דף הבית » תרופות סבתא » כוויות שמש בפנים – 2 תרופות של סבתא מזינות ועתיקה

כוויות שמש בפנים – 2 תרופות של סבתא מזינות ועתיקה

כוויות שמש בפנים – 2 תרופות של סבתא מזינות ועתיקה

אין זה מפתיע ש- Sunburns יכול להיות לא נוח וכואב.העור יכול להיות אדום, חם ורך למגע, והוא יכול אפילו לגרום לשלפוחיות ולקלף.כוויות שמש הן בעיית עור שכיחה שיכולה להיות חמורה במיוחד כאשר הם מתרחשים בפנים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא מזינות ועתיקה שתוכלו להשתמש בהן כדי להרגיע את פניכם המפוארים.

אלוורה
צמח אלוורה שימש במשך מאות שנים להרגיע ולבריפוי עור.הג’ל שנמצא בעלים אלוורה מכיל נוגדי חמצון, אנזימים, ויטמינים A ו- C, והוא אנטי דלקתי, מה שהופך אותו לטיפול אידיאלי בכוויות שמש.כדי להשתמש באלוורה, פשוט שבר חתיכה קטנה של העלה וסחטו את הג’ל.משפשף בעדינות את הג’ל על האזור הפגוע, ואפשר לו לספוג בעור שלך.אלוורה ידועה בתכונות הקירור והמרגיעות שלה, ולכן עליכם לחוש הקלה מסוימת לאחר יישום הג’ל.

דבש
דבש הוא תרופה עתיקה נוספת הידועה בתכונות הריפוי שלו.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להפחית את אדמומיות העור ודלקת.כדי להשתמש בדבש כתרופה כוויות שמש, מערבבים 1 כפית דבש עם 1/4 כפית מים חמים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע, השאירו אותה למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.דבש יכול לספק תחושה מרגיעה ומרגיעה, ולעזור להפחית את אי הנוחות הנגרמת על ידי כוויות שמש.

H2 – טיפים מועילים

1. ללבוש קרם הגנה
הדרך הטובה ביותר להגן על עורך מפני כוויות שמש היא ללבוש קרם הגנה.הקפד לבחור קרם הגנה עם SPF של 30 ומעלה, והחל אותו בנדיבות על כל אזורי העור החשופים שלך.להגיש מחדש כל שעתיים, או לאחר שחייה או הזעה.

2. הישאר לחות
שתיית מים רבים יכולה לעזור להרגיע את העור השוטף ולהשאיר אותו לחות.שהייה לחות יכולה גם לעזור להפחית את הסיכון להתייבשות, מה שעלול להחמיר את כוויות השמש.

3. הימנע מחשיפה ישירה לשמש
במידת האפשר, נסו להימנע מחשיפה ישירה לשמש, במיוחד בשעות השיא של 10:00 עד 16:00.אם אתה צריך לצאת לשמש, ללבוש בגדים מגנים כמו כובעים, משקפי שמש וחולצות ומכנסיים בצבע קלילים, עם שרוולים ארוכים.

H2 – טיפ ייחודי ומועיל

4. התקלח או אמבטיה קרירה
התקלחות או אמבטיה קרירה יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הנגרמת על ידי כוויות שמש.הקפידו להשתמש במים קרירים או פושרים, מכיוון שמים חמים יכולים להחמיר את הכוויה.אתה יכול גם להוסיף לאמבטיה שיבולת שועל, סודה לשתייה או תה קמומיל כדי לעזור להרגיע את העור.

H3 – מסקנה
כוויות שמש יכולות להיות כואבות ולא נוחות, במיוחד כאשר הן מתרחשות בפנים.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות של סבתא מזינה ועתיקה שיכולות לעזור להרגיע ולרפא עור משויך.אלוורה ודבש הם שני תרופות פופולריות שיכולות לספק הקלה ולהפחית את אי הנוחות, ולבישת קרם הגנה, להישאר לחות ולהימנע מחשיפה ישירה של שמש יכולה לעזור במניעת כוויות שמש בעתיד.התקלחות או אמבטיה קרירה יכולה גם לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים לכוויות שמש.

הסעדים של סבתא לכוויות שמש בפנים

כוויות שמש בפנים יכולות להיות כואבות במיוחד, ולעתים קרובות קשה לרפא.למרבה המזל, סבתות רבות לאורך מאות השנים העבירו כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.זכור כי לחלק מהתרופות הללו עשויים להיות רמות יעילות משתנות, וכי תמיד יש להשתמש בהן בזהירות.

החלת קומפרס מגניב

אחד התרופות המומלצות ביותר על כוויות שמש הוא להחיל קומפרס מגניב על האזור המושפע.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב, כמו גם להפחית את משך הכוויה.כדי להכין דחיסה קרירה, פשוט משרים מטלית כביסה או בד נקי במים קרים או תערובת של מים קרים וכמה טיפות של שמן אתרי לבנדר.החל את הדחיסה על האזור השוויוני למשך 10-15 דקות כמה פעמים ביום.

אלוורה

אלוורה יש זמן רבשימש כתרופה לסוגים רבים של מחלות עור, והיא יעילה במיוחד עבור כוויות שמש.ניתן ליישם את הג’ל ממפעל אלוורה ישירות על האזור השוויון כדי לספק הקלה מכאב ונפיחות.זה יכול גם לעזור להאיץ את תהליך הריפוי.

שאלות נפוצות על כוויות שמש בפנים

מהם הסימנים של כוויות שמש?

הסימן הנפוץ ביותר של כוויות שמש הוא עור אדום ומעצבן.אתה עלול גם לחוות כאב, גירוד או עקיצה, ושלפוחיות עשויות להיווצר במקרים חמורים.

כיצד אוכל למנוע שיזונות שמש בפנים?

הדרך הטובה ביותר למנוע כניסת שמש בפנים היא ללבוש קרם הגנה רחב-ספקטרום עם גורם הגנה מפני שמש (SPF) של לפחות 30. בנוסף, חשוב להימנע מחשיפה ממושכת של שמש, במיוחד בשעות השיא (10:00 בערב)ולבישת כובע רחב שוליים יכולה גם לעזור להגן על פניך מפני קרני השמש.

סיכום

כוויות שמש בפנים יכולות להיות כואבות להפליא וקשה לרפא.למרבה המזל, ישנם תרופות רבות שנבדקו בזמן שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.החלת דחיסה מגניבה ואלוורה הם שניים מהתרופות המומלצות הנפוצות ביותר עבור כוויות שמש ויכולים לעזור לספק הקלה מכאב ונפיחות.בנוסף, נקיטת אמצעי מניעה כמו לבישת קרם הגנה רחב-ספקטרום והימנעות מחשיפה ממושכת של שמש יכולה לעזור להפחית את הסיכון להתפתחות כוויות שמש בפנים. Sunburns הם מצב עור נפוץ ומניעה, וידיעה כיצד לטפל בהם יכולה לעזור להפחית את חומרתםולקצר את משך הזמן שלהם.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן