דף הבית » תרופות סבתא » תלתן אדום – 18 תרופות של סבתא אפקטיבית ומיוחדת
daadcdaadf ddddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddadadddddaa dded

תלתן אדום – 18 תרופות של סבתא אפקטיבית ומיוחדת

היתרונות של שימוש בתלתן אדום כתרופות של סבתא

תלתן אדום שימש במשך מאות שנים כתרופה צמחית על ידי תרבויות רבות כולל ילידי אמריקאים.זה שימש למגוון מחלות, כמו בעיות נשימה, מצבי עור ואפילו סרטן.תלתן אדום הוא מקור נהדר לאיזופלבונים, שהם נוגדי חמצון חזקים שיכולים לעזור להפחית דלקת ולתמוך בבריאות הכללית.בנוסף, תלתן אדום הוא גם מקור נהדר לוויטמינים, מינרלים ופיטונוטריינטים אחרים שיכולים לעזור בשיפור הבריאות הכללית.

תלתן אדום ומניעת סרטן

תלתן אדום שימש במשך מאות שנים כדי לסייע במניעת סרטן ומחלות אחרות.מחקרים אחרונים הראו כי תלתן אדום יכול לסייע בהגנה מפני סרטן מסוים, כמו סרטן השד והערמונית.ההערכה היא כי האיזופלבונים בתלתן אדום יכולים לעזור להפחית את הסיכון לסרטן על ידי חסימת צמיחת תאי סרטן, הפחתת הסיכון להיווצרות הגידול והפחתת הדלקת.

תנאי תלתן אדום ועור

תלתן אדום משמש זה מכבר לטיפול במגוון מצבי עור, כמו אקזמה, פסוריאזיס ואקנה.תלתן אדום מכיל מספר תרכובות אנטי דלקתיות, שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות הקשורים לתנאים אלה.זה יכול גם לעזור להפחית גירוד וגירוי.בנוסף, תלתן אדום יכול לעזור להפחית את הופעתן של צלקות וכתמי גיל.

18 תרופות אפקטיביות של סבתא עם תלתן אדום

1. השתמש בתה תלתן אדום כדי לטפל בהצטננות ובפלוס.

2. הכינו עוף תלתן אדום כדי להפחית את הדלקת וטיפול במצבי העור.

3. קח תוספי תלתן אדומים כדי להפחית את הסיכון לסרטן.

4. הוסף תלתן אדום לסלטים או שייקים כדי להגדיל את צריכת האיזופלבונים שלך ופטונוטריינטים אחרים.

5. שתו תה תלתן אדום כדי להפחית את הסיכון למחלות לב וכלי דם.

6. מערבבים תלתן אדום עם עשבי תיבול אחרים ליצירת סירופ שיעול טבעי.

7. הכינו תמיסת תלתן אדומה לטיפול בגרונאיות כואבות.

8. הפוך דחיסת תלתן אדומה להפחתת הדלקת וטיפול במצבי העור.

9. הכינו מלחי תלתן אדום לטיפול בקיצוצים ושריטות.

10. בצע עירוי תלתן אדום לטיפול בכאבי ראש.

11. הכינו אמבט תלתן אדום כדי להרגיע שרירים ומפרקים כואבים.

12. השתמש בתלתן אדום באופן אקטואלי לטיפול באקנה.

13. מערבבים תלתן אדום עם דבש לטיפול בשיעול.

14. הכינו משחה תלתן אדומה להפחתת אדמומיות ונפיחות הקשורה לאקזמה.

15. שתו תה תלתן אדום כדי להפחית את הסיכון לאוסטאופורוזיס.

16. שתו תה תלתן אדום כדי להפחית את הסיכון לסרטן השד.

17. הוסף תלתן אדום למרקים ותבשילים כדי להגדיל את צריכת הפיטונוטריינטים שלך.

18. קח תוספי תלתן אדומים כדי להפחית את הסיכון לסרטן הערמונית.

טיפ ייחודי: תלתן אדום יכול לשמש גם כצבע טבעי.אתה יכול להשתמש בו כדי לצבוע בד, נייר וחומרים אחרים בצבע עמוק וורדרד-סגול.

היתרונות הבריאותיים של תלתן אדום

תלתן אדום הוא עשב טבעי המשמש במשך מאות שנים כתרופה ביתית לטיפול במחלות שונות.העשב מכיל תרכובות רבות שיכולות לעזור להפחית דלקת, לשפר את בריאות הלב וכלי הדם ולהפחית את רמות הכולסטרול.תלתן אדום נחשב גם לטיפול בטוח ויעיל בתסמיני גיל המעבר, כמו גלי חום והזעות לילה.

תלתן אדום עשיר בפיטואסטרוגנים, תרכובות מבוססות צמחים שיכולות לעזור לאזן הורמונים בגוף.תרכובות אלה יכולות לעזור להפחית את חומרת גלי החום, הזעות לילה ותסמינים אחרים בגיל המעבר.תלתן אדום עשיר גם בחומרים מזינים אחרים, כמו סידן ומגנזיום, החיוניים לבריאות הלב וכלי הדם.בנוסף, העשב גבוה בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור בהגנה מפני נזק חמצוני והזדקנות סלולרית.

18 התרופות של סבתא אפקטיבית ומיוחדת לתלתן אדום

1.תה תלתן אדום

תה תלתן אדום הוא דרך פשוטה וטעימה ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של העשב.להכנת התה, תלולות שתי כפיות של פרחי תלתן אדומים מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אתה יכול להמתיק את התה עם קצתמיץ דבש או לימון אם רוצים.שתו כוס התה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.תלתן אדום שמן משוחרר

תלתן אדום שמן שהוחדר הוא דרך נהדרת לקצור את היתרונות של העשב באופן אקטואלי.כדי להכין את השמן, תלולות שתי כפות פרחי תלתן אדומים מיובשים בכוס אחת של שמן זית חוץ-ויגין למשך שבועיים.מסננים את הפרחים ומאחסנים את השמן בבקבוק זכוכית כהה.אתה יכול להשתמש בשמן באופן אקטואלי על העור כדי לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגירוי.

3.Poultice תלתן אדום

עוף תלתן אדום הוא דרך נהדרת להפחית דלקת ולהאיץ את תהליך הריפוי.כדי להכין את העוף, תלולות שתי כפות פרחי תלתן אדומים מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הפרחים ומורחים את הנוזל על בד.הניחו את הבד על האזור הפגוע ומכסים אותו במגבת חמה.השאירו את העוף במקום 15 עד 20 דקות.

4.סירופ תלתן אדום

סירופ תלתן אדום הוא דרך נהדרת לקצור את היתרונות של העשב באופן פנימי.כדי להכין את הסירופ, תלולות שתי כפות של פרחי תלתן אדומים מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הפרחים ומוסיפים לנוזל כוס סוכר אחת.מביאים את התערובת לרתיחה, תוך ערבוב מתמיד.מנמיכים את האש ומבשלים במשך 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.אחסן את הסירופ בצנצנת זכוכית במקרר עד חודש.

5.דחיסת תלתן אדום

קומפרס תלתן אדום הוא דרך נהדרת להפחית דלקת ולהרגיע את הגירוי.כדי להכין את הדחיסה, תלולות שתי כפות פרחי תלתן אדומים מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הפרחים ושופכים את הנוזל לקערה.משרים מטלית בנוזל וסובבים אותו.הניחו את הבד על האזור הפגוע ומכסים אותו במגבת חמה.השאר את הדחיסה במקום 15 עד 20 דקות.

6.אמבט תלתן אדום

אמבט תלתן אדום הוא דרך נהדרת לקצור את היתרונות של העשב באופן אקטואלי.כדי להכין את האמבטיה, תלולות שתי כפות פרחי תלתן אדומים מיובשים בכוס מים חמים למשך 10 דקות.מסננים את הפרחים ומוסיפים את הנוזל לאמבטיה חמה.משרים באמבטיה במשך 15 עד 20 דקות.אתה יכול גם להוסיף כמה טיפות של שמן אתרי לבנדר לאמבטיה לרגיעה נוספת.

7.תלתן תלתן אדום

תמיסת תלתן אדומה היא דרך נהדרת לקצור את היתרונות של העשב באופן פנימי.כדי להכין את התמצית, תלולות שתי כפות של פרחי תלתן אדומים מיובשים בכוס וודקה או חומץ תפוחים למשך שבועיים.מסננים את הפרחים ומאחסנים את התמצית בבקבוק זכוכית כהה.קח כפית אחת של התמיסה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.תלתן אדום סלב

סלובר אדום סלבי הוא דרך נהדרת לקצור את היתרונות של העשב באופן אקטואלי.כדי להכין את המשחה, תלולות שתי כפות של פרחי תלתן אדומים מיובשים בכוס אחת של שמן זית מתווה חוץ במשך שבועיים.מתח

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן