דף הבית » תרופות סבתא » רוזציאה-11 תרופות מעולות ללא מרשם
dadddaddd  daadaddaddaa dedaddcddaa dcdcd dedadadd

רוזציאה-11 תרופות מעולות ללא מרשם

מה זה רוזציאה ואיך ניתן לטפל בו?

רוזציאה היא מצב עור נפוץ הפוגע במעל 16 מיליון אמריקאים, בעיקר מבוגרים בגילאי 30 עד 50. זהו מצב כרוני המאופיין באדמומיות על הפנים, המכונה אריתמה, כמו גם בליטות ופצעונים.רוזציאה יכולה גם לגרום לתחושות שריפה ועוקצות ואודם בעיניים.במקרים חמורים זה יכול לגרום לאף להתנפח ולהתרחב.

למרות שהסיבה המדויקת לרוזציאה אינה ידועה, ישנם כמה גורמים סביבתיים ואורח חיים שיכולים לעורר את המצב, כולל חשיפת שמש, צריכת אלכוהול, לחץ רגשי ושימוש במוצרי טיפוח עור מסוימים.אין תרופה לרוזציאה, אך למרבה המזל יש תרופות ללא מרשם (OTC) שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים ולמנוע התלקחויות.

11 תרופות מצוינות ללא מרשם לרוזציאה

1.חומרי ניקוי המכילים שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להרגיע ולהפחית את האדמומיות הנגרמת על ידי רוזציאה.חפש חומרי ניקוי, קרם לחות ומוצרי טיפוח לעור אחרים המכילים שמן עץ התה כדי לעזור להפחית דלקת ולשמור על עור רגוע ונוח.

2.קרם לחות המכיל אלוורה

אלוורה הוא חומר מרגיע עור טבעי שיכול לעזור להפחית אדמומיות וגירוי הנגרמים כתוצאה מרוזציאה.חפש קרם לחות המכיל אלוורה כדי לשמור על לחות בעור ולהפחתת תסמינים.

3.מסנני קרינה המכילים תחמוצת אבץ

תחמוצת אבץ היא מינרל טבעי שיכול לעזור בהגנה על העור מפני קרני ה- UV המזיקות של השמש.חפש מסנני קרינה המכילים תחמוצת אבץ להגנה מיטבית מהשמש.

4.חומרי ניקוי המכילים תמצית תה ירוק

תמצית תה ירוק היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית אדמומיות ודלקת הנגרמת כתוצאה מרוזציאה.חפש חומרי ניקוי המכילים תמצית תה ירוק כדי לעזור להרגיע ולהרגיע עור.

5.קרם לחות המכיל ניאצינאמיד

ניאצינאמיד הוא סוג של ויטמין B3 שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הנגרמת כתוצאה מרוזציאה.חפש קרם לחות המכיל ניאצינאמיד כדי לעזור להרגיע ולהרגיע את העור.

6.חומרי ניקוי המכילים קמומיל

קמומיל הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הנגרמת כתוצאה מרוזציאה.חפש חומרי ניקוי המכילים קמומיל כדי לעזור להרגיע ולהרגיע עור.

7.מסנני קרינה המכילים טיטניום דו חמצני

טיטניום דו חמצני הוא מינרל טבעי שיכול לסייע בהגנה על העור מפני קרני ה- UV המזיקות של השמש.חפש מסנני קרינה המכילים טיטניום דו חמצני להגנה מיטבית מהשמש.

8.קרם לחות המכיל תמצית ליקריץ

תמצית ליקריץ היא חומר להרגשת עור טבעי שיכול לעזור להפחית אדמומיות וגירוי הנגרמים כתוצאה מרוזציאה.חפש קרם לחות המכיל תמצית ליקריץ כדי לשמור על לחות בעור ולהפחתת תסמינים.

9.חומרי ניקוי המכילים תמצית מלפפון

תמצית מלפפון היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הנגרמת כתוצאה מרוזציאה.חפש חומרי ניקוי המכילים תמצית מלפפון כדי לעזור להרגיע ולהרגיע עור.

10.קרם לחות המכיל ויטמין C

ויטמין C הוא נוגד חמצון רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת הנגרמת על ידי רוזציאה.חפש קרם לחות המכיל ויטמין C שיעזור להבהיר ואפילו להוציא גוון עור.

11.מסנני קרינה המכילים avobenzone

Avobenzone הוא חומר קרם הגנה כימי שיכול לעזור בהגנה על העור מפני קרני ה- UV המזיקות של השמש.חפש מסנני קרינה המכילים Avobenzone להגנה מיטבית מהשמש.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר משתמשים בתרופות ללא מרשם עבור רוזציאה, חשוב להתחיל בכמות קטנה ולהגדיל בהדרגה לפי הצורך.זה יעזור לך לקבוע את המינון הטוב ביותר לסוג העור שלך ולמנוע כל גירוי אפשרי.

חלק 2: תרופות טבעיות לרוזציאה

Rosacea הוא מצב עור כרוני המאופיין באדמומיות, שטיפה ודלקת הפנים.המצב יכול להיות מאוד לא נוח ויכול לגרום ל- EMBמעצר לאלה הסובלים מכך.אמנם אין תרופה לרוזציאה, אך ישנם מגוון של תרופות ללא מרשם שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הסימפטומים.תרופות טבעיות לרוזציאה הופכות פופולריות יותר ויותר, מכיוון שניתן להשתמש בהן בבטחה וביעילות ללא צורך במרשם.

תוספי צמחים

תוספי צמחי מרפא הם דרך נהדרת להפחית את הסימפטומים של רוזציאה.עשבי תיבול רבים סובלים מאפיינים אנטי דלקתיים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.עשבי תיבול נפוצים לרוזציאה כוללים תה ירוק, קמומיל, ג’ינג’ר, כורכום, אלוורה ולוש.חשוב לציין כי תוספי צמחים יכולים לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן עדיף לדבר עם רופא לפני שהם נוטלים תוספי צמחים.

שמנים אתרים

שמנים אתרים הם תרופה טבעית פופולרית נוספת לרוזציאה.שמנים אתרים כמו לבנדר, עץ תה וקמומיל יכולים לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.ניתן להשתמש בשמנים אלה באופן אקטואלי או שניתן להוסיף לאמבטיות או לשאיפות אדים.חשוב לציין כי שמנים אתרים יכולים להיות חזקים מאוד, ולכן חשוב לעקוב אחר ההוראות על התווית ולבדוק את השמן על שטח קטן של העור לפני שמריחים אותו על שטח גדול יותר.

שינויים תזונתיים

שינויים תזונתיים יכולים גם לעזור להפחית את הסימפטומים של רוזציאה.מזונות עשירים בסוכר ושומן רווי יכולים להחמיר את רוזציאה, ולכן חשוב להגביל או להימנע ממזונות אלה.בנוסף, מזונות עשירים בסיבים תזונתיים, שומנים בריאים ונוגדי חמצון יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את בריאות העור.חשוב גם להישאר לחות, מכיוון שהתייבשות יכולה להגביר את הסיכון להתלקחות.

ניהול מתח

מתח יכול גם לעורר רוזציאה, ולכן חשוב לתרגל טכניקות ניהול מתח.פעילויות כמו יוגה, מדיטציה ונשימה עמוקה יכולות לעזור להפחית את הלחץ ולשפר את הבריאות הכללית.בנוסף, חשוב לקבל שינה מספקת ולהפנות זמן להרפיה.לקיחת הפסקות ובילוי בחוץ יכול גם לעזור להפחית את הלחץ.

שאלות נפוצות

ש: האם יש תופעות לוואי לתרופות טבעיות לרוזציאה?

א: בעוד שתרופות טבעיות הן בדרך כלל בטוחות, חשוב לדבר עם רופא לפני שהם נטילת תוספי מזון או הוספת שמנים אתרים לעור.בנוסף, כמה תרופות טבעיות עשויות לקיים אינטראקציה עם תרופות מסוימות, ולכן חשוב לדבר עם רופא על כל אינטראקציות אפשריות.

ש: האם יש תרופה לרוזציאה?

א: כרגע אין תרופה לרוזציאה, אך ישנם מגוון של תרופות ללא מרשם ותרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.בנוסף, שינויים באורח החיים כמו הימנעות מפעילים, אכילת תזונה בריאה וניהול לחץ יכולים גם לעזור להפחית את הסימפטומים.

לסיכום, ישנם מגוון של תרופות ללא מרשם וטבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את הסימפטומים של רוזציאה.תוספי צמחים, שמנים אתרים ושינויים תזונתיים יכולים כולם לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.בנוסף, ניהול מתח ושינויים באורח החיים יכולים לעזור להפחית את הסימפטומים.חשוב לדבר עם רופא לפני שאתה נוטל תוספי מזון או הוספת שמנים אתרים לעור.עם תוכנית הטיפול הנכונה, ניתן לנהל את רוזציאה ביעילות. Rosacea הוא מצב עור כרוני אך עם ניהול נכון והתרופות הנכונות, ניתן לנהל אותו ותסמיניםניתן להפחית.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן