דף הבית » תרופות סבתא » שלפוחיות מהשמש – 17 תרופות של סבתא חמה ומרגיעה
dadcdadddddaa deddadeda  daadaddaddaa dadc daddaad dded ddeda

שלפוחיות מהשמש – 17 תרופות של סבתא חמה ומרגיעה

מה הם שלפוחיות שמש?

שלפוחיות שמש הן בליטות קטנות, כואבות ולעיתים מגרדות המופיעות על העור לאחר חשיפה ממושכת של שמש.העור סביב השלפוחיות עשוי להיות אדום, נפוח ורך.שלפוחיות שמש נגרמות בדרך כלל כתוצאה מחשיפת יתר לקרני אולטרה סגול (UV) או כוויות שמש.כוויות שמש מתרחשות כאשר העור נחשף לקרינת יותר מדי UV.שלפוחיות שמש יכולות להיגרם גם על ידי צורות אחרות של קרינה, כמו קרינה אולטרה סגולה ממיטות שיזוף.

הסעדים של סבתא לשמש שלפוחיות

שלפוחיות שמש יכולות להיות כואבות ולא נוחות, אך למרבה המזל ישנם כמה תרופות שהועברו מסבתות לאורך השנים שיכולות לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת.להלן 17 תרופות של סבתא חמה ומרגיעה לשלפוחיות שמש:

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לכוויות שמש ושלפוחיות שמש.הג’ל מצמח אלוורה מתקרר, מעביר לחות ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לשלפוחיות שמש.החל ג’ל אלוורה ישירות על האזורים המושפעים להקלה.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להרגיע את שלפוחיות השמש ולהפחית את הדלקת.מלאו קערה עם כוס חומץ תפוחים ומים קרים.משרים מטלית בתערובת ומורחים אותו על האזורים המושפעים למשך 15 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה כדי להרגיע את שלפוחיות השמש.החומצה הטאנית בתה מסייעת להפחתת דלקת וכאב.תלולים שתי שקיות תה במים חמים למשך 15 דקות, ואז מאפשרים לתה להתקרר.החל את שקיות התה ישירות על האזורים המושפעים למשך 15 דקות להקלה.

4.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא חומר מרגיע וקירור שיכול לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לשלפוחיות שמש.צור משחה על ידי ערבוב של 1/4 כוס שיבולת שועל עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזורים המושפעים ואפשר לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

5.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להרגיע את הכאב ולהפחית את הדלקת הקשורה לשלפוחיות שמש.מלאו קערה במי קרח והשרגו בד בתערובת.החל את הבד ישירות על האזורים המושפעים למשך 15 דקות בכל פעם.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהגן על שלפוחיות שמש.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס ישירות לאזורים הפגועים ומאפשרים לה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאב הקשורים לשלפוחיות שמש.מרחו שכבה דקה של לוז מכשפה ישירות לאזורים המושפעים ומאפשרים לה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

8.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לשלפוחיות שמש.מערבבים כמה טיפות של שמן לבנדר עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים אותו ישירות על האזורים הנגועים.

9.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא אנטי דלקת טבעית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים לשלפוחיות שמש.צור משחה על ידי ערבוב של 1/4 כוס סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על האזורים המושפעים ואפשר לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

10.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לשלפוחיות השמש.מרחו שכבה דקה של דבש ישירות לאזורים הפגועים ומאפשרים לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

11.מלפפון

מלפפון הוא חומר קירור טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וכאבים הקשורים לשלפוחיות שמש.פורסים מלפפון לפרוסות דקות והניחו אותם ישירות על האזורים הפגועים עבור 15דקות.

12.חלב

חלב הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהגן על שלפוחיות שמש.

מה גורם לשלפוחיות שמש?

שלפוחיות שמש, הידועות גם בשם שלפוחיות שמש, נגרמות כתוצאה מחשיפת יתר לקרינה אולטרה סגולה (UV) מהשמש.המונע מהעור לריפוי עצמו בגלל החשיפה המתמדת לקרני ה- UV.זה יכול לגרום לדלקת העור, וכתוצאה מכך שלפוחית כוויות שמש.שלפוחיות שמש יכולות להיות כואבות ויכולות לגרום לעור לקלף, לפצח ואפילו להידבק.חשוב לנקוט באמצעי הזהירות הנדרשים כאשר מבזבזים בשמש כדי להימנע משלפוחיות כוויות שמש.

17 הסעדים של סבתא לסילברן שלילן

1.החל קומפרס קר

החלת דחיסה קרה על האזור הפגוע עשויה לעזור להפחית נפיחות וכאב.זה יכול גם לעזור במניעת התפשטות שלפוחיות.עטפו כמה קוביות קרח בבד ומורחים אותו על האזור למשך 5-10 דקות.

2.קח אמבטיה קרירה

אמבטיה קרירה יכולה לעזור להרגיע את שלפוחיות השמש.מוסיפים מי שיבולת שועל, סודה לשתייה או שמני אמבטיה קלים למי האמבט.זה יכול לעזור להפחית את החום והדלקת בעור.

3.אלוורה ורה ג’ל

אלוורה ורה ג’ל היא תרופה ביתית נהדרת לשלפוחיות של שמש.זה עוזר להפחית כאב ודלקת ועוזר להרגיע את העור.החל את הג’ל ישירות על השלפוחיות ואפשר לו לשבת 15-20 דקות.שוטפים במים קרירים.

4.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לשלפוחיות שמש.מערבבים 1/4 כוס חומץ תפוחים עם 1/4 כוס מים ומורחים אותו על השלפוחיות.

5.שקיות תה

שימוש בשקיות תה יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לשלפוחיות כוויות שמש.מניחים את שקיות התה בכוס מים חמים ומאפשרים להם לתלול 5-10 דקות.לאחר הקירור, החל את שקיות התה על השלפוחיות למשך 10-15 דקות.

6.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לשלפוחיות שמש.החל את המכשפה לוז ישירות על השלפוחיות ואפשר לו לשבת 15-20 דקות.שוטפים במים קרירים.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה ביתית יעילה לשלפוחיות כוויות שמש.זה עוזר להפחית דלקת ומספק שכבת מגן על העור כדי לסייע בהאיץ את תהליך הריפוי.מרחו את שמן הקוקוס ישירות על השלפוחיות ומאפשרים לו לשבת 15-20 דקות.

8.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לשלפוחיות שמש.מרחו שכבה דקה של דבש ישירות על השלפוחיות ומאפשרים לו לשבת 15-20 דקות.שוטפים במים קרירים.

9.מלפפון

מלפפון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לשלפוחיות שמש.מניחים שתי פרוסות מלפפון על האזור הפגוע ואפשר להם לשבת 10-15 דקות.

10.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא תרופה ביתית יעילה לשלפוחיות כוויות שמש.זה עוזר להפחית דלקת, להרגיע את העור ולמנוע זיהום.מרחו כמה טיפות של שמן לבנדר ישירות על השלפוחיות ומאפשרים לו לשבת 15-20 דקות.

11.חלב

חלב יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לשלפוחיות כוויות שמש.משרים מטלית בחלב קר ומורחים אותו על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.

12.תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לשלפוחיות כוויות שמש.חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות ומורחים אותם על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

13.מיץ תפוחים

מיץ תפוחים יכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת הקשורים לשלפוחיות כוויות שמש.מרחו בד ספוג במיץ תפוחים על האזור המושפע למשך 10-15 דקות.

14.יוגורט

יוגורט הוא תרופה ביתית יעילה לשלפוחיות כוויות שמש.זה עוזר להפחית דלקת ומניעת זיהום.למרוח שכבה דקה של יוגורט ישירות על

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן