ובקרם לחות על עורכם.
  • הימנע ממוצרים מרגיזים, כגון פילינגים וחומרי ניקוי קשים.
  • ללבוש קרם הגנה עם SPF של לפחות 30.
  • השתמש במגזר אדים כדי לשמור על עורך לחות.
  • שתו הרבה מים כדי לשמור על עורך לחות.

בנוסף, חשוב להיות מודעים לכל אלרגנים או חומרים מגרים פוטנציאליים שעלולים לגרום לאדמומיות בפנים.אם אתה חושד כי אלרגיה היא הגורם לאדמומיותך, חשוב לדבר עם הרופא או הרופא העור שלך לקבלת ייעוץ ואפשרויות טיפול נוספות.

לבסוף, זכור לקחת הפסקות מהמסכים ומאלקטרוניקה אחרת כדי להפחית את המתח על העיניים שלך.נטילת הפסקות תכופות יכולה לעזור להפחית אדמומיות ודלקת בפנים.

אדמומיות בפנים: גורמים וטיפולים

אדמומיות בפנים, או שטיפת פנים, היא סימפטום שכיח שיכול להיגרם על ידי כל דבר מתגובה אלרגית למצב רפואי בסיסי.זה בדרך כלל לא מזיק וניתן לנהל אותו באמצעות תרופות ללא מרשם, תרופות ביתיות או שינויים באורח החיים.עם זאת, אם האדמומיות נמשכת או מלווה בתסמינים אחרים, חשוב לפנות לטיפול רפואי.

גורמים שכיחים לאדמומיות בפנים

אדמומיות הפנים יכולה להיגרם על ידי מגוון תנאים ופעילויות.הגורמים השכיחים כוללים:

  • תגובות אלרגיות
  • צריכת אלכוהול
  • חשיפה מוגזמת לשמש
  • גירוי בעור
  • Rosacea
  • sinזיהום בארה”ב
  • גיל המעבר
  • תרופות מסוימות

6 התרופות של סבתא מצוינת ובטוחה

סבתות מציעות סעדים במשך מאות שנים, ורבות מהן עדיין יעילות כיום.להלן שש תרופות של סבתא מצוינת ובטוחה לאדמומיות בפנים.

  • קומפרס קר – יישום דחיסה קרה על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית דלקת ואדמומיות.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית במים קרים ומרחי אותו ישירות על העור האדום.
  • תה ירוק – תה ירוק עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא להיות שקית תה ירוק במים חמים למשך מספר דקות ואז אפשרו לו להתקרר לפני שמריחה אותו על האזור הפגוע.
  • אלוורה-אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להרגיע את האדמומיות והדלקת.פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע.
  • דבש-דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.פשוט מרחי שכבה דקה של דבש על האזור המושפע.
  • שיבולת שועל-שיבולת שועל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.כל שעליך לעשות הוא לערבב כוס שיבולת שועל עם כמה טיפות מים ליצירת משחה ולהחיל אותה על האזור הפגוע.
  • מלפפון – מלפפונים מתקררים באופן טבעי ויכולים לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון על פרוסות דקות והחל אותן ישירות על האזור הפגוע.

תרופות ביתיות פשוטות אלה יכולות לעזור להפחית אדמומיות ודלקת בפנים.עם זאת, אם האדמומיות נמשכת או מלווה בתסמינים אחרים, חשוב לפנות לרופא להערכה נוספת.

שאלות נפוצות

מהם הגורמים השכיחים ביותר לאדמומיות בפנים?

הגורמים השכיחים ביותר לאדמומיות בפנים הם תגובות אלרגיות, צריכת אלכוהול, חשיפה מוגזמת לשמש, גירוי בעור, רוזציאה, זיהום בסינוס, גיל המעבר ותרופות מסוימות.

מהם כמה תרופות בטוחות ויעילות לאדמומיות בפנים?

כמה תרופות בטוחות ויעילות לאדמומיות בפנים כוללות קומפרסים קרים, תה ירוק, אלוורה, דבש, שיבולת שועל ומלפפון.

לסיכום, אדמומיות בפנים היא סימפטום שכיח שיכול להיות בעל גורמים שונים.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות ביתיות פשוטות ובטוחות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.עם זאת, אם האדמומיות נמשכת או מלווה בתסמינים אחרים, חשוב לפנות לטיפול רפואי. למידע נוסף על אדמומיות בפנים באתר wikipedia.org.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן